Rygtebørsen XVIII
Halamadrid1411 skrev:
Hugol skrev: Cavani er ik nødvendig ! Vi har stadig 4 angribere i truppen, Jesé, Morata, Benzema, Cristiano.
JO! Vi skal bruge en verdensklasse angriber. Jesé er et stort spørgsmålstegn, Morata har ikke niveauet og Ronaldo er ikke angriber. Hver gang Ronaldo har været angriber har han været fuldstændig anonym. Personligt synes jeg at Morata er langt fra Real Madrid niveau. Manden har en teknik der får selv Albiol til at fremstå som et teknisk vidunder. Jesé er jeg lidt i tvivl om. Potentialet er der helt sikkert, men kan han afgøre en topkamp? Jeg har min tvivl. Vi har brug for en angriber der afgører kampe.
Jeg bliver nødt til at erkende, jeg kan virkelig ikke fordrage dine indlæg Hugol. Du er så optaget af, at alt skal være spansk at det gør dig blind. Når man den ene dag kan sige at Ózil skal sælges fordi han ikke scorer nok, og man så den anden dag anbefaler at hente Muniain som i den netop afsluttede La Liga sæson har scoret sølle 1 mål og lavet 1 assist i 33 kampe, så er man virkelig langt ude.
Jesé er jo ikke et stort spørgsmålstegn med 22 mål i anden division. Morata har vist utrolig højt niveau på U21, og Ronaldo er måske ik placeret som angriber, men han er stadig så farlig og scorer flere mål end en normal angriber. Moratas teknik er ganske fin, han er dygtig til at ramme sin mand, han har fin kontrol med bolden i høj fart, og hans sparke teknik er også rigtig god. Han er også dygtig på hoved.
Jamen jeg kan ikke rigtig gøre noget ved at du ikke kan lide mine indlæg, det har jeg heller ikke tænkt mig.
Synes også du er lidt langt ude, når du himler op når jeg udtrykker Cavani ikke er nødvendig, og derefter efterspørger en verdensklasse angriber. Det er da totalt ude i hampen.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev:
baggins skrev:
JimmyBroe skrev:
Redondo skrev:
M_linding skrev: Sig nu, at dette er sandt!
Cavani:
- Jeg ved ikke, hvor jeg skal forsætte karrieren. Real Madrid er en af de største klubber i verden - med der er ikke noget konkret fra deres side. Men jeg er også glad for at spille i Napoli - her stoler de på mig, siger Cavani til Corrierre dello Sport.
Måske har Real slet ikke budt...
Forstår simpelthen ikke hvorfor man er imod et køb af Cavani?!
Fordi at det ikke altid er det bedste, blot at tilføre nye stjerner, til et i forvejen stjernespækket hold.?
Og så har jeg bare så meget tiltro til den (næsten)nuværende trup.
Det eneste jeg ønsker til den kommende sæson:
Morata som fast andenvalg efter Benz = spilletid til at modne og bevise sit vejr som Real madrid spiller.
Jese op som andenvalg til Di Maria, Ronaldo, og til nøds Benz og Morata = Masere af spilletid til det største talent vi har set fra egne rækker i flere år, + vi undgår at han skrider til en anden storklub, og scorer mål mod os om 2-3 sæsoner.
Jeg ønsker også en backup til Özil, da jeg for alt i verden håber at Kaka smutter, og jeg mener ikke at Modric er halvt så god på den offensive midt, som jeg synes han er ved siden af Khedira (jeg foretrækker Modric-Khedira konstellationen, fremfor Alonso-Khedira). Isco er mit klart bedste bud på en konkurrent til Özil.
Til midtbanen kunne det også være rart med en backup, især hvis Alonso er skadet i en længere periode, og måske skal have tid til at komme sig. Her ser jeg gerne at Verratti bliver købt, men jeg vil sagtens kunne leve med Casemiro som backup hvis det skulle gå helt galt.
