Rygtebørsen XVIII

13 år 1 uge siden #2245 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Noget jeg er i tvivl om, denne tråd, gælder den kun for Real Madrid- relaterede rygter?

Sådan opfatter jeg det, og at man så bruger "Om vores rivaler"-tråden til det der er aktuelt i andre klubber :)

Edit: Too slow :)
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2246 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
www.bold.dk/nyt/Wenger-Bale-bud-er-en-joke

Tydeligvis en bitter mand. Men forståeligt nok, manden er jo nærig som få, og nu indser han vel at han kunne have fået meget mere for Henry, Van Persie, Farbregas, Nasri m.fl., hvis omstændighederne havde været lidt anderledes.

13 år 1 uge siden #2247 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

Steen skrev:

Dios skrev: Var det ikke nogenlunde samme model som man sikrede Ronaldo efter?

Steen skrev:

Jeg håber at AS har ret, hvis han skal komme så er det nu.

Hvordan kan det være du har det sådan med ham? Selv er jeg lige modsat. Hvis Bale skal komme, så skal det være næste sommer, hvis han overhovedet skal komme. På den måde får vi af se hvad Isco, Jesé, Morata og Di María kan, og fejler vi denne sæson, så vil et køb af Bale være det mest optimale selvom jeg stadig ikke er fan af den type spiller.

Det er fordi at jeg synes det er virkelig farligt at lave en forhåndsaftale med Spurs for sådan en høj pris. Jeg regner ikke med at Bale scorer så meget for Spurs denne sæson som han gjorde for dem i sidste sæson, og alt efter hvor mange han scorer, så kan hans pris falde. Som jeg også skrev i indlægget før, så er der ingen grund til at sikre ham nu, da vi er de eneste købere.
Hans kontrakt gælder til 2016, så fra næste sommer af så har han kun to år tilbage, hvilket også gør at hans værdi falder.

Hvis man bare dropper ham helt, og forsøger igen næste år, så er det fint, men klubben skal ikke sikre ham fra nu af, da hans værdi kun kan falde.

Okay så er vi stort set helt enige. Der er absolut ingen grund til og få spillet Bale ind på holdet næste sæson, hvis han allerede er sikret nu, men nu tænkte jeg mere i stil af, at man helt droppede ham, og man næste sæson vurderede om han var en nødvendighed eller ej. Det vil give Di María en sidste chance, som jeg synes han skal have, men det vil samtidig også give meget mere spilletid til Jesé, Morata og specielt Isco som jeg dog regner med er fast i vores start 11'er.

Jep. Noget jeg også glemte at tilføje, hvis Bale ikke kommer denne sommer, så vil der komme en anden ind. Og den anden bliver Suarez. Og det vil jeg ikke se, aldrig nogensinde.

Jeg er også selv frisk på at give denne offensiv en chance, men som sagt, så lader det til at der bliver købt en ind uanset hvad, og så vil jeg til hver en tid foretrække Bale.

13 år 1 uge siden #2248 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Truppen:

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/11930...la/1193041476158.htm

Det slå mig lige, at der kommer endnu en overraskende tranfer denne sæson... Mere eller mindre, i hvert fald.

Hvis vi fjerner Adan, er truppen på 25 mand. Derfor kan man stadig være optimistisk, og håbe på et salg af di Maria eller Kaka.

Det mindst interessante ville nok være, hvis man udskifte Coentrao med Guilherme og afskiber Denis:)

13 år 1 uge siden #2249 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: www.bold.dk/nyt/Wenger-Bale-bud-er-en-joke

Tydeligvis en bitter mand. Men forståeligt nok, manden er jo nærig som få, og nu indser han vel at han kunne have fået meget mere for Henry, Van Persie, Farbregas, Nasri m.fl., hvis omstændighederne havde været lidt anderledes.

Men har han ikke ret? Og er det ikke præcis det vi alle andre er enige om. Prisen er latterlig høj, og det ødelægger meget for en klub som Arsenal, da de ikke kan konkurrere på lige vilkår med mange af de penge stærke klubber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 uge siden #2250 af Dios
Steen skrev:

Jep. Noget jeg også glemte at tilføje, hvis Bale ikke kommer denne sommer, så vil der komme en anden ind. Og den anden bliver Suarez. Og det vil jeg ikke se, aldrig nogensinde.

Jeg er også selv frisk på at give denne offensiv en chance, men som sagt, så lader det til at der bliver købt en ind uanset hvad, og så vil jeg til hver en tid foretrække Bale.

Ikke hvis man nødvendigvis går efter Bale næste sommer, og man er fuldt ud tilfreds med truppen som den er.

M_Linding skrev:

Det slå mig lige, at der kommer endnu en overraskende tranfer denne sæson... Mere eller mindre, i hvert fald.

Hint til hvem den overraskelse skulle være? Og hvem du gerne så? :)

13 år 1 uge siden #2251 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

JesperA skrev: www.bold.dk/nyt/Wenger-Bale-bud-er-en-joke

Men har han ikke ret? Og er det ikke præcis det vi alle andre er enige om. Prisen er latterlig høj, og det ødelægger meget for en klub som Arsenal, da de ikke kan konkurrere på lige vilkår med mange af de penge stærke klubber.

Prisen er for høj, men det kan man takke Levy for. Der intet i vejen med at klubben bruger penge den selv tjener ind, det er jo det FFP går ud på. Monaco og PSG kan kritiseres, da de få deres penge via deres ejere, det gør vi ikke.

Dios skrev: Steen skrev:

Ikke hvis man nødvendigvis går efter Bale næste sommer, og man er fuldt ud tilfreds med truppen som den er.

Det skal jeg ikke kunne sige noget om, det er blot det jeg kan læse mig frem til på AS og et par engelske medier :)
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

13 år 1 uge siden #2252 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

M_Linding skrev:

Det skriver han jo lige bagefter, han mener der kommer flere salg da vores trup uden Adan med Bale vil være 26 spillere. Det mest åbenlyse vil være Coentrao, men synes stadig 25 mand er en ret stor trup.

13 år 1 uge siden #2253 af Dios

anes skrev:

M_Linding skrev:

Det skriver han jo lige bagefter, han mener der kommer flere salg da vores trup uden Adan med Bale vil være 26 spillere. Det mest åbenlyse vil være Coentrao, men synes stadig 25 mand er en ret stor trup.

Det er vel næppe en overraskelse hvis Coentrao bliver solgt, så jeg troede der lå noget under

13 år 1 uge siden #2254 af Dios
Steen skrev:

Prisen er for høj, men det kan man takke Levy for. Der intet i vejen med at klubben bruger penge den selv tjener ind, det er jo det FFP går ud på. Monaco og PSG kan kritiseres, da de få deres penge via deres ejere, det gør vi ikke.

Er det ikke mere prisen på spillere som Cavani, Illarra, Di María, Coentrao, James Rodriguez, Moutinho etc. som gør, at priserne stiger så ekstremt meget. Jeg kan da godt forstå at Levy vil have så meget for Bale. Han er deres absolut bedste spiller, og i samme kategori med Ronaldo, Messi og Neymar, så jeg har fuld forståelse for prisen.

Udbud og efterspørgsel, og Real Madrid har jo lagt alle kortene på bordet. De er ekstremt interesseret, og det vil blot få prisen endnu mere til og stige. At han kun vil til Real Madrid, og vil skifte denne sommer gør, at Levy bliver nødt til og sænke prisen lidt, og derfor ender vi nok lige omkring de 100 mil. Euro.

Selvom jeg har fuld forståelse på Bale's pris, så er det en pris jeg aldrig selv ville gå med til.

13 år 1 uge siden #2255 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: Truppen:

Hvis vi fjerner Adan, er truppen på 25 mand. Derfor kan man stadig være optimistisk, og håbe på et salg af di Maria eller Kaka.

Det mindst interessante ville nok være, hvis man udskifte Coentrao med Guilherme og afskiber Denis:)

Jeg mener faktisk at reglerne hedder 22 markspillere og 3 målmænd, hvor trøjenummer 1, 13 og 25 er reserveret til målmænd.

Det er altså ikke nok at fjerne Adan.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2256 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII

Raul 4 ever skrev:

M_linding skrev: Truppen:

Jeg mener faktisk at reglerne hedder 22 markspillere og 3 målmænd, hvor trøjenummer 1, 13 og 25 er reserveret til målmænd.

Det er altså ikke nok at fjerne Adan.

Sådan er reglerne hvertfald i Football Manager :D

Leveret af Kunena Forum