Rygtebørsen XVIII
asp3200 skrev: Kom så Manchester city. 220 mil for pepe.
Sælg for satan. Kan ikke gå for langsomt. Han er 30 år og hvis man kan få 220 for pepe vil det være genialt.
Og så skal vi købe Iñigo Martínez som erstatning. Ham kan man vel købe for omkring 150 mil. (ved ikke om han har en frikøbsklausul)
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sælg for satan. Kan ikke gå for langsomt. Han er 30 år og hvis man kan få 220 for pepe vil det være genialt.
Kom så, City, straf os hårdt for at have købt Isco for næsen af jer!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Kom så, City, straf os hårdt for at have købt Isco for næsen af jer!
Det bliver en hård en at sluge, men vil vil komme over det. ;)
Det er det mindste vi kan gøre, efter at have købt Europa's største talent for snuden af jer!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...proach?ICID=HP_BN_10
Synes nu også Kondogbia virker som en spændende spiller, der vil kunne presse Khedira.
Kondogbia og Bale.
Penge i kassen og pletten vaskes af Madrids logo. Adios Pepe.
Elkrimi skrev: Paulinho-interessen har åbenbart ikke været sand.
Synes nu også Kondogbia virker som en spændende spiller, der vil kunne presse Khedira.
Kondogbia og Bale.
Paulinho er tottenham spiller.
Gider I ikke forklare mig hvorfor kondogbia er så populær herinde, jeg har set alle Frankrigs kampe på Eurosport U-20 og kan virkelig ikke se en fidus i ham, har også set nogle Sevilla kampe og der har han heller ikke været særlig god.
For mig er Veratti klasser over kondogbia. Ved godt Veratti ikke kommer, men så er der gundogan som også er klasser over.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
Elkrimi skrev: Paulinho-interessen har åbenbart ikke været sand.
Kondogbia og Bale.
Paulinho er tottenham spiller.
Gider I ikke forklare mig hvorfor kondogbia er så populær herinde, jeg har set alle Frankrigs kampe på Eurosport U-20 og kan virkelig ikke se en fidus i ham, har også set nogle Sevilla kampe og der har han heller ikke været særlig god.
For mig er Veratti klasser over kondogbia. Ved godt Veratti ikke kommer, men så er der gundogan som også er klasser over.
Jeg var inde på stadion og se Sevilla mod Rayo Vallecano, og vi var så imponerede over ham, alle drengene. Hans elegante afleveringer -korte og lange - og imponerende adræthed gør ham til noget nær den - potentielt - perfekte midtbanespiller. Han er præcis lige så høj som Yaya Toure, og han er jo en (uhyggelig) lig spiller. Kondogbia kommer til at fylde så meget på - vores eventuelle - midtbane i fremtiden, da han simpelthen besidder alle facetter i spillet. Forhåbentlig kan han også blive målfarlig med tiden. Han er simpelthen et af Europa's mest interessante talenter, og ham og Varane bliver grundsten på det Franske landshold om et par år, det kan der ikke være to forskellige meninger om.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Han har potentiale, lidt klodset i situationer dog, men han er stadig ung.
Jeg er ikke helt overbevist om at Casemiro har helt hvad der skal til, hvis Khedira får karantæne/skade.
www.sambafoot.com/en/news/24777_sao_paul...semiro_problems.html
Han ser spændene ud. Hvis Coentrao smutter denne sommer, vil det passe mig helt perfekt at Real køber endnu et ungt talent.:-)
Jeg er her stadig XOXO
- JanJr
- Gæst
-
Elkrimi skrev: Lidt mere Kondogbia.
Han har potentiale, lidt klodset i situationer dog, men han er stadig ung.
Jeg er ikke helt overbevist om at Casemiro har helt hvad der skal til, hvis Khedira får karantæne/skade.
Kender ikke så meget til ham har set lidt på youtube, og ja han ser noget klodset ud i nogle situationer, men han ville da være et godt køb!
EDIT: Han ville være god om et par år, men må da indrømme jeg hellere ville se en Veratti.
Elkrimi skrev: Men lad os da håbe at brasilianeren tager os med storm i den kommende sæson og lægger tidligere problemer bag sig:
www.sambafoot.com/en/news/24777_sao_paul...semiro_problems.html
Sorry to say, manden lyder som en nar.
Håber piben får en anden lyd når han skal på førsteholdet eller at artiklen tager fejl.