Mit ønske hold til næste sæson vil se således ud:
Casillas, Lopez
Carvajal, Arbeloa
Varane, Pepe
Ramos, Albiol (kunne også være rart med et ungt talent her, men problemet vil være, at han ikke vil have en jordisk chance mod Ramos, de næste mange sæsoner IMO, og det vil i så fald ødelægge et hvilket som helst talent)
Marcelo(hvis han kommer op i gear), Coentrao
Khedira, Casemiro/José Rodrígues
Modric, Alonso (*Verratti)
Di Maria, Jesé
Özil, (*Isco)
Ronaldo, Jesé
Benzema, Morata
* = ikke i Real Madrid endnu.
Dem jeg ikke har nævnt ser jeg gerne, bliver solgt.:-)
Jeg er stortset enig, vil dog hellere se et køb af Asier Illarramendi, end et køb af Verratti. Derudover skal vi også købe Rodrigo, så der er en backup til hver kant. Tilsidst så jeg gerne et køb af Iñigo Martínez, så Ramons kunne få nogle pauser i løbet af sæsonen, uden man skulle side med hjertet oppe i halsen, som man har hver gang Albiol har bolden. Husk at Ramos spillede flere kampe sidste sæson med smerter i ryggen.
Ja, Illarramendi er også et glimrende valg.
Mht. Rodrigo vil jeg mene, at det er aldeles overflødigt med en backup til hver kant, med tanke på Cristianos skades historik. Og hvis det skulle gå helt galt (og hvis vi henter Isco) så kan enten Özil eller Isco også spille på en af kant pladserne. Så jeg vil mene at vi er fint dækket ind med Jesé:-)
Jeg deler din frygt når Albiol løber rundt på banen. Og derfor skriver jeg også at jeg gerne så et ungt talent, alá Iñigo Martínez. Jeg er bare bange for at det vil ende med for lidt spilletid. For vi vil også have en Pepe der vil sidde på bænken og skrige på spilletid.
Den er svær. Men på den anden side har du også lidt ret, for vi har set i denne sæson hvor vigtigt det er at have minimum 4 centerbacks, hvis skaderne vælter ind over forsvaret som det har gjort.
Pepe må skrige alt det han vil, men for mig, så faldt hans niveau så meget sidste sæson, at han godt kunne være fjerde-valg. Og samtidig skal vi ikke komme i nærheden af Barcas situation, hvor en back skal spille centralt (kunne ikke se marcelo spille centralt).Og med özil og Isco som kantspillere mener jeg at spillet bliver for centraliseret, selv med offensive backs.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Hugol skrev:
Halamadrid1411 skrev:
Hugol skrev: Cavani er ik nødvendig ! Vi har stadig 4 angribere i truppen, Jesé, Morata, Benzema, Cristiano.
JO! Vi skal bruge en verdensklasse angriber. Jesé er et stort spørgsmålstegn, Morata har ikke niveauet og Ronaldo er ikke angriber. Hver gang Ronaldo har været angriber har han været fuldstændig anonym. Personligt synes jeg at Morata er langt fra Real Madrid niveau. Manden har en teknik der får selv Albiol til at fremstå som et teknisk vidunder. Jesé er jeg lidt i tvivl om. Potentialet er der helt sikkert, men kan han afgøre en topkamp? Jeg har min tvivl. Vi har brug for en angriber der afgører kampe.
Jeg bliver nødt til at erkende, jeg kan virkelig ikke fordrage dine indlæg Hugol. Du er så optaget af, at alt skal være spansk at det gør dig blind. Når man den ene dag kan sige at Ózil skal sælges fordi han ikke scorer nok, og man så den anden dag anbefaler at hente Muniain som i den netop afsluttede La Liga sæson har scoret sølle 1 mål og lavet 1 assist i 33 kampe, så er man virkelig langt ude.
