Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men Spanien står bare med endnu en gylden generation lige nu og her mener jeg, at Real Madrid skal arbejde langt mere på at hente de bedste af dem, når de vel at mærke kan udfylde en rolle på holdet. Og jeg mener godt, at man vil kunne finde plads til eksempelvis Isco, men også spillere som Martínez og Illarramendi som afløsere for Kaká, Carvalho og Essien.
Det ville give et gevaldigt kvalitetsløft på holdet mange år ud i fremtiden.
Og uden at det skal blive en fortale for spaniere frem for Bale og Cavani, så er det paradoksalt, at man uden at blinke vil betale 100 mill. € for Bale, mens man med allerstørste lethed kunne hente de tre ovenstående for samme pris.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: For mit vedkommende er Isco ikke det eneste saligtgørende, men det var et direkte valgløfte fra Florentino Pérez, at han ville gøre Real Madrid mere spansk og det er også til dels lykkedes for ham.
Men Spanien står bare med endnu en gylden generation lige nu og her mener jeg, at Real Madrid skal arbejde langt mere på at hente de bedste af dem, når de vel at mærke kan udfylde en rolle på holdet. Og jeg mener godt, at man vil kunne finde plads til eksempelvis Isco, men også spillere som Martínez og Illarramendi som afløsere for Kaká, Carvalho og Essien.
Det ville give et gevaldigt kvalitetsløft på holdet mange år ud i fremtiden.
Og uden at det skal blive en fortale for spaniere frem for Bale og Cavani, så er det paradoksalt, at man uden at blinke vil betale 100 mill. € for Bale, mens man med allerstørste lethed kunne hente de tre ovenstående for samme pris.
Hovedproblematikken ved Pérez, yes!
Han ejer ikke kæft forstand på taktik og de rigtige mandskabsmæssige indkøb, men big-name signings, som kan generere indkomst, er han ekspert i.
Det hele handler sådan set blot om, at han misbruger overskuddet i helt ekstrem grad :/
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det må alt andet lige lægge en dæmper på hans vanvidsindkøb!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Casper HN
- Gæst
-
DarioGomez skrev: I øvrigt ville financial fair play være rigtigt godt for os, når man har Pérez som styrmand.
Tja, man må jo gerne bruge penge man tjener, så i Reals tilfælde ændrer det vel ikke så meget?
www.marca.com/2013/06/21/futbol/equipos/...drid/1371799311.html
Madrid og Malaga er til forhandlinger idag om Isco, og Marca virker meget sikre på, at han ønsker at skifte til Madrid. For satan det er svært at finde hoved og hale i denne transfersaga!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Casper HN skrev:
DarioGomez skrev: I øvrigt ville financial fair play være rigtigt godt for os, når man har Pérez som styrmand.
Tja, man må jo gerne bruge penge man tjener, så i Reals tilfælde ændrer det vel ikke så meget?
Er der ikke noget med lønloft etc. inkluderet i aftalen?
Redondo skrev: JimmyBroe
Men jeg kan simpelthen, som nogle andre, ikke fatte hvordan man kan vurdere både Jese og Morata til at være gode nok, ud fra det man har set so far.
Jese har kun spillet for Castilla og Morata har kun gjort det ok her under U21 slutspillet. Det er simpelthen ikke godt nok i en klub som Real Madrid som hvert år satser på at vinde CL. Ronaldo skal heller ikke spille på toppen. Benzema var hamrende uskarp i sidste sæson, så ham kan man ikke satse på. Der ER simpelthen brug for en bomber oppe foran.
Dem som så mener at Cavani er doven eller elendig med bolden burde have set noget italiensk bold. En landskamp forleden er ikke nok til at vurdere ham ud fra! Cavani er hvad vi mangler oppe foran. Dermed ikke sagt at de to youngsters kan få noget spilletid. For i min optik, bør Benz lade sin plads til en af de to af og til. For der er da talent at spotte, men de skal ikke være direkte erstatninger for Benz.
Vågn nu lidt op og glem Jeres "vi vil have et rent spansk hold for så kan Barcelona ikke blære sig med det længere" idé. Vi skal da have spanske spillere naturligvis, men ikke for enhver pris – mesterskabet og CL. Og det bliver mesterskabet og CL som vi smider på jorden hvis vi satser på Morata og Jese.
For det første, jeg vil skide på hvad Barcelona gør. :-)
Det er vel ikke for enhver pris, når vi hiver 2 (med stort) Canteranos (Jese og Morata) op til førsteholdet??
Please, vær venlig at lade være med, at bruge spillernes præstation i sidste sæson som argumentation for, at de ikke er gode nok mere. I Så fald skal vi skille os af med halvdelen af holdet! Eller ihvertfald købe erstatninger til 8-9 pladser.
Det holder bare ikke, de eneste der præsterede sidste sæson var Ronaldo, Varane og tildels Ramos, resten af holdet sejlede, eller viste kun i glimt hvad deres sædvanlige niveau er.
For det andet, så har det for mit vedkommende ikke noget som helst at gøre med, at jeg vil have en masse spaniere til Real Madrid. Jeg ønsker et stærkt ungt hold, primært bestående af spillere fra egne rækker, krydret med 2-3 udefra kommende stjerner. At dem jeg nævner alle er spaniere, er jo egentlig kun fordi de er nogle af de aller bedste. Hvem dominerer landsholdsfodbolden lige nu? Det gør Spanien. og det gælder både A-landsholdet og ned igennem de forskellige U-landshold.
Ergo må de bedste spillerer findes der. Isco, Morata og Jesé er alle nogle af de største stjerner på deres respektive hold (Morata er ihvertfald på vej).
Forskellen på din og min tilgang til Real Madrid er tilsydenladende, at du ønsker at købe stjernerne og sætte dem til at spille sammen på ny år efter år. Jeg ønsker at Real Madrid selv former stjernerne fra de er unge uprøvede spillere og giver dem tid til at udvikle sig. Det mener jeg vi på længere sigt for mere ud af.
Vi har som en anden bruger skriver, ramt en gylden årgang, hvorfor ikke udnytte det og købe ind af dem.??
Ronaldo er helt uden for normalen, han er blandt de stjerner som jeg mener der selvfølgelig skal være plads til. Hvis ikke vi havde haft ham, så havde jeg sikkert også ønsket Bale til klubben. Men som sagt før så er der lidt for meget Cristiano JAM over ham.
Jeg mener jo hverken Isco, Morata eller Jesé skal gå direkte ind i startopstillingen, Jesé skal overtage Calle's plads i den nuværende trup, Isco skal overtage Kaka's og Morata skal overtage Higuain's.
Den eneste plads som jeg kan være i tvivl om er, angrebespladsen, Men jeg er faktisk ikke i tvivl om at Benz vil blomstre når ikke der står en argentiner (eller en anden stjerne) og ånder ham i nakken.
Jeg er her stadig XOXO
- Orange You Glad
- Gæst
-
DarioGomez skrev:
Casper HN skrev:
Er der ikke noget med lønloft etc. inkluderet i aftalen?
Jo, der er et lønloft, men det fastsættes ud fra klubbens omsætning, så hvis den er stor nok, kan lønningerne stadig være skyhøje. Man må bare ikke få en milliard ud af det blå og så bruge den på spillerlønninger.
1. Ancelotti - 2. Ronaldo (forlængelse) - 3. Isco - 4. Verratti
Derudover vil det pynte, hvis vi kunne få en eller flere af følgende spillere:
1.En top angriber (evt. Lewandowski, grundet hans pris og alder) 2. Mata (I stedet for Bale) 3. Marquinhos
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Redondo
- Gæst
-
Jo det er det. For du vurderer ud fra en slutrunde med U21 at de her tre er gode nok som subs. Hvis/når Ancelotti kommer til, så er det jo ikke sikkert at han kun vil spille med én angriber. Benzema var direkte dårlig sidste sæson, så jeg ved ikke hvad der pludselig får dig og andre til at tro at han blomstrer? Holdet er (næsten) det samme som sidste sæson, og de kunne tydeligvis ikke sætte sig op til at vinde noget som helst. Benz har haft én god sæson hvor næsten hele holdet præsterede. Der skal ske noget nyt hvis han skal derop igen, og det nægter jeg at tro på er en mindre god konkurrent som Morata som kan ændre på det.For det første, jeg vil skide på hvad Barcelona gør. :-)
Det er vel ikke for enhver pris, når vi hiver 2 (med stort) Canteranos (Jese og Morata) op til førsteholdet??
