Rygtebørsen XVIII

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1885 af CristianoRonaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #1886 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: Ifølge El Confidential er Santi Solari på vej tilbage til Madrid og en rolle i La Fabrica. Det kan da kun blive et glædeligt gensyn.

Er der nogle af vores gamle spillere som gerne måtte komme tilbage, så er Solari bestemt en af dem. Er stor fan af ham, og han var en kanon spiller vi havde dengang. Han har en fantastisk indstilling og kan helt klart lære en masse ting fra sig til vores unge talenter.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 uger siden #1887 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

MMM skrev: Ifølge El Confidential er Santi Solari på vej tilbage til Madrid og en rolle i La Fabrica. Det kan da kun blive et glædeligt gensyn.

Er der nogle af vores gamle spillere som gerne måtte komme tilbage, så er Solari bestemt en af dem. Er stor fan af ham, og han var en kanon spiller vi havde dengang. Han har en fantastisk indstilling og kan helt klart lære en masse ting fra sig til vores unge talenter.

Fantastisk indstilling? Måske, men giv ham for alt i verden ikke lønforhøjelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, MMM

13 år 3 uger siden #1888 af Hugol

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev:

Nu ved jeg ikke hvor du vil hen, men har fået strenge ordre fra kongen om at køle ned.
Så lad os holde til Solari. Ja jeg synes han var en dygtig spiller der altid gik på banen for at gøre sit bedste for holdet. En spiller der aldrig rigtig brokkede sig synes jeg, en spiller der var en god holdkammerat, og en som udadtil altid vidste styrke og ro. Lidt hen af en spiller som Savio, jeg også var vild med. Disse type spillere er dem jeg helst gerne ser i Real Madrid.

13 år 3 uger siden #1889 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev:

Ha ha ha - nej han gik FULDSTÆNDIG bag om dansen fra det splitsekund han skrev under på forbedring af kontrakten:-)))) Minder på den led om Di Maria. Solari var en fin breddespiller såmænd uden dog at være helt god nok - men umådeligt populær blandt fans - sådan lidt ligesom Callejon.

13 år 3 uger siden #1890 af Hugol

Siempre fiel skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev:

Ha ha ha - nej han gik FULDSTÆNDIG bag om dansen fra det splitsekund han skrev under på forbedring af kontrakten:-)))) Minder på den led om Di Maria. Solari var en fin breddespiller såmænd uden dog at være helt god nok - men umådeligt populær blandt fans - sådan lidt ligesom Callejon.

Ok. men det ville stadig være godt at få Solari tilbage til klubben, det har indtil videre gået meget godt med flere spillere som har taget en træner tjans efter deres pro karriere.

Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Hugol.

13 år 3 uger siden #1891 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Troværdige Gianluca Di Marzio skriver, at Napoli igen har taget kontakt til Real Madrid angående Higuain. De er også interesseret i Damiao fra Internacional, men de har indtil videre ikke kunne enes om prisen, så de har vendt blikket mod Madrid. De har allerede talt med Higuain's far, så et skifte til Italien er bestemt muligt.

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1892 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Brian_H skrev:

Hugol skrev: Ik hos real madrid , han r stadig paa listen

Hvad vil du så kalde det her

www.google.dk/search?q=albiol+napoli&bav...834%252F%3B320%3B322

Det er officielt. Det er da bedøvende lige meget hvornår det kommer til at stå på Real Madrid's og Napoli's hjemmeside.

Brian du sejler. Først troede jeg du var en trol, men nu tror jeg bare det er sådan du er. Fred være med det.

Hvorfor sender du billeder af en masse (random) billeder af Albiol på google, og bruger det som argumentation haha?

Der er ikke nogen herinde, der tvivler på, at Raul Albiol ikke skifter til Napoli, så hids dig lige ned :)

Det er mere af ren nysgerrighed, om folk har fulgt med i, hvordan det forløber sig efter lægetjekket. For en anden gang skyld, så lad vær med at kommenter mine indlæg, med mindre du har noget ordenligt at skrive, så lover jeg at overholde samme aftale.

Bliver du overbevist, hvis nyheden er på Reals og Napolis hjemmeside.?

Albiol er Napoli spiller, men åbenbart du, som den eneste er endnu ikke overbevist. Vi må håbe Real Madrid og Napoli snart lægger nyheden op.

13 år 3 uger siden #1893 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Rygtebørsen XVIII
De offentliggør sikkert først at han er Napoli spiller når hans ferie er slut den 28.
Eller det er mit umiddelbare gæt
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 uger siden #1894 af Hugol

Lykke skrev: De offentliggør sikkert først at han er Napoli spiller når hans ferie er slut den 28.

En spiller er først skifet når han har skrevet under på en kontrakt. Der er mange ting der kan nå at ske i mellemtiden. Så længe intet er offentliggjort så er Albiol Real Madrid spiller.

13 år 3 uger siden #1895 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Lykke skrev: De offentliggør sikkert først at han er Napoli spiller når hans ferie er slut den 28.

En spiller er først skifet når han har skrevet under på en kontrakt. Der er mange ting der kan nå at ske i mellemtiden. Så længe intet er offentliggjort så er Albiol Real Madrid spiller.

Ja det ved jeg, jeg skrev bare at jeg ikke tror at der sker noget før efter den 28 mht en offentliggørelse. Tvivler dog på at der skulle gå noget i vejen for handlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 uger siden #1896 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Napolis præsident har offentliggjort det på sin Twitter-profil for et par dage siden, men lægetjekket mangler fortsat, derfor er skiftet ikke 100% gennemført endnu.

Milan har meldt ud at man havde ønsket Strootman, men ikke havde råd til ham, og at man formentlig ikke har råd til at forstærke sig overhovedet ud over en gratis Honda til januar, og derudover har man fået Robinho til at acceptere en foreløbig lønnedgang, deraf forlængelsen af hans kontrakt. Det lugter af et salg af Sharaawy eller Balotelli, sidstnævnte skulle Ancelotti være interesseret i som jeg skrev for et par dage siden.

Leveret af Kunena Forum