Jesé er jo ikke et stort spørgsmålstegn med 22 mål i anden division. Morata har vist utrolig højt niveau på U21, og Ronaldo er måske ik placeret som angriber, men han er stadig så farlig og scorer flere mål end en normal angriber. Moratas teknik er ganske fin, han er dygtig til at ramme sin mand, han har fin kontrol med bolden i høj fart, og hans sparke teknik er også rigtig god. Han er også dygtig på hoved.
Jamen jeg kan ikke rigtig gøre noget ved at du ikke kan lide mine indlæg, det har jeg heller ikke tænkt mig.
Synes også du er lidt langt ude, når du himler op når jeg udtrykker Cavani ikke er nødvendig, og derefter efterspørger en verdensklasse angriber. Det er da totalt ude i hampen.
Der er stor forskel på at spille for Castilla og så spille CL f.eks. Dog syntes jeg Jese er mere spændende end Morata, og bør få spilletid, i den kommende sæson. Morata har simpelthen ikke niveauet til at spille for Real Madrid. Det har vidst været tydeligt de gange han har spillet i år. Det samme gælder for Callejon! Han er dog den værste! En højreside med ham og Arbeloa har været skræmmende ringe.
Der skal en klasse angriber til.. Og her indgår Benz heller ikke. Ham og Higuain har jo skulle bruge tre 100% chancer for hvert mål. Falcao ville have været det perfekte match. Om det skal være Cavani, er jeg i tvivl om.. Forlængelse med Ronaldo er det vigtigste... Så Bale... Og så en angriber..
IL Capitano skrev:
Hugol skrev:
Halamadrid1411 skrev:
.....
Der skal en klasse angriber til.. Og her indgår Benz heller ikke. Ham og Higuain har jo skulle bruge tre 100% chancer for hvert mål. Falcao ville have været det perfekte match. Om det skal være Cavani, er jeg i tvivl om.. Forlængelse med Ronaldo er det vigtigste... Så Bale... Og så en angriber..
Jeg er komplet enig i alt.....
På nær:
At Benz ikke er en klasse angriber.
At Falcao ville have været det perfekte match.
Dit "Så Bale... Og så en angriber.."
Hmm..... Var det nemmere at skrive at jeg kun er enig i en Cristiano forlængelse, og at (jeg bygger lige videre) Cavani absolut skal holde sig væk fra Real Madrid.;P
Jeg er her stadig XOXO
Jeg håber inderligt at man køber en ny angriber, som sammen med benz kan udgøre en duo. Morata mener jeg ikke er værd at satse på endnu (aldrig). Sælg ham. Så også gerne isco komme, og bale blev væk. mht midtbane CM, behøver vi ikke andre før næste år når alonso smutter.
Men der skal helt sikkert nok ske ting og sager når en ny træner træder til/1. juli.
Perez bliver nok glad, nu kan man bruge 500 millioner på en boldmongol i Cavani eller racisten/vampyren/you name it, Suarez, og så 700-800 millioner for Bale.. Tak for lort.
(Bitterhed kan have ramt dette indlæg)
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Jeg ved godt at spådomme og sammenligninger er ubrugelige, men jeg havde set/ser ham som Zidanes afløser.
Undskyld for det fgt-agtige tudeindlæg ;-)
Steen skrev: Ja okay, nu kan man også strege Isco af listen, selvom Cadena Cope mente at Real Madrid i morgen skulle forhandle med Malaga. Han menes at skulle til Manchester for at tage lægetjekket i løbet af de næste 48 timer. BBC og mange andre troværdige medier/personer skriver dette...
Perez bliver nok glad, nu kan man bruge 500 millioner på en boldmongol i Cavani eller racisten/vampyren/you name it, Suarez, og så 700-800 millioner for Bale.. Tak for lort.
Det er simpelthen bare en skandale. Hvad helvede laver Perez disse dage!?!?!?
