Rygtebørsen XVIII

13 år 1 måned siden #1537 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Foreløbigt med de seneste udmeldelser om Ancelotti og Isco, er man da helt klart faldet til ro.

Carvajal
Isco
Casemiro
Jesé

Ancelotti.

Det er jo helt som jeg har ønsket mig. Spaniere, Castilla spillere og en træner der er bedre end Mou på mange områder.
Synes kun vi mangler en Verratti/Vidal/Illaramendi type. Bale er ude af mit hovede for længst !

Har det lidt på samme måde... Og du kan jo tilføje Morata og Nacho, som nu er fuldblods førsteholdsspillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1538 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
De er allerede tilført holdet.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #1539 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

BREAKING: Edinson Cavani to Chelsea according to reliable Napoli radio (official club radio); "Radio Marte". Pricetag €58M

Please lad det være sandt. Suarez bliver i Liverpool, Cavani til Chelsea. Jeg kan se det for mig :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 måned siden #1540 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

rezamadridista skrev:

BREAKING: Edinson Cavani to Chelsea according to reliable Napoli radio (official club radio); "Radio Marte". Pricetag €58M

Please lad det være sandt. Suarez bliver i Liverpool, Cavani til Chelsea. Jeg kan se det for mig :D

Desværre ikke sandt. Men man skal ikke dømme Chelsea ude endnu, de kan sagtens finde på at byde på ham.
City overvejer Suarez, nu når Isco ikke blev hentet. Det må gerne blive til noget, så kan vi slippe for ham.

13 år 1 måned siden #1541 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Såfremt det er Napolis egen klub-kanal, så er der sgu nok noget om snakken ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1542 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Såfremt det er Napolis egen klub-kanal, så er der sgu nok noget om snakken ...

Mon ikke det nærmere er en officiel Napoli-kanal, ligesom Billedbladet er Danmarks royale ugeblad.

13 år 1 måned siden #1543 af DarioGomez

Orange You Glad skrev:

DarioGomez skrev: Såfremt det er Napolis egen klub-kanal, så er der sgu nok noget om snakken ...

Mon ikke det nærmere er en officiel Napoli-kanal, ligesom Billedbladet er Danmarks royale ugeblad.

Twitter går i hvert fald amok lige nu ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #1544 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Der skulle være tale om en handel på 430 mio DKK!

Hovedløst at smide dette beløb, hvis han er udset til at udfordre Benzema... Og mon ikke det ville svække franskmandens selvtillid mere.

Bale it is, yeah!

13 år 1 måned siden #1545 af DarioGomez

Elkrimi skrev: Der skulle være tale om en handel på 430 mio DKK!

Hovedløst at smide dette beløb, hvis han er udset til at udfordre Benzema... Og mon ikke det ville svække franskmandens selvtillid mere.

Bale it is, yeah!

Helt enig! Køb en mellemgod spansk forward i stedet for, som har det fint med at skifte mellem at være 2./3. valg i klubben.

(Altså bortset fra, at jeg ikke gider have Bale :0) )

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved DarioGomez.

13 år 1 måned siden #1546 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Bale kan blive den vildeste forward, måske mere inside end center, men for fanden den knægt kan blive vild!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Elkrimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, El_Juan

13 år 1 måned siden #1547 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev:

Elkrimi skrev: Der skulle være tale om en handel på 430 mio DKK!

Bale it is, yeah!

Helt enig! Køb en mellemgod spansk forward i stedet for, som har det fint med at skifte mellem at være 2./3. valg i klubben.

(Altså bortset fra, at jeg ikke gider have Bale :0) )

Nej, vi skal ikke købe Bale...
Og hvis vi skal have en angriber, der er mellemgod, så ville det være sjovt at se Roberto Soldado, Rodrigo eller Álvaro Negredo tilbage i klubben, selvom de ikke altid er lige skarpe, men det ville også gøre at Morata ville få flere chancer.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1548 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XVIII
Der er jo intet officielt endnu. Radiostationen har efter sigende bare fyret rygter af, hvem sagde agurketid. Rygterne siger nu også at han måske er på vej til United. Han vil helst til Real, og han SKAL til Real.

Leveret af Kunena Forum