Rygtebørsen XVIII

13 år 1 uge siden #2233 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Benzema virker skarp for tiden, havde han spillet forfærdeligt i optakten havde man måske overvejet en ny angriber, men jeg tror egentlig at Carlo og Zizou regner med at han kan løfte sit spil i forhold til tidligere sæsoner, nu hvor han er det ubestridte førstevalg.

Jeg tror simpelthen problemet med Benzema er hans dårlige kondition. Det kan der heldigvis arbejdes på. Endvidere tror jeg også at man vil se Benzema i en lidt mere tydelig angriber rolle end han havde under Mourinho, som også kan gavne hans spil. Benzema skal selvf arbejde, men hans hovedfokus skal være at banke kasser ind, for det kan han !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2234 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Nogle Tottenham-spillere sagde farvel til Bale inden afrejsen mod Monaco ved blandt andet, at få Bale til at signere nogle af holdkammeraternes trøjer. (The Sun) så tror jeg han bliver Real Madrid spiller på tirsdag.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2235 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII
Hej er ny her på forummet, har fulgt med her i lang tid nu og tænkte at nu var det på tide at oprette en bruger, har været fan af Real siden 2003.

I forhold til Suarez rygterne om at han skulle blive præsenteret på tirsdag sammen med Bale, tror jeg er en and og i det hele taget tror jeg ikke på at Suarez bliver købt, da vi har Benzema til at spille angriber i denne sæson.

13 år 1 uge siden #2236 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Hej er ny her på forummet, har fulgt med her i lang tid nu og tænkte at nu var det på tide at oprette en bruger, har været fan af Real siden 2003.

I forhold til Suarez rygterne om at han skulle blive præsenteret på tirsdag sammen med Bale, tror jeg er en and og i det hele taget tror jeg ikke på at Suarez bliver købt, da vi har Benzema til at spille angriber i denne sæson.

Ligefrem at kalde Bale rygtet for en and, der er den alligevel kørt for langt ud tror jeg :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 uge siden #2237 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

rene skrev: Hej er ny her på forummet, har fulgt med her i lang tid nu og tænkte at nu var det på tide at oprette en bruger, har været fan af Real siden 2003.

Ligefrem at kalde Bale rygtet for en and, der er den alligevel kørt for langt ud tror jeg :)

Så tror jeg da, at du skal læse indlægget igen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, IL Capitano

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2238 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror du misforstod mig her, mente bare at jeg ikke tror at Suarez bliver præsenteret på tirsdag, men kun Bale, i det hele taget tror jeg ikke på at Suarez kommer.

13 år 1 uge siden #2239 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Jeg tror du misforstod mig her, mente bare at jeg ikke tror at Suarez bliver præsenteret på tirsdag, men kun Bale, i det hele taget tror jeg ikke på at Suarez kommer.

Min fejl sorry! jamen der kunne jeg ikke være mere enig så! ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 uge siden #2240 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Det ville være en fin fødselsdagsgave til mig hvis det bliver på tirsdag :)

13 år 1 uge siden #2241 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

El_Juan skrev:

MMM skrev: Jeg er på ingen måde sikker på, at det er sandt, men €96 mio er markant lavere end den pris Spurs ellers skulle have ønsket, så det ville egentlig give ok mening hvis Levy har krævet et års 'lån' tilgengæld for 'nedslaget' i prisen. Men så ville det måske give mere mening bare at vende tilbage til næste år? Han kan jo dårligt blive endnu dyrere...

Som historien blev rapporteret, var det klart mit indtryk at pressekonferencen skulle være med det formål at gennemtvinge et skifte, men at overvejelsen skyldtes tvivl om det ville give success og ikke i stedet netop være ødelæggende, som du siger. Men sagaen fortsætter utvivlsomt.

Markant lavere er vel så meget sagt. Jeg finder det stadig mærkværdigt. Og jeg netop, at det så ville give mere mening at vende tilbage næte år, som du siger, eller lave en favorabel anordning nu.

Det er nok ikke det sidste vi hører i denne saga ;))

Årh, en €24-25 mio er da også en slags penge - det næsten en hel Isco ;-) Det her er rene lørdagsspekulationer, så tage det for hvad det er, men på baggrund af hvad Perez havde at sige om en potentiel Neymar handel, den røde tråd i den sidste måneds tids uendelige avishistorier og mine egne beregninger på bagsiden af en konvolut, så har jeg en vag teori om, at ca. €96 mio er den grænse klubbens regnedrenge har sat for den kontante del af betalingen for Bale. Alt der over må blive i spillere, venskabskampe osv. Hvis de ikke har kunne nå til enighed om spillerne, der skulle indgå i handlen, fordi de spillere Levy har ønsket enten har afvist et salg til Spurs, eller er spillere klubben ikke er villig til at lade indgå, så kan jeg godt se en model a la Cadena SERs historie komme på bordet. Som Dios nævner, så var det løsningen på Ronaldo sagaen og det ville give både Perez og Levy noget at gå hjem og fortælle fansene om for at undgå at tabe ansigt. Men hvis en sådan aftale er indgået, så vil jeg tro det er en aftale 'in principle', alt andet ville være for risikabelt, men det kan også sagtens spinnes som et løfte om Bales snarlige ankomst.

