Rygtebørsen XVIII
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
rezamadridista skrev: Hør efter mig og lad vær med at hente nogen. Benz med +30 mål, Morata med +20 mål også har vi Ronaldo med +50.
Morata +20??? For Castilla måske...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg gav udtryk for det i går på chatten, det er omkring vores talenter (Der er gået alt for meget Cantera i snakken, ingen indkøb mere kun talenter).
Jeg mener som Siempre Fiel og Siempre Madrid har skrevet, at skal vi have en god angriber, af samme kvalitet eller bedre end Higuain, hvis/når han bliver solgt.
Når Benzema igen i denne sæson fejler, fordi han enten stadig ikke har lært offsidereglen eller ikke kan finde ud af at spille forreste angriber står vi med et helt uprøvet talent tilbage og det er alle tilfredse med fordi han er Cantera, men så skal vi droppe alt om titler for en MÅSKE smuk historie om et eget talent?
Jeg skriver måske fordi jeg faktisk har set Castilla kampene de seneste 2-3 år, og ikke er overbevist om at han har niveauet jeg er i hvert fald i tvivl om hans teknik, han sjusker gerne bolden væk i løb fordi han ikke kan holde fast i den.
Den eneste der har overbevist mig er Jese, og han skal nok slå igennem uanset hvem der spiller på holdet for så god er han, det kan man også se på de kampe hvor han ikke var med for Castilla.
Jeg har sagt helt tilbage fra vores rekordsæson, at med en angriber som Falcao havde vi lavet en del flere mål og det var spillere som Van Nistelrooy og Raul der afgjorde kampe sammen med Figo, Zidane og Beckham og som vores hold ser ud nu mangler vi den topangriber som kan afgøre kampene selv og det er kun de bedste der gør det.
Lewandowski, Cavani, Suarez (Please bliv væk), Zlatan eller Falcao, noget som Higuain og Benzema har fejlet i og som gør at mange madridistas ønsker en topangriber hvilket gør aviserne også dagligt skriver om dem.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Zlatan, som Anes også nævner ville efter min mening være den optimale, efterfulgt af Falcao. Desværre blev det ikke til Falcao, og tvivler på at de kan hente Zlatan.
*Zlatan er for gammel
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Dios skrev:
Steen skrev: Jeg kan ikke se, hvorfor folk ønsker Mario Gomez, slet ikke når man vil hente ham til bænken.. Grunden til at han forlader Bayern er netop pga. mangel på spilletid.
Hvem ser du da som bedre alternativer? Jeg er helt enig med Oscar i, at der skal hentes en angriber, som forstår sin rolle på holdet. Det skal ikke være en direkte konkurrent til Benzema, men en angriber som skal kunne aflaste ham uden vi mister for meget kvalitet. Han skal ydermere være klar over, at Morata skal udvilkes og have en del minutter i benene, og det betyder, at ham vi henter ind, til tider er 3. valg på pladsen.
Mit ønske ville klart være Soldado, men han har tidligere nævnt, at han ikke vil acceptere en sådan plads, og slet ikke nu, når han er så tæt inde på det spanske landshold. Rodrigo har jeg også tidligere nævnt, men jeg troede faktisk han var ældre end han er, og nok derfor heller ikke kan stille sig tilfreds med en sådan rolle.
Aspas har jeg også tidligere fået vendt inde i hovedet, men han skulle være tæt på og blive præsenteret som Liverpool spiller, hvis han ikke allerede er det.
Michu som Oscar er inde på, er jeg lidt lun på. Han tilhører den middelklasse, hvor han vil floppe som fast starter i en storklub, men bombe for en mindre klub. Jeg kunne dog godt frygte hans ego, som eftersigende skulle være enormt, og er det sandt, så vil jeg hellere undvære ham.
Mario Gomez ved jeg ikke helt hvor står henne, for er det ikke Bayern som vil af med ham og ikke omvendt? Sådan har jeg opfattet det ihvertfald. Han er blevet overhalet indenom af Mandzukic, og selvom Dortmund nægter, så tror jeg Lewandowski ender i Bayern.
Derfor ville han være mit bedste bud, for Negredo håber jeg aldrig vender tilbage igen. Faktisk, så er Pizzaro det perfekte eksempel på hvilken rolle jeg mener vores nye angriber skal have.
Gomez' fremtid afhænger meget af Lewandowski. Hvis Lewy ikke kan hentes, så er Bayern åben for at beholde ham, men han vil selv helst væk, da han godt er klar over at han blot bliver en ''vikar'' og at han igen ikke vil få meget spilletid. Hvis Lewandowski ikke kan hentes nu, så henter man ham 100% næste år, man har også spilleren's løfte på det, derfor er Gomez også indstillet på at forlade Bayern. Han vil dog selv til en klub hvor han skal spille fast, og det er ikke en rolle han kommer til at få her/eller er det i leder efter. Hans evner foran målet er virkelig imponerende, men så er det også det, meget andet dur han ikke til. Han er ikke en der har blik for spillet eller lige kan sætte en mand af, han er bare en der skal afslutte angrebet. Mod Holland i EM 2012, så scorede han 2 mål. Men i 90 minutter, så var han 18 sekunder ialt på bolden! Det er det samme for Bayern, han deltager ikke særlig meget i opspillet.
Hans pris vil være mellem 25-40 millioner euro højst, har ikke lagt mærke til den præcise tal han bliver rygtet solgt til, men han ser dyr ud, når man tænker på hvilken rolle han er tiltænkt.
Jeg kan ikke selv komme med et bud da jeg selv er meget splittet omkring hvad jeg ønsker med hensyn til angrebssituationen, men ellers er jeg enig i Soldado godt kunne være god, men som du rigtig nok skriver, så acceptere han sikkert ikke den rolle.
- Huss
- Gæst
-
Er Higuain ikke på vej til Arsenal? Jeg tvivler på om Higuain vil skifte til en klub som ikke spiller CL bold.
Det lyder da også vanvittigt, da Coentrao og Higuain i hvertfald er 400 mio værd samlet.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Huss skrev: Ifølge spanske AS så vil Madrid tilbyde Tottenham Coentrao og Higuain plus 450 mio kr.
Er Higuain ikke på vej til Arsenal? Jeg tvivler på om Higuain vil skifte til en klub som ikke spiller CL bold.
Det lyder da også vanvittigt, da Coentrao og Higuain i hvertfald er 400 mio værd samlet.
Men der også et andet rygte di maria bytter med bale så bale kommer til real madrid og di maria til tottenham det meget bedre syntes jeg
Sælg for satan. Kan ikke gå for langsomt. Han er 30 år og hvis man kan få 220 for pepe vil det være genialt.