Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Elkrimi skrev: Lidt mere Kondogbia.
Han har potentiale, lidt klodset i situationer dog, men han er stadig ung.
Jeg er ikke helt overbevist om at Casemiro har helt hvad der skal til, hvis Khedira får karantæne/skade.
Det må være de længeste 14 min i mit liv.
Det er forhåbentlig ikke hans sande niveau i disse to kampe? I så fald må han da kun lige være på holdet i Sevilla, med den mægde fejlafleveringer og frispark han begår. Er langt fra imponeret, men denne film er alt hvad jeg kender til spilleren.
Mathiaska skrev:
Elkrimi skrev: Lidt mere Kondogbia.
Han har potentiale, lidt klodset i situationer dog, men han er stadig ung.
Jeg er ikke helt overbevist om at Casemiro har helt hvad der skal til, hvis Khedira får karantæne/skade.
Det må være de længeste 14 min i mit liv.
Det er forhåbentlig ikke hans sande niveau i disse to kampe? I så fald må han da kun lige være på holdet i Sevilla, med den mægde fejlafleveringer og frispark han begår. Er langt fra imponeret, men denne film er alt hvad jeg kender til spilleren.
Ja ser heller ikke det store i ham. Han har langt fra imponeret mig i U-20 heller. Tung og langsom, total tonser type:)
Rygtestrøm fra Daily Star og Spanske AS, siger at Ancelotti har spurgt efter Jovetic som jeg ikke håber på da han virker stor og tung med en ret kluntet teknik.
- PMO
- Gæst
-
anes skrev: Rygtestrøm fra Daily Star og Spanske AS, siger at Ancelotti har spurgt efter Jovetic som jeg ikke håber på da han virker stor og tung med en ret kluntet teknik.
Jovetic stor og tung? Synes ikke lige det er de adjektiver jeg vil bruge.
Ifølge El Confidencial så ville Neymar's far gerne have at Junior skulle spille i Madrid, aftalen mellem os og Neymar omkring kontrakten var på plads, men Perez ville ikke betale det Santos krævede.
Vi skulle også betale en kæmpe sum til Barcelona hvis vi købte Neymar, da de havet lavet en forhåndsaftale med Santos.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Nærmere tværtimod.. Hans teknik er en af hans varemærker, og så er han også ret lille... Men nej tak fra mig, indtil videre så vil jeg stadig gerne satse på Morata.
Præcis. Han besidder en fantastisk teknik, dog vil jeg - af personlige årsager - være ked af, at du kalder en mand, der måler 1.85 lille hehe ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Nærmere tværtimod.. Hans teknik er en af hans varemærker, og så er han også ret lille... Men nej tak fra mig, indtil videre så vil jeg stadig gerne satse på Morata.
Præcis. Han besidder en fantastisk teknik, dog vil jeg - af personlige årsager - være ked af, at du kalder en mand, der måler 1.85 lille hehe ;)
Haha :D. Kendte ikke til hans præcise højde, jeg troede han var omkring de 1.78 ca. Men han er hverken tyk eller har masser af muskler, så på det punkt er han lille!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Real Madrid skrev:
Haha :D. Kendte ikke til hans præcise højde, jeg troede han var omkring de 1.78 ca. Men han er hverken tyk eller har masser af muskler, så på det punkt er han lille!
Enig ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista