Rygtebørsen XVIII

13 år 3 uger siden #1861 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Manchester City råder nu (u)officielt over Jovetic, Dzeko, Negredo og Agüero. Jeg forudser en helvedes masse Agüero rygter den kommende tid. En spiller jeg ikke ville have problemer med at se i den hvidetrøje.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, asp3200, Steen, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #1862 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Manchester City råder nu (u)officielt over Jovetic, Dzeko, Negredo og Agüero. Jeg forudser en helvedes masse Agüero rygter den kommende tid. En spiller jeg ikke ville have problemer med at se i den hvidetrøje.

Det afhænger nok lidt af, hvor meget Zlatan ønsker at presse på for et Madrid-skifte. Vil han ikke det og vurderes Bale for dyr, så er det oplagt at man retter blikket mod El Kun.

Jeg synes i øvrigt City har et lidt spøjst transfervindue endnu engang. Godt nok virker det til Pellegrini er meget inde over, men jeg synes ikke for alvor man har hævet niveauet. Omvendt havde man allerede kvalitet og med finpudsning kan de bliver farlige. Det bliver i øvrigt interessant at følge Navas i en klub med den ejerstab, så meget medieomtale og så langt hjemmefra. Jeg kan godt være lidt bekymret med de tidligere nedture.

13 år 3 uger siden #1863 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

Mathiaska skrev:

JesperA skrev: Ancelotti skulle angiveligt have bedt Perez om at hente Balotelli, skriver Corierre dello sport

Milan går jo aldrig med til, at sælge deres største stjerne, de hentede til klubben for 6 måneder siden. Desværre. Kan godt lide drengen, til trods for hans til tider ustyrlige person.

Det kunne nu godt ske, de er lidt skøre i Milan... Seneste rygte er at man har forlænget kontrakten med Robinho til 2016.

13 år 3 uger siden #1864 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Man ved sgu aldrig med Milan, de forlængede også Silvas kontrakt og udtalte til pressen at man havde masser af penge til forstærkninger. En uge senere var både han og Zlatan væk. Desuden har El-Sharaawy blot scoret 2 gange siden man købte Balotelli, så det er vel ikke usandsynligt at man kunne finde på at score en stor transfersum på en af de to, eftersom de åbenlyst ikke fungerer vildt godt sammen på banen.

13 år 3 uger siden #1865 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Manchester City råder nu (u)officielt over Jovetic, Dzeko, Negredo og Agüero. Jeg forudser en helvedes masse Agüero rygter den kommende tid. En spiller jeg ikke ville have problemer med at se i den hvidetrøje.

Jeg tror ikke at City vil sælge Agüero, da det er deres bedste angriber. Så sælger de nærmere Dzeko, der på mange områder minder om Negredo. Jeg håber derudover ikke på et køb af Zlatan eller andre angribere for den sags skyld - Håber mere på at der bliver satset på Morata og Jese. Og hvis der bliver købt en angriber for 30 mil euro+, så skal en af dem lejes ud.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 uger siden #1866 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Lige nu kører Marca denne: www.marca.com/debate/2013/07/3730/prevotaciones3730.html

70 % mener at man skal forsøge at hente Bale, selvom han koster mange penge. Jeg må sige at jeg er blødt lidt op, omkring tanken om Bale på holdet. Det vil sende et kæmpe signal til resten af fodbold-verden, og så er han jo fantastisk. Ham, Ronaldo, Messi og Neymar er de 4 mest gennembruds-stærke spillere i verden. Han er yderst komplet, og så har han i de sidste par måneder bevist at han kan spille ligeså godt på højrekanten . Han er blevet rykket mere derud, så man kan udnytte alle hans kompetencer til fulde.

Problematikken ligger i for mange spillere i de offensive pladser. Bale vil sætte sig på højrekanten, hvilket vil føre til at Özil og Isco skal deles om en plads. Jesé skal spille angriber, og den plads skal han dele med Benzema og Morata. Selv hvis vi får solgt Higuain, Kaka og Di Maria, så står vi stadig tilbage med et problem mht. spilletid.

Jeg har det på denne her måde ; Får vi Bale, godt. Får vi ikke Bale, fint.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #1867 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Der spekuleres nu i et Bale indkøb hvis et Coentrao salg bliver muligt. Dermed kan Bale tage højre og venstre skulle Marcelo blive skadet eller stå med karantæne.

Har du ikke spekuleret i det i længe?
Som sagt, jeg giver en bajer hvis Bale nogensinde spiller back igen.

13 år 3 uger siden #1868 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Bale om AVB (fra Goal.com)

"We have a great relationship," Bale is quoted as saying in the Evening Standard. "Last season we had a great campaign and obviously we came up short but we had a great working relationship on and off the field.

"We chatted quite a lot about tactics and stuff like that. He definitely got the best out of me last season and hopefully can again.”

Ikke lige den bedste tranfer request. Gode nyheder!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 3 uger siden #1869 af Steen
www.elconfidencial.com/deportes/liga-bbv...ia-para-bale-125259/

El Confidencial: Perez er tæt på at få de 100 millioner euro som han skal bruge på Bale!

Wow....

13 år 3 uger siden #1870 af Real Madrid

Steen skrev: www.elconfidencial.com/deportes/liga-bbv...ia-para-bale-125259/

El Confidencial: Perez er tæt på at få de 100 millioner euro som han skal bruge på Bale!

Wow....

Fuldstændig absurd, hvis Ronaldo rekorden bliver slået... Selv hvis han bliver købt for 300+ mio. vil jeg sys det ville være meget, men jeg er måske også lidt old fashion....

13 år 3 uger siden #1871 af Steen

Real Madrid skrev:

Wow....

Fuldstændig absurd, hvis Ronaldo rekorden bliver slået... Selv hvis han bliver købt for 300+ mio. vil jeg sys det ville være meget, men jeg er måske også lidt old fashion....

Arrhhh, så synes jeg også man strammer den lidt, han er selvfølgelig mere værd end 300 millioner . I det nuværende marked så er hans værdi omkring de 500 millioner kroner, lidt mere. Jeg er dog enig, hvis han købes for de 700 millioner så vil det være alt for meget.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #1872 af Real Madrid

Steen skrev:

Real Madrid skrev:

Wow....

Arrhhh, så synes jeg også man strammer den lidt, han er selvfølgelig mere værd end 300 millioner . I det nuværende marked så er hans værdi omkring de 500 millioner kroner, lidt mere. Jeg er dog enig, hvis han købes for de 700 millioner så vil det være alt for meget.

Nu mente jeg mere priserne generelt, jeg får et chok hver gang, at en spiller bliver købt for de astronomiske priser. Hvis man lige sætter det i perspektiv, at man er ved at købe en spiler for ca. 750 millioner kroner. Det er simpelthen absurd.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum