Rygtebørsen XVIII
Kilde: www.sporten.dk/fodbold/spansk-invasion-i-premier-league
Må godt nok sige, at det lyder meget definitivt? Om kilden er valid, skal jeg ikke kunne sige, men synes ikke jeg kan genkende, at man skulle være så langt fremme i forhandlingerne?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Orange You Glad
- Gæst
-
Gåser skrev: "Arsenal præsterede torsdagens største transfer og satte klubrekord med indkøbet af argentinske Gonzalo Higuain for mere end 200 millioner kroner. Angriberen hentes i Real Madrid, og selv om købet først bliver officielt i løbet af de næste uger, har parterne indgået en forhåndsaftale om overgangen."
Kilde: www.sporten.dk/fodbold/spansk-invasion-i-premier-league
Må godt nok sige, at det lyder meget definitivt? Om kilden er valid, skal jeg ikke kunne sige, men synes ikke jeg kan genkende, at man skulle være så langt fremme i forhandlingerne?
Kilden er vel ikke valid, når den er ikke-eksisterende. Der er heller ikke noget definitivt, før klubberne har meldt noget officielt ud. Higuaín er ifølge medierne også skiftet til Juventus flere gange allerede, så han får da pendlerproblemer.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Sporten.dk er drevet af sportsjournalister fra BT, du laver selv lige resten af regnestykket vedr. troværdighed i deres nyhedsartikler!
Sålænge det ikke er Luna, så kan man godt tro på det ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: For mit vedkommende er Isco ikke det eneste saligtgørende, men det var et direkte valgløfte fra Florentino Pérez, at han ville gøre Real Madrid mere spansk og det er også til dels lykkedes for ham.
Men Spanien står bare med endnu en gylden generation lige nu og her mener jeg, at Real Madrid skal arbejde langt mere på at hente de bedste af dem, når de vel at mærke kan udfylde en rolle på holdet. Og jeg mener godt, at man vil kunne finde plads til eksempelvis Isco, men også spillere som Martínez og Illarramendi som afløsere for Kaká, Carvalho og Essien.
Det ville give et gevaldigt kvalitetsløft på holdet mange år ud i fremtiden.
Og uden at det skal blive en fortale for spaniere frem for Bale og Cavani, så er det paradoksalt, at man uden at blinke vil betale 100 mill. € for Bale, mens man med allerstørste lethed kunne hente de tre ovenstående for samme pris.
Jamen her er jeg fuldstændig enig. Jeg er bestemt ik imod spillere som Isco (som er KLASSE) eller Llarramendi eller Jese eller Mata. Mit problem er blot de her bombastiske udtalelser i stil med "Hvis vi ik får Isco ska Perez bare skride - vil fanme ik ha Bale eller Cavani eller alle de andre skide store navne som vi altid henter"!
Man ka sagtens argumentere for at man hellere ser spaniere fremfor andre nationaliteter på holdet eller at man synes at 100 mio for Bale er for meget når nu Isco kun koster 35. MEN det ska jo i det mindste bunde i hvorn holdet blir bedre. Jeg vil oz vælge en spanier frem for en waliser eller en tysker - men kun hvis der stod to lige gode spillere som vi havde lige meget brug for og de kostede det samme - ellers er kravet om spanske spillere jo omsonst. Man ka vel for søren ik vælge Isco fremfor Bale HVIS man antager at Bale er bedre og modsat Isco spiller en position hvor vi mangler kvalitet. Vi ska vel ik ha Isco BARE fordi han er spansk som det virker som om nogen synes.
Men debatten omkring pris er self relevant. Jeg mener bare at hvis man ik vil ha Bale pga prisen - så er det vel ik rigtig Isco man ska købe i stedet - jeg mener Isco dækker vel ik rigtig den position som Bale gør.
Jeg vil 100 gange hellere ha en Vidal end Isco - ene og alene på den baggrund at Vidal imo sku gå direkte ind i startopstillingen og gøre en forskel på en position hvor vi virkelig mangler (Xabis plads), mens Isco ville sku dele spilletiden med Özil og på den baggrund jo kunstyrke bredden og ik rigtig holdets topniveau (med mindre han naturligvis viser sig bedre end Özil).
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: AAH Luna Luna Luna, hvornaar kommer den dag ???
Hvor vi kan tage dit ord og stole trygt på det....
For helvede, gå dog hjem, Søren Kragh-Jacobsen. Vores tekst er bedre!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev: AAH Luna Luna Luna, hvornaar kommer den dag ???
Hvor vi kan tage dit ord og stole trygt på det....
For helvede, gå dog hjem, Søren Kragh-Jacobsen. Vores tekst er bedre!
Aarets griner :-)
Jeg vil bogstavelig talt fælde en tåre af glæde hvis det skulle være sandt.
Tilføjelse: Tror jeg på det? Nej.
EDIT: Cadena SER, Cadena Cope og Punto Pelota rapportere alle det samme.
- Mou94
- Gæst
-
Steen skrev: Jeg lever stadig i drømmen, derfor bliver jeg ved med at poste nyheder omkring Isco ind. Netop nu: 'El Larguero' Spanish journo Yago de Vega says Isco to Real Madrid is a done deal. Also reports it is for around €25m-30m.
Jeg vil bogstavelig talt fælde en tåre af glæde hvis det skulle være sandt.
Tilføjelse: Tror jeg på det? Nej.
Jeg er også ved at miste troen på det hele. Perez har formodet at ødelægge alle vores transfer-emner...
Nu løber City (højst sandsynligt) med en "stor" spansk juvel, som vil have en stor indflydelse på fodbold og det spanske landshold de næste mange år, og som vi har misset. Det er simpelthen ikke godt nok Perez!