Rygtebørsen XVIII

13 år 2 uger siden #1909 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...icial_2013-07-21.htm

Nu blev det også offenliggjort på Real Madrids hjemmeside.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #1910 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Sky Italia (Gianluca di Marzio) har Madrid accepteret et bud fra Napoli på 37 mio € + 3 mio € præstationsafhængige for Pipita. Så er der da vist heller ikke en øre af indtjeningen fra Cavani-salget vi ikke har fået fingre i. Enighed ml. Napoli og Pipita mangler dog stadig.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved MMM.

13 år 2 uger siden #1911 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: Ifølge Sky Italia (Gianluca di Marzio) har Madrid accepteret et bud fra Napoli på 37 mio € + 3 mio € præstationsafhængige for Pipita. Så er der da vist heller ikke en øre af indtjeningen fra Cavani-salget vi ikke har fået fingre i. Enighed ml. Napoli og Pipita mangler dog stadig.

Så hjalp det at være lidt stædige over for Arsenal, i hvert fald en noget bedre pris end den de angiveligt tilbød.

Fint mål af Pipita efter 1 minut på banen i øvrigt.

13 år 2 uger siden #1912 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

MMM skrev: Ifølge Sky Italia (Gianluca di Marzio) har Madrid accepteret et bud fra Napoli på 37 mio € + 3 mio € præstationsafhængige for Pipita. Så er der da vist heller ikke en øre af indtjeningen fra Cavani-salget vi ikke har fået fingre i. Enighed ml. Napoli og Pipita mangler dog stadig.

Så hjalp det at være lidt stædige over for Arsenal, i hvert fald en noget bedre pris end den de angiveligt tilbød.

Fint mål af Pipita efter 1 minut på banen i øvrigt.

Nu siger La Sexta at Pipita har sagt nej tak, han vil hellere spille i England...

13 år 2 uger siden #1913 af Real Madrid
Til jer der ser kampen, på TV3 Sport 1, der har da slet ikke været rygter om, at Casemiro skal lejes ud?

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 uger siden #1914 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Til jer der ser kampen, på TV3 Sport 1, der har da slet ikke været rygter om, at Casemiro skal lejes ud?

Ham kommentatoren sejler generelt, og har ikke styr på de aktuelle forhold i Real Madrid.

Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed,hvad der sker med Casemiro. Men alt hvad der er sket denne sommer, og i det hele taget de seneste 7 måneder, har indikeret at han skal spille for førsteholdet fra nu af.

Dejligt mål af Casemiro BTW;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 uger siden #1915 af Real Madrid

M_linding skrev:

Real Madrid skrev: Til jer der ser kampen, på TV3 Sport 1, der har da slet ikke været rygter om, at Casemiro skal lejes ud?

Ham kommentatoren sejler generelt, og har ikke styr på de aktuelle forhold i Real Madrid.

Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed,hvad der sker med Casemiro. Men alt hvad der er sket denne sommer, og i det hele taget de seneste 7 måneder, har indikeret at han skal spille for førsteholdet fra nu af.

Dejligt mål af Casemiro BTW;)

Ja lækkert mål :)

Alt i alt var det skønt at få skudt sæsonen i gang!

13 år 2 uger siden #1916 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Casemiro virker som en fornuftig spiller, forholdsvis komplet. Dog synes jeg han virker usikker og ikke så konsekvent i sit spil - der er stadig for mange små-fejl.

Så er spørgsmålet om det skal hedde backup for Alonso, Khedira og Illarra eller om hans skal lejes ud.

13 år 2 uger siden #1917 af Real Madrid

Elkrimi skrev: Casemiro virker som en fornuftig spiller, forholdsvis komplet. Dog synes jeg han virker usikker og ikke så konsekvent i sit spil - der er stadig for mange små-fejl.

Så er spørgsmålet om det skal hedde backup for Alonso, Khedira og Illarra eller om hans skal lejes ud.

Man kan vel også forvente, at Modric vil blive brugt på den centrale midtbane endda.

13 år 2 uger siden #1918 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Boom! Ifølge Kicker har Real Madrid budt 50 millioner euro for Vidal!

13 år 2 uger siden #1919 af Real Madrid

Steen skrev: Boom! Ifølge Kicker har Real Madrid budt 50 millioner euro for Vidal!

Kommer ikke til at ske. Og fuldstændig absurd at forestille sig, at Real stadig er ude efter forstærkninger til den centrale midtbane. Jeg behøver ikke flere forstærkninger, vil bare gerne afskedige Kaka og Higuain.

13 år 2 uger siden #1920 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Boom! Ifølge Kicker har Real Madrid budt 50 millioner euro for Vidal!

Kommer ikke til at ske. Og fuldstændig absurd at forestille sig, at Real stadig er ude efter forstærkninger til den centrale midtbane. Jeg behøver ikke flere forstærkninger, vil bare gerne afskedige Kaka og Higuain.

Det ville være dummere end komplet idiotisk!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum