Rygtebørsen XVIII
Siempre Madrid skrev: Selvfølgelig vender jeg tilbage på sådan en ;-)
Jeg håber da - og tror - at man snakker med Ancelotti sideløbende, mens man venter på ham, således at man kan forhandle med spillere.
Selvf og det håber jeg da også. Men nu har det trukket så langt ud at ting og sager kan ske
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jethroxx7
- Gæst
-
Jethroxx7 skrev: Jeg krydser finger for at Carlo bliver præsenteret i løbet af weekenden:-)
Jeg tror ikke vi skal forvente at der bliver præsenteret nogle i en weekend. Hvis han er på plads på det tidspunkt, bliver han præsenteret enten imorgen eller på mandag.
¡Hala Madrid!
Cavani:
- Jeg ved ikke, hvor jeg skal forsætte karrieren. Real Madrid er en af de største klubber i verden - med der er ikke noget konkret fra deres side. Men jeg er også glad for at spille i Napoli - her stoler de på mig, siger Cavani til Corrierre dello Sport.
Måske har Real slet ikke budt...
- Redondo
- Gæst
-
www.talksport.co.uk/sports-news/football...%E2%82%AC20m-move-20
- Redondo
- Gæst
-
M_linding skrev: Sig nu, at dette er sandt!
Cavani:
- Jeg ved ikke, hvor jeg skal forsætte karrieren. Real Madrid er en af de største klubber i verden - med der er ikke noget konkret fra deres side. Men jeg er også glad for at spille i Napoli - her stoler de på mig, siger Cavani til Corrierre dello Sport.
Forstår simpelthen ikke hvorfor man er imod et køb af Cavani?!
Har valgt at takke af på forum!
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Hugol skrev: Cavani er ik nødvendig ! Vi har stadig 4 angribere i truppen, Jesé, Morata, Benzema, Cristiano.
JO! Vi skal bruge en verdensklasse angriber. Jesé er et stort spørgsmålstegn, Morata har ikke niveauet og Ronaldo er ikke angriber. Hver gang Ronaldo har været angriber har han været fuldstændig anonym. Personligt synes jeg at Morata er langt fra Real Madrid niveau. Manden har en teknik der får selv Albiol til at fremstå som et teknisk vidunder. Jesé er jeg lidt i tvivl om. Potentialet er der helt sikkert, men kan han afgøre en topkamp? Jeg har min tvivl. Vi har brug for en angriber der afgører kampe.
Jeg bliver nødt til at erkende, jeg kan virkelig ikke fordrage dine indlæg Hugol. Du er så optaget af, at alt skal være spansk at det gør dig blind. Når man den ene dag kan sige at Ózil skal sælges fordi han ikke scorer nok, og man så den anden dag anbefaler at hente Muniain som i den netop afsluttede La Liga sæson har scoret sølle 1 mål og lavet 1 assist i 33 kampe, så er man virkelig langt ude.
Redondo skrev:
Cavani:
Fordi at det ikke altid er det bedste, blot at tilføre nye stjerner, til et i forvejen stjernespækket hold.?
Og så har jeg bare så meget tiltro til den (næsten)nuværende trup.
Det eneste jeg ønsker til den kommende sæson:
Morata som fast andenvalg efter Benz = spilletid til at modne og bevise sit værd som Real madrid spiller.
Jese op som andenvalg til Di Maria, Ronaldo, og til nøds Benz og Morata = Masere af spilletid til det største talent vi har set fra egne rækker i flere år, + vi undgår at han skrider til en anden storklub, og scorer mål mod os om 2-3 sæsoner.
Jeg ønsker også en backup til Özil, da jeg for alt i verden håber at Kaka smutter, og jeg mener ikke at Modric er halvt så god på den offensive midt, som jeg synes han er ved siden af Khedira (jeg foretrækker Modric-Khedira konstellationen, fremfor Alonso-Khedira). Isco er mit klart bedste bud på en konkurrent til Özil.
Til midtbanen kunne det også være rart med en backup, især hvis Alonso er skadet i en længere periode, og måske skal have tid til at komme sig. Her ser jeg gerne at Verratti bliver købt, men jeg vil sagtens kunne leve med Casemiro som backup hvis det skulle gå helt galt.