Please, vær venlig at lade være med, at bruge spillernes præstation i sidste sæson som argumentation for, at de ikke er gode nok mere. I Så fald skal vi skille os af med halvdelen af holdet! Eller ihvertfald købe erstatninger til 8-9 pladser.
Det holder bare ikke, de eneste der præsterede sidste sæson var Ronaldo, Varane og tildels Ramos, resten af holdet sejlede, eller viste kun i glimt hvad deres sædvanlige niveau er.
Igen er det jo kun U21 du bruger som reference. Det er sgu ikke det samme som La Liga og CL.For det andet, så har det for mit vedkommende ikke noget som helst at gøre med, at jeg vil have en masse spaniere til Real Madrid. Jeg ønsker et stærkt ungt hold, primært bestående af spillere fra egne rækker, krydret med 2-3 udefra kommende stjerner. At dem jeg nævner alle er spaniere, er jo egentlig kun fordi de er nogle af de aller bedste. Hvem dominerer landsholdsfodbolden lige nu? Det gør Spanien. og det gælder både A-landsholdet og ned igennem de forskellige U-landshold.
Ergo må de bedste spillerer findes der. Isco, Morata og Jesé er alle nogle af de største stjerner på deres respektive hold (Morata er ihvertfald på vej).
Nej det er forkert opfattet. For jeg er skam tilhænger af at der skal udvikles et hold. Men der skal stadig blandes med gode (top) spillere. Spillere fra mindre klubber (Malaga fx) præsterer nødvendigvis ikke i topklubber. Der er så meget pres på, og det er der jo masser af eksempler på. Omvendt vides det jo heller ikke om Cavani vil præstere, men han har sgu mere at erfaring.Forskellen må din og min tilgang til Real Madrid er tilsydenladende, at du ønsker at købe stjernerne og sætte dem til at spille sammen på ny år efter år. Jeg ønsker at Real Madrid selv former stjernerne fra de er unge uprøvede spillere og giver dem tid til at udvikle sig. Det mener jeg vi på længere sigt for mere ud af.
Vi har som en anden bruger skriver, ramt en gylden årgang, hvorfor ikke udnytte det og købe ind af dem.??
Vi kan ikke lave en Dortmund, det er klubben for stor til. Derfor er Zidanes Y Pavones konceptet rigtig godt. Og jeg vil gerne slå fast, jeg er ikke modstander af hverken Isco, Jese eller Morata, men hvis det kun bliver dem som erstatninger for vores faldefærdige hold fra sidste sæson, så tvivler jeg stærkt på at det bliver nogen god sæson vi går i møde.
Vi kan ikke lave en Dortmund, det er klubben for stor til. Derfor er Zidanes Y Pavones konceptet rigtig godt. Og jeg vil gerne slå fast, jeg er ikke modstander af hverken Isco, Jese eller Morata, men hvis det kun bliver dem som erstatninger for vores faldefærdige hold fra sidste sæson, så tvivler jeg stærkt på at det bliver nogen god sæson vi går i møde.
Jeg er helt enig med dig, hvad angår at vi ikke kan lave en Dortmund og Zidanes Y Pavones koncept. Men når du siger, at Madrid er et faldefærdigt hold, synes jeg ikke det passer helt. Jeg ved godt, at vi var svingende i sæsonen, men vi kan ikke komme uden om, at dele af det skyldes interne uroligheder - hvilket skal været afklaret til den kommende sæson. Derudover burde vi uden tvivl være kommet i finalen i CL, vi sov jo BIG TIME i første kampen, men kunne have været foran 3 - 0 i anden kamp allerede efter 15 - 20min. Til sidst skal vi heller ikke glemme at vi trods alt kom i finalen i Copa del Rey, hvilken vi også skulle have vundet.
Grundet ovenstående synes jeg ikke, at man kan kalde det et faldefærdigt hold, men jeg er enig med dig, når du siger, at det ikke er godt nok, og vi ikke er tilfredse i Madrid!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”