Rygtebørsen XVIII

13 år 3 uger siden #1837 af Realex
Besvaret af Realex på emne Rygtebørsen XVIII
Seriøst få lige købt ham. Han er SÅ god i FIFA! Ham og Ronaldo på toppen, og jeg er godt på vej mod DM-titlen i september! ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #1838 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XVIII
Virkelig nogle vinde mål han har fået lavet gennem tiden! Pipita og Benzema har vel scoret en 5 mål der er ligeså gode som de 30 vilde mål der i denne video.

13 år 3 uger siden #1839 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Atletico angiveligt tæt på Cazorla, sikke en bombe hvis den transfer går igennem!!!

13 år 3 uger siden #1840 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge MARCA har Napolis ejer og præsident, De Laurentiis, bekræftet at Albiol er i Napli for at gennemgå det obligatoriske lægetjek. Et skifte synes nært forestående. Ligeledes har De Laurentiis slået fast, at Napoli er interesserede i Higuaín.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.

13 år 3 uger siden #1841 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Ifølge MARCA har Napolis ejer og præsident, De Laurentiis, bekræftet at Albiol er i Napli for at gennemgå det obligatoriske lægetjek. Et skifte synes nært forestående. Ligeledes har De Laurentiis slået fast, at Napoli er interesserede i Higuaín.

Han bekræfter ligeledes at de forhandler med Leandro Damiao, jeg ser det som enten/eller, jeg tvivler på de køber begge, selvom de angiveligt har en lille milliard at handle for. Men lad os udnytte det tilsyneladende gode forhold klubberne imellem til at få skudt ham afsted. Desværre har de ikke rigtig noget at bytte med længere, som er interessant for en klub som Real Madrid.

Edit:
Præsident De Laurentis har på sin Twitter meldt ud at man havde et budget på 60 millioner euro, og at de 64,5 fra Cavani ryger direkte oveni dette budget, og at de dermed har 124,5 millioner euro at handle for, efter de allerede foretagede handler. Så kan de sgu også få et par af de andre af vores overskydende folk med i handlen ;)
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.

13 år 3 uger siden #1842 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

El_Juan skrev: Ifølge MARCA har Napolis ejer og præsident, De Laurentiis, bekræftet at Albiol er i Napli for at gennemgå det obligatoriske lægetjek. Et skifte synes nært forestående. Ligeledes har De Laurentiis slået fast, at Napoli er interesserede i Higuaín.

Han bekræfter ligeledes at de forhandler med Leandro Damiao, jeg ser det som enten/eller, jeg tvivler på de køber begge, selvom de angiveligt har en lille milliard at handle for. Men lad os udnytte det tilsyneladende gode forhold klubberne imellem til at få skudt ham afsted. Desværre har de ikke rigtig noget at bytte med længere, som er interessant for en klub som Real Madrid.

Edit:
Præsident De Laurentis har på sin Twitter meldt ud at man havde et budget på 60 millioner euro, og at de 64,5 fra Cavani ryger direkte oveni dette budget, og at de dermed har 124,5 millioner euro at handle for, efter de allerede foretagede handler. Så kan de sgu også få et par af de andre af vores overskydende folk med i handlen ;)

Jeg tror det bliver enten eller med Higuaín og Damião. Selv om Rafa har udtrykt, at han gerne vil have flere målscorere, som kan fordele målene imellem sig. Men man skal aldrig sige aldrig.

De har dog allerede hentet to offensivspillere i Mertens og Callejón, så de råder over Pandev, Insigne, Mertens, Calléjón og Calaiò til de fire forreste pladser i Rafas vante 4-2-3-1. Dertil Hamsik, alt efter hvordan Rafa vil benytte ham.

Lad os se. Jeg vil være ganske tilfreds, hvis Higuaín og Albiol ryger til Napoli, som til gengæld sender 42 mio. € den anden vej. Så kan Tottenham snuppe Damião!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.

13 år 3 uger siden #1843 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Amen mine bønner er blevet hørt!

