Rygtebørsen XVIII

13 år 3 uger siden #1873 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Er der en der lige kan hjælpe mig med, hvordan det foregår med frikøbsklausuler?

Altså jeg kan forstå, at Jesé's er sat til 200 mio. euro, hvilket selvfølgelig gør ham umulig at købe fri. Men kan klubben selv bestemme hvor høj den skal være eller hvordan foregår det?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #1874 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Er der en der lige kan hjælpe mig med, hvordan det foregår med frikøbsklausuler?

Altså jeg kan forstå, at Jesé's er sat til 200 mio. euro, hvilket selvfølgelig gør ham umulig at købe fri. Men kan klubben selv bestemme hvor høj den skal være eller hvordan foregår det?

Dog ikke. Man skal nå til enighed som med løn, længde og bonusser. Jesé kan jo fx sige, at han synes klausulen er for høj, og så forlange mere i løn for at skrive under.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 uger siden #1875 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Er der en der lige kan hjælpe mig med, hvordan det foregår med frikøbsklausuler?

Tror spilleren og klubben finder ud af det sammen.

Og mener også det kun er i Spanien at det er et krav med en frikøsklasul.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 uger siden #1876 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

Real Madrid skrev:

Steen skrev: www.elconfidencial.com/deportes/liga-bbv...ia-para-bale-125259/

El Confidencial: Perez er tæt på at få de 100 millioner euro som han skal bruge på Bale!

Wow....

Fuldstændig absurd, hvis Ronaldo rekorden bliver slået... Selv hvis han bliver købt for 300+ mio. vil jeg sys det ville være meget, men jeg er måske også lidt old fashion....

Arrhhh, så synes jeg også man strammer den lidt, han er selvfølgelig mere værd end 300 millioner . I det nuværende marked så er hans værdi omkring de 500 millioner kroner, lidt mere. Jeg er dog enig, hvis han købes for de 700 millioner så vil det være alt for meget.

Nu mente jeg mere priserne generelt, jeg får et chok hver gang, at en spiller bliver købt for de astronomiske priser. Hvis man lige sætter det i perspektiv, at man er ved at købe en spiler for ca. 750 millioner kroner. Det er simpelthen absurd.

Perez kan næppe beklage sig, han har i særdeleshed selv været med til at presse priserne op til disse astronomiske summer. Figo-handlen revolutionerede på en måde transfermarkedet, og Galacticos-perioden er en af de grundlæggende årsager til at prisniveauet er hævet til det niveau det er på i dag. Det kan så lade sig gøre at holde det så højt fordi der er kommet utrolig mange penge i fodbolden siden, især grundet de mange rigmænd, der forsøger at lokke ekstraordinære spillere til mindre attraktive klubber ved at betale svimlende summer. Hvis PSG, Zenit eller Monaco byder det dobbelte af en spillers markedsværdi er det klart at den sælgende klub accepterer disse bud, og dermed presser priserne for de traditionelle storklubber. Det er sælgers marked lige nu, så Real må enten betale den pris Tottenham forlanger, eller holde sig væk.

Hvis PSG forhører sig på Ronaldo er beskeden formentlig den samme, betal hvad vi vil have - eller hold jer væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 3 uger siden #1877 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Fabinho nu Monaco spiller.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 uger siden #1878 af Real Madrid

Hugol skrev: Fabinho nu Monaco spiller.

Lidt besynderligt, at der kun er tale om en leje aftale

13 år 3 uger siden #1879 af Real Madrid
Nogen der ved, hvornår det bliver annonceret, at Albiol skifter til Napoli (via Napoli og- eller Real Madrids website)?

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1880 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Nogen der ved, hvornår det bliver annonceret, at Albiol skifter til Napoli (via Napoli og- eller Real Madrids website)?

Hvorfor er det vigtigt? Det er officielt alligevel.!

13 år 3 uger siden #1881 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Ik hos real madrid , han r stadig paa listen

Har valgt at takke af på forum!

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1882 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Ik hos real madrid , han r stadig paa listen

Hvad vil du så kalde det her

www.google.dk/search?q=albiol+napoli&bav...834%252F%3B320%3B322

Det er officielt. Det er da bedøvende lige meget hvornår det kommer til at stå på Real Madrid's og Napoli's hjemmeside.

13 år 3 uger siden #1883 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge El Confidential er Santi Solari på vej tilbage til Madrid og en rolle i La Fabrica. Det kan da kun blive et glædeligt gensyn.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved MMM.

13 år 3 uger siden #1884 af Real Madrid

Brian_H skrev:

Hugol skrev: Ik hos real madrid , han r stadig paa listen

Hvad vil du så kalde det her

www.google.dk/search?q=albiol+napoli&bav...834%252F%3B320%3B322

Det er officielt. Det er da bedøvende lige meget hvornår det kommer til at stå på Real Madrid's og Napoli's hjemmeside.

Brian du sejler. Først troede jeg du var en trol, men nu tror jeg bare det er sådan du er. Fred være med det.

Hvorfor sender du billeder af en masse (random) billeder af Albiol på google, og bruger det som argumentation haha?

Der er ikke nogen herinde, der tvivler på, at Raul Albiol ikke skifter til Napoli, så hids dig lige ned :)

Det er mere af ren nysgerrighed, om folk har fulgt med i, hvordan det forløber sig efter lægetjekket. For en anden gang skyld, så lad vær med at kommenter mine indlæg, med mindre du har noget ordenligt at skrive, så lover jeg at overholde samme aftale.

Leveret af Kunena Forum