Mit ønske hold til næste sæson vil se således ud:
Casillas, Lopez
Carvajal, Arbeloa
Varane, Pepe
Ramos, Albiol (kunne også være rart med et ungt talent her, men problemet vil være, at han ikke vil have en jordisk chance mod Ramos, de næste mange sæsoner IMO, og det vil i så fald ødelægge et hvilket som helst talent)
Marcelo(hvis han kommer op i gear), Coentrao
Khedira, Casemiro/José Rodrígues
Modric, Alonso (*Verratti)
Di Maria, Jesé
Özil, (*Isco)
Ronaldo, Jesé
Benzema, Morata
* = ikke i Real Madrid endnu.
Dem jeg ikke har nævnt ser jeg gerne, bliver solgt.:-)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Redondo skrev:
Cavani:
Fordi at det ikke altid er det bedste, blot at tilføre nye stjerner, til et i forvejen stjernespækket hold.?
Morata som fast andenvalg efter Benz = spilletid til at modne og bevise sit vejr som Real madrid spiller.
Jese op som andenvalg til Di Maria, Ronaldo, og til nøds Benz og Morata = Masere af spilletid til det største talent vi har set fra egne rækker i flere år, + vi undgår at han skrider til en anden storklub, og scorer mål mod os om 2-3 sæsoner.
Jeg ønsker også en backup til Özil, da jeg for alt i verden håber at Kaka smutter, og jeg mener ikke at Modric er halvt så god på den offensive midt, som jeg synes han er ved siden af Khedira (jeg foretrækker Modric-Khedira konstellationen, fremfor Alonso-Khedira). Isco er mit klart bedste bud på en konkurrent til Özil.
Til midtbanen kunne det også være rart med en backup, især hvis Alonso er skadet i en længere periode, og måske skal have tid til at komme sig. Her ser jeg gerne at Verratti bliver købt, men jeg vil sagtens kunne leve med Casemiro som backup hvis det skulle gå helt galt.
Casillas, Lopez
Carvajal, Arbeloa
Varane, Pepe
Ramos, Albiol (kunne også være rart med et ungt talent her, men problemet vil være, at han ikke vil have en jordisk chance mod Ramos, de næste mange sæsoner IMO, og det vil i så fald ødelægge et hvilket som helst talent)
Di Maria, Jesé
Özil, (*Isco)
Ronaldo, Jesé
Benzema, Morata
Jeg er stortset enig, vil dog hellere se et køb af Asier Illarramendi, end et køb af Verratti. Derudover skal vi også købe Rodrigo, så der er en backup til hver kant. Tilsidst så jeg gerne et køb af Iñigo Martínez, så Ramons kunne få nogle pauser i løbet af sæsonen, uden man skulle side med hjertet oppe i halsen, som man har hver gang Albiol har bolden. Husk at Ramos spillede flere kampe sidste sæson med smerter i ryggen.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev:
JimmyBroe skrev:
Redondo skrev:
Cavani:
Morata som fast andenvalg efter Benz = spilletid til at modne og bevise sit vejr som Real madrid spiller.
Casillas, Lopez
Carvajal, Arbeloa
Varane, Pepe
Di Maria, Jesé
Özil, (*Isco)
Ronaldo, Jesé
Benzema, Morata
Jeg er stortset enig, vil dog hellere se et køb af Asier Illarramendi, end et køb af Verratti. Derudover skal vi også købe Rodrigo, så der er en backup til hver kant. Tilsidst så jeg gerne et køb af Iñigo Martínez, så Ramons kunne få nogle pauser i løbet af sæsonen, uden man skulle side med hjertet oppe i halsen, som man har hver gang Albiol har bolden. Husk at Ramos spillede flere kampe sidste sæson med smerter i ryggen.
Ja, Illarramendi er også et glimrende valg.
Mht. Rodrigo vil jeg mene, at det er aldeles overflødigt med en backup til hver kant, med tanke på Cristianos skades historik. Og hvis det skulle gå helt galt (og hvis vi henter Isco) så kan enten Özil eller Isco også spille på en af kant pladserne. Så jeg vil mene at vi er fint dækket ind med Jesé:-)
Jeg deler din frygt når Albiol løber rundt på banen. Og derfor skriver jeg også at jeg gerne så et ungt talent, alá Iñigo Martínez. Jeg er bare bange for at det vil ende med for lidt spilletid. For vi vil også have en Pepe der vil sidde på bænken og skrige på spilletid.
Den er svær. Men på den anden side har du også lidt ret, for vi har set i denne sæson hvor vigtigt det er at have minimum 4 centerbacks, hvis skaderne vælter ind over forsvaret som det har gjort.
Jeg er her stadig XOXO