Rygtebørsen XVIII

13 år 3 uger siden #1825 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev:

JesperA skrev: Eden Hazard har i et interview fortalt at Mourinho forsøgte at hente ham til Real Madrid sæsonen inden han røg til Chelsea. Det havde været spændende.

Det havde været latterligt... Talent er der rigeligt af i Spanien og Real Madrid.

Lad de hjernedøde (men rige) PL-klubber om, at skabe "hold" uden fælles kultur, sprog eller klubfølelse.

Er det historien om ræven og rønnebærene eller en total nedsmeltning?

Hvis det er mine valgmuligheder, så bliver det helt klart nummer 2. Jeg er lykkelig over den nuværende udvikling i Real Madrid, og har ondt af alle andre klubber;)

Jamen, jeg er bestemt heller ikke utilfreds med situationen i klubben lige nu, men man skal fortsat holde øje med de største udenlandske talenter og her er Hazard en af dem og Zidane har da også talt meget varmt for ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #1826 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Så har Bale scoret sæsonens første mål...

vine.co/v/hmzH7Bbzna2

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1827 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev: Så har Bale scoret sæsonens første mål...

Og Gylfis første assist. Køb, for satan, køb!

13 år 3 uger siden #1828 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII
Er så glad for at Cavani ikke endte i Real Madrid og håber heller ikke Bale kommer til. Medmindre vi højest giver omkring de 50 mil euro, som jeg mener han er værd. Ifølge transfermarkett er han også kun omkring 50 mil euro værd; www.transfermarkt.co.uk/en/gareth-bale/p...l/spieler_39381.html

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved ZizouMo.

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1829 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII
@ Siempre Madrid

Er du egentlig overbevist om at klubben lykkedes med at købe Bale.
Hvis ja, så hvorfor?

13 år 3 uger siden #1830 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XVIII

ZizouMo skrev: Er så glade for at Cavani ikke endte i Real Madrid og håber heller ikke Bale kommer til. Medmindre vi højest giver omkring de 50 mil euro, som jeg mener han er værd. Ifølge transfermarkett er han også kun omkring 50 mil euro værd; www.transfermarkt.co.uk/en/gareth-bale/p...l/spieler_39381.html

Hvorfor lige 50 mill, hvordan er du kommet frem til det tal???

13 år 3 uger siden #1831 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Ibrahimovic vil følge Ancelottti.

Hvis vi får solgt Higuain, så er jeg overbevist om at vi får Ibra.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #1832 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Uanset om man kan lide manden eller ej, så kan man ikke tage fra ham at han er en af de bedste angribere i verden! PSG betalte omkring 150 millioner for ham i sin tid, og han kan nok erhverves for nogenlunde samme beløb grundet hans alder.

Selvom han var en fiasko i Barca så afgjorde han alligevel en vigtig Classico, og ekspederede egenhændigt Arsenal ud af CL. Han har jo været en bragende succes alle andre steder, og i den rette rolle tror jeg han kan være den afgørende marginal, som Real Madrid de seneste to sæsoner har manglet i CL. Straffesparksuheld og en taktisk fadæse har været det eneste vi har manglet for at stå i 2 CL-finaler efter mange års tørke, jeg tror inderligt på at Zlatan kan bringe os La Decima. Han er mindst lige så sulten som os fans efter titlen, han har heller aldrig vundet den! Dertil kommer hans hævngerrighed over for Barcelona, jeg tror virkelig en Zlatan i Real vil være top-motiveret, og jeg har faktisk ønsket ham til klubben i mange år efterhånden. Dette vindue er vel nok sidste chance nogensinde, så jeg håber endelig han ser lyset, kom så Ancelotti! :D

Han var i øvrigt den spiller med flest assists i sidste sæson CL, udover topscorer i den franske liga, og vores træner kender ham godt. Det er et perfekt match!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 uger siden #1833 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Real HWL skrev:

ZizouMo skrev: Er så glade for at Cavani ikke endte i Real Madrid og håber heller ikke Bale kommer til. Medmindre vi højest giver omkring de 50 mil euro, som jeg mener han er værd. Ifølge transfermarkett er han også kun omkring 50 mil euro værd; www.transfermarkt.co.uk/en/gareth-bale/p...l/spieler_39381.html

Hvorfor lige 50 mill, hvordan er du kommet frem til det tal???

????? øh som jeg sluttede med at skrive i mit seneste indlæg, så ligger hans værdi omkring de 50 mil. euro (ifølge) transfermarkett. Jeg har også sat et link???

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved ZizouMo.

13 år 3 uger siden #1834 af Steen

JesperA skrev: Uanset om man kan lide manden eller ej, så kan man ikke tage fra ham at han er en af de bedste angribere i verden! PSG betalte omkring 150 millioner for ham i sin tid, og han kan nok erhverves for nogenlunde samme beløb grundet hans alder.

Selvom han var en fiasko i Barca så afgjorde han alligevel en vigtig Classico, og ekspederede egenhændigt Arsenal ud af CL. Han har jo været en bragende succes alle andre steder, og i den rette rolle tror jeg han kan være den afgørende marginal, som Real Madrid de seneste to sæsoner har manglet i CL. Straffesparksuheld og en taktisk fadæse har været det eneste vi har manglet for at stå i 2 CL-finaler efter mange års tørke, jeg tror inderligt på at Zlatan kan bringe os La Decima. Han er mindst lige så sulten som os fans efter titlen, han har heller aldrig vundet den! Dertil kommer hans hævngerrighed over for Barcelona, jeg tror virkelig en Zlatan i Real vil være top-motiveret, og jeg har faktisk ønsket ham til klubben i mange år efterhånden. Dette vindue er vel nok sidste chance nogensinde, så jeg håber endelig han ser lyset, kom så Ancelotti! :D

Han var i øvrigt den spiller med flest assists i sidste sæson CL, udover topscorer i den franske liga, og vores træner kender ham godt. Det er et perfekt match!

Er enig i det du skriver, og på den ene side så vil jeg også gerne have ham i klubben, men jeg kan sagtens forstå hvis man ikke vil købe ham. Jeg er kæmpe Benzema fan, og jeg er sikker på at Ancelotti kan få det allerbedste frem i ham, noget som muligvis ikke vil ske hvis man har 3 så gode angribere i truppen. Morata og Jesé, vil de blive hvis vi køber ham? (og Bale for den sags skyld)
Vi må se, hvis han skifter væk fra PSG ,så tror jeg enten det bliver os han skal tørne ud for, eller så Chelsea. City ville også være et godt bud, men de er godt i gang med at købe Negredo og Jovetic. Jeg vil faktisk heller ikke udelukke Arsenal, de kæmper med om de store drenge, hvilket jeg synes er dejligt at se, og han kan godt vise sig at være manden hvis man finder Suarez for dyr, og ikke er villige til at betale Higuain's pris. Lønnen er dog aaalt for stor for dem, og det er her jeg finder det usandsynligt. Hans relativ billige købspris kan dog kompensere for dette.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #1835 af Steen

Brian_H skrev: @ Siempre Madrid

Hvis ja, så hvorfor?

Jeg undrer mig egentligt også.. Du har hele tiden virket ret sikker på at vi får ham, hvorfor? :)

13 år 3 uger siden #1836 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Brian_H skrev: @ Siempre Madrid

Hvis ja, så hvorfor?

Jeg undrer mig egentligt også.. Du har hele tiden virket ret sikker på at vi får ham, hvorfor? :)

Ja, jeg er fortsat sikker på, at Bale spiller i Real Madrid i den kommende sæson.

Florentino Pérez mangler fortsat at hente den/de spiller(e), som for alvor kan bringe Real Madrid ind som seriøs kandidat til Champions League-trofæet. Selv om holdet er blevet væsentligt forstærket med spanierne, så føler jeg fortsat, at vi lige mangler det sidste.

Det glippede med at hente Neymar til klubben og Florentino Pérez har brug for at vise, at Real Madrid fortsat kan tiltrække spillere fra den øverste hylde.

Og så er der det rent sportslige, hvor Gareth Bale er højt prioriteret hos Zinedine Zidane og jeg forestiller mig, at waliseren er så professionel omkring sin karriere, at han ikke betænker sig to gange, når Real Madrid henvender sig. Der er rigeligt med råderum til at tilfredsstille Tottenham økonomisk, så jeg tænker at en aftale kommer på plads i løbet af august måned, så det sammen med Cristiano Ronaldos kontrakt-forlængelse kan fungere som boost for Real Madrid inden en svær sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum