Rygtebørsen XVIII
Real Madrid skrev:
anes skrev: Gareth Bale no viaja a Mónaco, para el partido amistoso que va a disputar el Tottenham contra el AS Mónaco. ¿Otra prueba de su más que posible fichaje por el Madrid?
Så Gareth Bale rejser ikke med til Monaco ifølge Marca, det er vidst et vink med en vognstang.
Desværre ja. Vild med Bale, men havde gerne ventet et år for at se, hvordan vi vil klare den med Isco og Jesé m.fl. så ville vi til næste år kunne konkludere om vi har brug for ham eller ej, og prisen vil med garanti også være lavere.
Jeg er i tvivl, har det også lidt på samme måde som dig.. Men han er uden tvivl en verdensklasse spiller..
Ifølge AS, så bekræfter hans agent at han ikke er rejst med truppen, da der bliver arbejdet på hans transfer.
as.com/diarioas/2013/08/02/english/1375451542_953097.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hehe man skulle næsten tro de havde set billedet og tænkt "Jeg har en god overskrift til den her, fuck om historien er sand, det bliver årets spise-seddel!"Steen skrev: Inden folk bliver bange, så hvis i støder på dette rygte så bare grin.
United are in advanced talks to bring Cristiano Ronaldo back to Old Trafford. [daily star
Daily Star er den mest latterlige avis længe, og ingen tager det de skriver seriøst. De har meldt så meget lort ude bare i denne sommer, og intet af det har været sandt. For lige at citere Mike Keegan, som arbejder for Manchester Evening News, der har gode kilder i United:Star reporting #mufc set to swoop for Ronaldo. Asked someone at club. They laughed. Same response as last time I asked them.
pbs.twimg.com/media/BQnOCmTCcAAG6Za.jpg
- Champen
- Gæst
-
MMM skrev: José Ramón de la Morena har i aftenens El Larguero rapporteret, at Spurs har accepteret et bud på €96 mio for Bale, men at handlen først vil blive gennemført næste sommer. Bale skulle eftersigende overveje at give en pressekonference i morgen for at gøre sin skuffelse over Levy klar.
Man betaler vel ikke 96 mio. €, for at få ham næste sæson? Han kan spille en rigtig dårlig sæson, da han er så utilfreds med hans situation i Tottenham. Der står vi så 700 mio. kr fattigere, og en spiller som skal stables på benene igen.
MMM skrev: José Ramón de la Morena har i aftenens El Larguero rapporteret, at Spurs har accepteret et bud på €96 mio for Bale, men at handlen først vil blive gennemført næste sommer. Bale skulle eftersigende overveje at give en pressekonference i morgen for at gøre sin skuffelse over Levy klar.
Jeg tvivler stærkt på, at dette er sandt. Det lyder yderst mærkværdigt. Hvis Real Madrid vitterligt har fået accepteret et bud i den størrelsesorden, hvorfor i alverden skulle de så acceptere, at han først kommer til næste sommer. Jeg kan ikke tro, at en handel er i stand under de betingelser.
Endnu mere mærkværdigt er det, at Bale eftersigende skulle gå ud og holde en pressekonference, for at ytre sin skuffelse over Levy. Det vil jeg se, før jeg tror på det. For hvis Bale ved, at han må blive mindst én sæson mere i Tottenham, så vil han aldrig gå ud og ytre sådan. Det vil også kun være ødelæggende for alle parter. Med mindre han så gør det, for endegyldigt og offentligt at presse på for at få gennemført et skifte her og nu. Så er det en anden side af sagen.
Champen skrev:
Man betaler vel ikke 96 mio. €, for at få ham næste sæson? Han kan spille en rigtig dårlig sæson, da han er så utilfreds med hans situation i Tottenham. Der står vi så 700 mio. kr fattigere, og en spiller som skal stables på benene igen.
Han bliver jo ikke dårligere af, at spille en sløv sæson...?
Derimod kan han blive skadet - Og så ved jeg ikke hvordan transferreglerne er....
El_Juan skrev:
Jeg tvivler stærkt på, at dette er sandt. Det lyder yderst mærkværdigt. Hvis Real Madrid vitterligt har fået accepteret et bud i den størrelsesorden, hvorfor i alverden skulle de så acceptere, at han først kommer til næste sommer. Jeg kan ikke tro, at en handel er i stand under de betingelser.
Endnu mere mærkværdigt er det, at Bale eftersigende skulle gå ud og holde en pressekonference, for at ytre sin skuffelse over Levy. Det vil jeg se, før jeg tror på det. For hvis Bale ved, at han må blive mindst én sæson mere i Tottenham, så vil han aldrig gå ud og ytre sådan. Det vil også kun være ødelæggende for alle parter. Med mindre han så gør det, for endegyldigt og offentligt at presse på for at få gennemført et skifte her og nu. Så er det en anden side af sagen.
Jeg er på ingen måde sikker på, at det er sandt, men €96 mio er markant lavere end den pris Spurs ellers skulle have ønsket, så det ville egentlig give ok mening hvis Levy har krævet et års 'lån' tilgengæld for 'nedslaget' i prisen. Men så ville det måske give mere mening bare at vende tilbage til næste år? Han kan jo dårligt blive endnu dyrere...
Som historien blev rapporteret, var det klart mit indtryk at pressekonferencen skulle være med det formål at gennemtvinge et skifte, men at overvejelsen skyldtes tvivl om det ville give success og ikke i stedet netop være ødelæggende, som du siger. Men sagaen fortsætter utvivlsomt.
El_Juan skrev:
Steen skrev: Soldado til Tottenham. De betaler hans frikøbsklausul, 30 millioner euro. God pris, må man sige. Bare ærgerligt at ham der skal afløse ham højst sandsynligt bliver Postiga..
Selvfølgelig skal Postiga ikke afløse Soldado i Valencia. Noget nonsens. Netop Postiga meldes i øvrigt på vej til Málaga, hvilket virker lidt mere realistisk. Når det så er sagt, så er det nok den forkerte tråd, at snakke om Soldado, Postiga og Valencia...
Valencia har skrottet planerne om at erstatte Roberto Soldado med Helder Postiga. Portugiseren er ganske enkelt for dyr.
Sikke noget nonsens, eller hvad, El_Juan :)?
www.bold.dk/nyt/Postiga-pris-skraemmer-Valencia
Steen skrev:
Jeg håber at AS har ret, hvis han skal komme så er det nu.
Hvordan kan det være du har det sådan med ham? Selv er jeg lige modsat. Hvis Bale skal komme, så skal det være næste sommer, hvis han overhovedet skal komme. På den måde får vi af se hvad Isco, Jesé, Morata og Di María kan, og fejler vi denne sæson, så vil et køb af Bale være det mest optimale selvom jeg stadig ikke er fan af den type spiller.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Steen skrev: AS skriver at Bale købet kan blive lukket den 7 august, og han kommer denne sommer , ikke i 2014 som Cadena SER skriver. Jeg håber at AS har ret, hvis han skal komme så er det nu.
Are you kidding me? On my birthday:-(
Jeg er her stadig XOXO