Callejon, Albiol var på min liste, over dem jeg gerne så forlade klubben. Carvajal, Isco, Morata, Jesé, Casemiro og Illarramendi var på min liste over dem, jeg gerne så komme til klubben. Lige pt har vi så 2 højre backs, 2 venstre backs og 4 midterforsvar, og det håber jeg ikke vi ændre på, da jeg ikke tror, vi kan finde de rette kvalitets alternativer til Pepe og Coentrao især.

Med vores to nye centrale midtbane spillere, Casemiro og Illarramendi, samt dem vi allerede har i truppen, så kunne det godt se ud til, at vi er ved at bygge en trup op omkring 4-3-2-1 (juletræet/pyramiden), hvilket godt kunne gå hen at blive en spændende idé, selvom jeg har min tvivl omkring vi vil få det fulde ud af Özil især.

Jeg er stadig fortaler for Di Maria, og håber derfor ikke, at Bale bliver købt. Derudover så håber jeg på Higuain bliver solgt, men bliver han endnu en sæson, vil det ikke gøre mig noget, da jeg tror både Benzema og Higuain vil vokse (under Ancelotti og Zidane), efter en nåde sløv sæson.

Så min sidste bøn lyder:

Sælg Kaka!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Real Madrid.

13 år 3 uger siden #1844 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
futbol.as.com/futbol/2013/07/17/primera/1374016747_548396.html

Perez har ikke udelukket Agüero, selvom han lige har forlænget sin kontrakt.

13 år 3 uger siden #1845 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: futbol.as.com/futbol/2013/07/17/primera/1374016747_548396.html

Perez har ikke udelukket Agüero, selvom han lige har forlænget sin kontrakt.

Det lyder dyrt ;) Men han skal da være velkommen...

13 år 3 uger siden #1846 af Steen

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev:

Brian_H skrev: @ Siempre Madrid

Er du egentlig overbevist om at klubben lykkedes med at købe Bale.
Hvis ja, så hvorfor?

Jeg undrer mig egentligt også.. Du har hele tiden virket ret sikker på at vi får ham, hvorfor? :)

Ja, jeg er fortsat sikker på, at Bale spiller i Real Madrid i den kommende sæson.

Florentino Pérez mangler fortsat at hente den/de spiller(e), som for alvor kan bringe Real Madrid ind som seriøs kandidat til Champions League-trofæet. Selv om holdet er blevet væsentligt forstærket med spanierne, så føler jeg fortsat, at vi lige mangler det sidste.

Det glippede med at hente Neymar til klubben og Florentino Pérez har brug for at vise, at Real Madrid fortsat kan tiltrække spillere fra den øverste hylde.

Og så er der det rent sportslige, hvor Gareth Bale er højt prioriteret hos Zinedine Zidane og jeg forestiller mig, at waliseren er så professionel omkring sin karriere, at han ikke betænker sig to gange, når Real Madrid henvender sig. Der er rigeligt med råderum til at tilfredsstille Tottenham økonomisk, så jeg tænker at en aftale kommer på plads i løbet af august måned, så det sammen med Cristiano Ronaldos kontrakt-forlængelse kan fungere som boost for Real Madrid inden en svær sæson.

Gode pointer, men jeg er overbevist om at det ikke bliver til noget. Jeg tror, at det bedre kan betale sig for Spurs at holde på ham i endnu en sæson, både sportsligt, men også kommercielt. Perez er dog tydeligt ude efter ham, så må vi se om hans forsøg bliver succesfuld.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #1847 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Steen@

Hvis Gonzalo Higuaín bliver solgt så tror jeg vi for bale ifølge
onside.dk/primera-division/avis-denne-ha...real-indkoeb-af-bale
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Real Madrid 7.

13 år 3 uger siden #1848 af Steen

Real Madrid 7 skrev: Steen@

Hvis Gonzalo Higuaín bliver solgt så tror jeg vi for bale ifølge
onside.dk/primera-division/avis-denne-ha...real-indkoeb-af-bale

Vi må se, men jeg ser ikke pengene som problemet. Det er Tottenham, der er problemet. De vil ikke sælge ham. Når man byder en kæmpe sum for ham, hvis man når så langt, så vil det måske få dem til at ændre holdning..
Nyt i sagen kommer der dog senest den 21 Juli, når man skal til England for at spille mod Bournemouth.

Leveret af Kunena Forum