Hvis Diego Torres et al har ret og bekymring ever Ronaldos fremtid er en af årsagerne til Perez entusiasme, så ville det også give mulighed for en afklaring af den saga inden aftalen om Bale blev endelig. Hvis Ronaldo til den tid er på vej væk, så er der sikkert ingen grænser for hvor mange penge Madrid er villige til at hive op af lommen og hvis Bale i næste sæson har hjulpet Spurs til CL, så ville det blive meget nemmere for Spurs at bruge dem fornuftigt. Men som sagt, det er lørdag, jeg er i sommerhus og har tydeligvis at for meget tid på hænderne.

@Steen Kan du hjælpe mig med et link til ASs historie? Det eneste jeg kan finde på deres hjemmeside er dagens forsidehistorie om et møde mellem Perez og Levy i Miami den 7. august.

Det kunne være et bud på, hvordan en eventuel handel skrues sammen, sådan firkantet set: www.marca.com/2013/08/03/en/football/rea...drid/1375514188.html
og
as.com/diarioas/2013/08/03/english/1375557623_323413.html
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved El_Juan.

13 år 1 uge siden #2242 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Var det ikke nogenlunde samme model som man sikrede Ronaldo efter?

Steen skrev:

Jeg håber at AS har ret, hvis han skal komme så er det nu.

Hvordan kan det være du har det sådan med ham? Selv er jeg lige modsat. Hvis Bale skal komme, så skal det være næste sommer, hvis han overhovedet skal komme. På den måde får vi af se hvad Isco, Jesé, Morata og Di María kan, og fejler vi denne sæson, så vil et køb af Bale være det mest optimale selvom jeg stadig ikke er fan af den type spiller.

Det er fordi at jeg synes det er virkelig farligt at lave en forhåndsaftale med Spurs for sådan en høj pris. Jeg regner ikke med at Bale scorer så meget for Spurs denne sæson som han gjorde for dem i sidste sæson, og alt efter hvor mange han scorer, så kan hans pris falde. Som jeg også skrev i indlægget før, så er der ingen grund til at sikre ham nu, da vi er de eneste købere.
Hans kontrakt gælder til 2016, så fra næste sommer af så har han kun to år tilbage, hvilket også gør at hans værdi falder.

Hvis man bare dropper ham helt, og forsøger igen næste år, så er det fint, men klubben skal ikke sikre ham fra nu af, da hans værdi kun kan falde.

MMM

Det står der på deres forside.

Mht. Suarez historien, så er det selvfølgelig løgn. Daily Star...

Noget jeg er i tvivl om, denne tråd, gælder den kun for Real Madrid- relaterede rygter?
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

13 år 1 uge siden #2243 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det jeg mest håber på er sandt: Ifølge Defensa Central så vil man offentliggøre Cristiano's kontraktforlængelse efter Bale købet.

Det kunne være lidt sjovt, hvis vi beholder Modric, køber Bale, og forlænger med Ronaldo. Det er tre spillere som United fansene håber og tror på de kan få.

13 år 1 uge siden #2244 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Dios skrev: Var det ikke nogenlunde samme model som man sikrede Ronaldo efter?

Steen skrev:

Jeg håber at AS har ret, hvis han skal komme så er det nu.

Hvordan kan det være du har det sådan med ham? Selv er jeg lige modsat. Hvis Bale skal komme, så skal det være næste sommer, hvis han overhovedet skal komme. På den måde får vi af se hvad Isco, Jesé, Morata og Di María kan, og fejler vi denne sæson, så vil et køb af Bale være det mest optimale selvom jeg stadig ikke er fan af den type spiller.

Det er fordi at jeg synes det er virkelig farligt at lave en forhåndsaftale med Spurs for sådan en høj pris. Jeg regner ikke med at Bale scorer så meget for Spurs denne sæson som han gjorde for dem i sidste sæson, og alt efter hvor mange han scorer, så kan hans pris falde. Som jeg også skrev i indlægget før, så er der ingen grund til at sikre ham nu, da vi er de eneste købere.
Hans kontrakt gælder til 2016, så fra næste sommer af så har han kun to år tilbage, hvilket også gør at hans værdi falder.

Hvis man bare dropper ham helt, og forsøger igen næste år, så er det fint, men klubben skal ikke sikre ham fra nu af, da hans værdi kun kan falde.

Okay så er vi stort set helt enige. Der er absolut ingen grund til og få spillet Bale ind på holdet næste sæson, hvis han allerede er sikret nu, men nu tænkte jeg mere i stil af, at man helt droppede ham, og man næste sæson vurderede om han var en nødvendighed eller ej. Det vil give Di María en sidste chance, som jeg synes han skal have, men det vil samtidig også give meget mere spilletid til Jesé, Morata og specielt Isco som jeg dog regner med er fast i vores start 11'er.

Noget jeg er i tvivl om, denne tråd, gælder den kun for Real Madrid- relaterede rygter?

Mit umiddelbare bedste bud er denne tråd kun omhandler Real Madrid. Tråden "om vores rivaler" er mere passende synes jeg til ligegyldige rygter som jeg ikke interessere mig for :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum