Rygtebørsen XVIII
Hugol skrev: Foreløbigt med de seneste udmeldelser om Ancelotti og Isco, er man da helt klart faldet til ro.
Carvajal
Isco
Casemiro
Jesé
Ancelotti.
Det er jo helt som jeg har ønsket mig. Spaniere, Castilla spillere og en træner der er bedre end Mou på mange områder.
Synes kun vi mangler en Verratti/Vidal/Illaramendi type. Bale er ude af mit hovede for længst !
Har det lidt på samme måde... Og du kan jo tilføje Morata og Nacho, som nu er fuldblods førsteholdsspillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
BREAKING: Edinson Cavani to Chelsea according to reliable Napoli radio (official club radio); "Radio Marte". Pricetag €58M
Please lad det være sandt. Suarez bliver i Liverpool, Cavani til Chelsea. Jeg kan se det for mig :D
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
BREAKING: Edinson Cavani to Chelsea according to reliable Napoli radio (official club radio); "Radio Marte". Pricetag €58M
Please lad det være sandt. Suarez bliver i Liverpool, Cavani til Chelsea. Jeg kan se det for mig :D
Desværre ikke sandt. Men man skal ikke dømme Chelsea ude endnu, de kan sagtens finde på at byde på ham.
City overvejer Suarez, nu når Isco ikke blev hentet. Det må gerne blive til noget, så kan vi slippe for ham.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Orange You Glad
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Såfremt det er Napolis egen klub-kanal, så er der sgu nok noget om snakken ...
Mon ikke det nærmere er en officiel Napoli-kanal, ligesom Billedbladet er Danmarks royale ugeblad.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Orange You Glad skrev:
DarioGomez skrev: Såfremt det er Napolis egen klub-kanal, så er der sgu nok noget om snakken ...
Mon ikke det nærmere er en officiel Napoli-kanal, ligesom Billedbladet er Danmarks royale ugeblad.
Twitter går i hvert fald amok lige nu ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Hovedløst at smide dette beløb, hvis han er udset til at udfordre Benzema... Og mon ikke det ville svække franskmandens selvtillid mere.
Bale it is, yeah!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Elkrimi skrev: Der skulle være tale om en handel på 430 mio DKK!
Hovedløst at smide dette beløb, hvis han er udset til at udfordre Benzema... Og mon ikke det ville svække franskmandens selvtillid mere.
Bale it is, yeah!
Helt enig! Køb en mellemgod spansk forward i stedet for, som har det fint med at skifte mellem at være 2./3. valg i klubben.
(Altså bortset fra, at jeg ikke gider have Bale :0) )
DarioGomez skrev:
Elkrimi skrev: Der skulle være tale om en handel på 430 mio DKK!
Bale it is, yeah!
Helt enig! Køb en mellemgod spansk forward i stedet for, som har det fint med at skifte mellem at være 2./3. valg i klubben.
(Altså bortset fra, at jeg ikke gider have Bale :0) )
Nej, vi skal ikke købe Bale...
Og hvis vi skal have en angriber, der er mellemgod, så ville det være sjovt at se Roberto Soldado, Rodrigo eller Álvaro Negredo tilbage i klubben, selvom de ikke altid er lige skarpe, men det ville også gøre at Morata ville få flere chancer.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Redondo
- Gæst
-