Rygtebørsen XVIII
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Vi ska ha spillere der enten er absolut prima klasse, spillere der kan blive det eller spillere der har så meget kvalitet at de gør de andre bedre. At smide en blød mellemvare som Jorge Molina på toppen ka jeg ganske enkelt ik få til at passe med noget som helst. Det ville for mig gi absolut ingen mening at en Molina sku ta så meget som ét minuts spilletid fra en Morata.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev: Ka slet ik begribe den her snak om en "mellemgod spansk forward". Altså, enten køber vi en spiller vi virkelig tror på som ka være potentielt (eller sikkert) førstevalg - ellers ka vi ligeså godt tro på Morata. Den her snak om Molina, Castro eller Agirretxe synes jeg er helt forfejlet. Jeg kan ganske enkelt ik begribe hva vi dog sku bruge én af dem til - det ville være 10-15 mio lige ud af vinduet imo.
Vi ska ha spillere der enten er absolut prima klasse, spillere der kan blive det eller spillere der har så meget kvalitet at de gør de andre bedre. At smide en blød mellemvare som Jorge Molina på toppen ka jeg ganske enkelt ik få til at passe med noget som helst. Det ville for mig gi absolut ingen mening at en Molina sku ta så meget som ét minuts spilletid fra en Morata.
Fuldstændig enig.
Vi er på jagt efter en afløser for Higuaín og den spiller vi henter skal enten være på niveau eller allerhelst bedre end argentineren. Det sætter måske nok Morata lidt tilbage, men hvis han er dygtig og viljestærk nok, så skal der nok blive spilletid til ham også. Man skal trods alt ikke have forventningen om, at Morata skal ind og lave +20 mål i den første rigtige sæson på førsteholdet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
anes skrev: Mens der er agurketid i medierne, er der gået fuldstændig banan i forummet her. Sidste gang jeg læste så meget modstand mod at få en spiller som der er mod Bale, var da vi skulle have hentet Cristiano og det gik da hen og blev et godt køb det samme vil Bale for han har samme kvaliteter som CR har.
Og du mener også at Bale er en rigtig handel, set i forhold til taktik, trupsammensætning, de sportslige problemstillinger og økonomien?
Det er da noget værre sjusk at sige: "Cristiano er jo god, så med Bale bliver vi dobbelt så gode!"
Hvor meget succes skal hold som Barcelona og Dortmund ha', samtidig med at hold som City og Real Madrid har det omvendte, før at folk indser at disse tilfældige "stjerne-køb" ikke hjælper en skid? Og er der en regel der siger, at et La Fabrica-talent bare ikke må få det, som kunne minde om en reel chance?
- Redondo
- Gæst
-
M_linding skrev:
anes skrev: Mens der er agurketid i medierne, er der gået fuldstændig banan i forummet her. Sidste gang jeg læste så meget modstand mod at få en spiller som der er mod Bale, var da vi skulle have hentet Cristiano og det gik da hen og blev et godt køb det samme vil Bale for han har samme kvaliteter som CR har.
Og du mener også at Bale er en rigtig handel, set i forhold til taktik, trupsammensætning, de sportslige problemstillinger og økonomien?
Det er da noget værre sjusk at sige: "Cristiano er jo god, så med Bale bliver vi dobbelt så gode!"
Hvor meget succes skal hold som Barcelona og Dortmund ha', samtidig med at hold som City og Real Madrid har det omvendte, før at folk indser at disse tilfældige "stjerne-køb" ikke hjælper en skid? Og er der en regel der siger, at et La Fabrica-talent bare ikke må få det, som kunne minde om en reel chance?
Husker du Zidanes Y Pavones? Stjerner mixet med spillere fra La Fabrica. Sidste sæson failede flere af vores store spillere, så der skal nye til, naturligvis kombineret med upcoming stars.
Redondo skrev:
M_linding skrev:
Husker du Zidanes Y Pavones? Stjerner mixet med spillere fra La Fabrica. Sidste sæson failede flere af vores store spillere, så der skal nye til, naturligvis kombineret med upcoming stars.
