Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: Ifølge marca så skal napoli betale 40.mil for higuain det vil være fantastik for os :)
Ja det skal nok få billet priser og prisen på Real Madrid trøjer til at falde med max 30%. Damn jeg glæder mig !
Elkrimi skrev: Coentrao har fået lov at tage fri fra træning de seneste to dage. Er han mon i Benfica for at forhandle kontrakt?
Det virker da rimeligt plausibelt... :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Elkrimi skrev: Coentrao har fået lov at tage fri fra træning de seneste to dage. Er han mon i Benfica for at forhandle kontrakt?
Nej, det er pga. personlige årsager, noget med hans far..
Edit: Han var ikke med til morgen-træningen, men han sluttede sig til holdet klokken 17:30, hvor dagens sidste træning fandt sted.
Så dør United-rygtet om CR7 forhåbentlig der, adios a Inglaterra.
JesperA skrev: Ancelotti skulle angiveligt have bedt Perez om at hente Balotelli, skriver Corierre dello sport
Milan går jo aldrig med til, at sælge deres største stjerne, de hentede til klubben for 6 måneder siden. Desværre. Kan godt lide drengen, til trods for hans til tider ustyrlige person.
JesperA skrev: Ancelotti skulle angiveligt have bedt Perez om at hente Balotelli, skriver Corierre dello sport
Nok det mest latterlige rygte længe.. Der er absolut ingen sandhed i det. Jeg vil heller ikke have ham her, en god spiller som jeg godt kan lide, men han er ustyrlig. Så kan man lige så godt hente Suarez.. (Nej tak til begge!)