Daniel skrev:
Steen skrev: Ja okay, nu kan man også strege Isco af listen, selvom Cadena Cope mente at Real Madrid i morgen skulle forhandle med Malaga. Han menes at skulle til Manchester for at tage lægetjekket i løbet af de næste 48 timer. BBC og mange andre troværdige medier/personer skriver dette...
Det er simpelthen bare en skandale. Hvad helvede laver Perez disse dage!?!?!?
Han bruger ALT for meget energi og fokus på en ligegyldig Bale.
Det her er en kæmpe skandale!
- Redondo
- Gæst
-
Men jeg kan simpelthen, som nogle andre, ikke fatte hvordan man kan vurdere både Jese og Morata til at være gode nok, ud fra det man har set so far.
Jese har kun spillet for Castilla og Morata har kun gjort det ok her under U21 slutspillet. Det er simpelthen ikke godt nok i en klub som Real Madrid som hvert år satser på at vinde CL. Ronaldo skal heller ikke spille på toppen. Benzema var hamrende uskarp i sidste sæson, så ham kan man ikke satse på. Der ER simpelthen brug for en bomber oppe foran.
Dem som så mener at Cavani er doven eller elendig med bolden burde have set noget italiensk bold. En landskamp forleden er ikke nok til at vurdere ham ud fra! Cavani er hvad vi mangler oppe foran. Dermed ikke sagt at de to youngsters kan få noget spilletid. For i min optik, bør Benz lade sin plads til en af de to af og til. For der er da talent at spotte, men de skal ikke være direkte erstatninger for Benz.
Vågn nu lidt op og glem Jeres "vi vil have et rent spansk hold for så kan Barcelona ikke blære sig med det længere" idé. Vi skal da have spanske spillere naturligvis, men ikke for enhver pris – mesterskabet og CL. Og det bliver mesterskabet og CL som vi smider på jorden hvis vi satser på Morata og Jese.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ja, Bale og Cavani - elendige spillere ;o))
Der er åbenbart rigtig mange der mener at Isco var det eneste salggørende for Real Madrid. jeg er helt enig i at han er en superspændende spiller og jeg ville blive glad hvis han var at finde i Real Madrid næste sæson, men jeg er nødt til at høre dem som mener Isco er/var bedste/eneste rigtige indkøb for klubben HVORFOR?
Jeg ville gerne ha Isco, men han er da umiddelbart et luksuskøb som ik mærkbart forstærker vores startopstilling, idet det er MEGET vanskeligt at finde plads til både ham og Özil uden at sku spille én af dem på en position som ik passer dem og klart vil hindre dem i at levere optimalt.
Så lad mig høre - hva er det som gøre at Isco er et så meget mere oplagt emne end en Bale som sku ta over for Di Maria eller en Cavani som ska gi konkurrence eller endda være førstevalg på en position hvor Benzema har været helt igennem elendig (omend jeg er kender at der naturligvis er en grad af luksuskøb over at købe en konkurrent til Benzema).
Lad mig høre om der er andre årsager til hvorfor et Iscokøb skulle være SÅ vigtigt, bortset fra at han er spanier.
IL Capitano skrev:
Hugol skrev:
Halamadrid1411 skrev:
Der er stor forskel på at spille for Castilla og så spille CL f.eks. Dog syntes jeg Jese er mere spændende end Morata, og bør få spilletid, i den kommende sæson. Morata har simpelthen ikke niveauet til at spille for Real Madrid. Det har vidst været tydeligt de gange han har spillet i år. Det samme gælder for Callejon! Han er dog den værste! En højreside med ham og Arbeloa har været skræmmende ringe.
Selvf er der forskel. Men glem ej at Raul kom helt nede fra Real Madrid C... Saa det giver jeg altsaa ikke saa meget for.
Morata var bag sejre i aar, ogsaa mod Barcelona. Saa der er jeg fuldstaendig uenig. Han har niveau til Real Madrid, og han bliver ogsaa holdt paa, heldigvis !
Har valgt at takke af på forum!