Ja jeg husker det - og den strategi skal vi ikke ud i igen.
Men hvordan skal Morata og Jesé få en chancerne, hvis offensiven foruden dem består af: Ronaldo, di Maria, Kaka, Ozil, Isco, Cavani, Bale, Callejon og Benzema?
Den har jeg svært ved at se;)
asp3200 skrev: Lad os nu sige Cavani ikke kommer. Kunne en type som Mario Gomez så ikke være fornuftig at få til holdet. Kan sidde på bænken ligesom i Bayern, men er stadig giftig og kanon på hovedet.
Ja, Mario Gomez ville bidrage....... med en høj løn, intet andet.. Nej, der er ikke nogen grund til at købe en spiller, som udelukkende skal sidde på bænken af den kaliber (set i et økonomisk perspektiv). Det skubber blot Morata og Jesé længere ud i periferien af holdet, og det er absolut ikke optimalt.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
M_linding skrev:
Redondo skrev:
M_linding skrev:
Ja jeg husker det - og den strategi skal vi ikke ud i igen.
Men hvordan skal Morata og Jesé få en chancerne, hvis offensiven foruden dem består af: Ronaldo, di Maria, Kaka, Ozil, Isco, Cavani, Bale, Callejon og Benzema?
Den har jeg svært ved at se;)
Callejon skal bare væk. Så også gerne Di Maria ryge og Bale ind istedet. Di Maria kan simpelthen ødelægge opspillet gang på gang, med sine mange driblinger. Og så prøver han den afgørende aflevering hver gang. Jese ind som back up for en Bale og CR.
Kan slet ikke se hvorfor folk sætter sig imod et køb af Bale?? Hans præstationer i år taler for sig selv. Hvor i forhold til taktikken ser du Bale passer dårligt ind? Tror han vil passe "fint" ind på verdens bedste kontra hold.
Morata er bare ikke god nok. Klodset hver gang han har spillet i år. Lavet et godt indlæg mod Barca og det er vel det.
Steen skrev: Jeg kan ikke se, hvorfor folk ønsker Mario Gomez, slet ikke når man vil hente ham til bænken.. Grunden til at han forlader Bayern er netop pga. mangel på spilletid.
Hvem ser du da som bedre alternativer? Jeg er helt enig med Oscar i, at der skal hentes en angriber, som forstår sin rolle på holdet. Det skal ikke være en direkte konkurrent til Benzema, men en angriber som skal kunne aflaste ham uden vi mister for meget kvalitet. Han skal ydermere være klar over, at Morata skal udvilkes og have en del minutter i benene, og det betyder, at ham vi henter ind, til tider er 3. valg på pladsen.
Mit ønske ville klart være Soldado, men han har tidligere nævnt, at han ikke vil acceptere en sådan plads, og slet ikke nu, når han er så tæt inde på det spanske landshold. Rodrigo har jeg også tidligere nævnt, men jeg troede faktisk han var ældre end han er, og nok derfor heller ikke kan stille sig tilfreds med en sådan rolle.
Aspas har jeg også tidligere fået vendt inde i hovedet, men han skulle være tæt på og blive præsenteret som Liverpool spiller, hvis han ikke allerede er det.
Michu som Oscar er inde på, er jeg lidt lun på. Han tilhører den middelklasse, hvor han vil floppe som fast starter i en storklub, men bombe for en mindre klub. Jeg kunne dog godt frygte hans ego, som eftersigende skulle være enormt, og er det sandt, så vil jeg hellere undvære ham.
Mario Gomez ved jeg ikke helt hvor står henne, for er det ikke Bayern som vil af med ham og ikke omvendt? Sådan har jeg opfattet det ihvertfald. Han er blevet overhalet indenom af Mandzukic, og selvom Dortmund nægter, så tror jeg Lewandowski ender i Bayern.
Derfor ville han være mit bedste bud, for Negredo håber jeg aldrig vender tilbage igen. Faktisk, så er Pizzaro det perfekte eksempel på hvilken rolle jeg mener vores nye angriber skal have.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.