Rygtebørsen XVIII

13 år 1 uge siden #2221 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: Jeg er på ingen måde sikker på, at det er sandt, men €96 mio er markant lavere end den pris Spurs ellers skulle have ønsket, så det ville egentlig give ok mening hvis Levy har krævet et års 'lån' tilgengæld for 'nedslaget' i prisen. Men så ville det måske give mere mening bare at vende tilbage til næste år? Han kan jo dårligt blive endnu dyrere...

Som historien blev rapporteret, var det klart mit indtryk at pressekonferencen skulle være med det formål at gennemtvinge et skifte, men at overvejelsen skyldtes tvivl om det ville give success og ikke i stedet netop være ødelæggende, som du siger. Men sagaen fortsætter utvivlsomt.

Markant lavere er vel så meget sagt. Jeg finder det stadig mærkværdigt. Og jeg netop, at det så ville give mere mening at vende tilbage næte år, som du siger, eller lave en favorabel anordning nu.

Det er nok ikke det sidste vi hører i denne saga ;))

Steen skrev: Valencia har skrottet planerne om at erstatte Roberto Soldado med Helder Postiga. Portugiseren er ganske enkelt for dyr.

Sikke noget nonsens, eller hvad, El_Juan :)?

www.bold.dk/nyt/Postiga-pris-skraemmer-Valencia

Ifølge den artikel der, er Postiga netop IKKE på vej til Valencia. Lidt sort du bruger den til at pointere en pointe, men fair nok. Jeg vil se det før jeg tror det. Og hvis det kommer til at ske - uanset hvilken angriber Valencia henter - så bliver det formentlig på en lejeaftale, som ledelsen har givet udtryk for.

Og så hold dig nu til trådens emne. Hvis du vil bygge mere på denne historie, så ryk den over i 'Om vores rivaler' :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2222 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Clint Dempsey er tæt på at forlade Spurs til fordel for Seattle i MLS, kan det have indflydelse på Bale-handlen, eller eventuelt åbne for en byttehandel?

Luis Suarez skulle ifølge BBC være klar til at gå til en domstol for at få opfyldt sit transfer request, ifølge ham har han ret til at blive solgt ved bud over 40 mio pund, såfremt Liverpool ikke er i CL. Uanset om han skulle få medhold eller ej, virker det ikke holdbart at have en spiller i klubben der er så ivrig efter at komme væk, jeg tror han bliver solgt meget snart.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JesperA.

13 år 1 uge siden #2223 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Gareth Bale regner med, at han er Real Madrid spiller på tirsdag. Kongeklubben vil samme dag også offentliggøre købet af Luís Suarez. (Daily Star) Hvad

13 år 1 uge siden #2224 af JesperA

Real Madrid 7 skrev: Gareth Bale regner med, at han er Real Madrid spiller på tirsdag. Kongeklubben vil samme dag også offentliggøre købet af Luís Suarez. (Daily Star) Hvad

Det kan jeg slet ikke forestille mig er sandt. Selvfølgelig offentliggør man ikke to så store handler samme dag, man venter lige til den store mediedækning og hype har lagt sig, og så kommer den anden. Ligesom handlen med Kaka', og så Ronaldo ugen efter, selvom Ronaldos kontrakt angiveligt i hemmelighed havde lagt klar i skuffen i op mod et år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 uge siden #2225 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev: Gareth Bale regner med, at han er Real Madrid spiller på tirsdag. Kongeklubben vil samme dag også offentliggøre købet af Luís Suarez. (Daily Star) Hvad

Der er jo slet ikke plads til begge to.
Nej tak til grinebideren.

13 år 1 uge siden #2226 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis man virkelig vil ha Suarez, hvilket jeg overhovedet ikke kan forestille mig, så ryger Morata.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 uge siden #2227 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

MMM skrev: Jeg er på ingen måde sikker på, at det er sandt, men €96 mio er markant lavere end den pris Spurs ellers skulle have ønsket, så det ville egentlig give ok mening hvis Levy har krævet et års 'lån' tilgengæld for 'nedslaget' i prisen. Men så ville det måske give mere mening bare at vende tilbage til næste år? Han kan jo dårligt blive endnu dyrere...

Som historien blev rapporteret, var det klart mit indtryk at pressekonferencen skulle være med det formål at gennemtvinge et skifte, men at overvejelsen skyldtes tvivl om det ville give success og ikke i stedet netop være ødelæggende, som du siger. Men sagaen fortsætter utvivlsomt.

Markant lavere er vel så meget sagt. Jeg finder det stadig mærkværdigt. Og jeg netop, at det så ville give mere mening at vende tilbage næte år, som du siger, eller lave en favorabel anordning nu.

Det er nok ikke det sidste vi hører i denne saga ;))

Årh, en €24-25 mio er da også en slags penge - det næsten en hel Isco ;-) Det her er rene lørdagsspekulationer, så tage det for hvad det er, men på baggrund af hvad Perez havde at sige om en potentiel Neymar handel, den røde tråd i den sidste måneds tids uendelige avishistorier og mine egne beregninger på bagsiden af en konvolut, så har jeg en vag teori om, at ca. €96 mio er den grænse klubbens regnedrenge har sat for den kontante del af betalingen for Bale. Alt der over må blive i spillere, venskabskampe osv. Hvis de ikke har kunne nå til enighed om spillerne, der skulle indgå i handlen, fordi de spillere Levy har ønsket enten har afvist et salg til Spurs, eller er spillere klubben ikke er villig til at lade indgå, så kan jeg godt se en model a la Cadena SERs historie komme på bordet. Som Dios nævner, så var det løsningen på Ronaldo sagaen og det ville give både Perez og Levy noget at gå hjem og fortælle fansene om for at undgå at tabe ansigt. Men hvis en sådan aftale er indgået, så vil jeg tro det er en aftale 'in principle', alt andet ville være for risikabelt, men det kan også sagtens spinnes som et løfte om Bales snarlige ankomst.

Hvis Diego Torres et al har ret og bekymring ever Ronaldos fremtid er en af årsagerne til Perez entusiasme, så ville det også give mulighed for en afklaring af den saga inden aftalen om Bale blev endelig. Hvis Ronaldo til den tid er på vej væk, så er der sikkert ingen grænser for hvor mange penge Madrid er villige til at hive op af lommen og hvis Bale i næste sæson har hjulpet Spurs til CL, så ville det blive meget nemmere for Spurs at bruge dem fornuftigt. Men som sagt, det er lørdag, jeg er i sommerhus og har tydeligvis at for meget tid på hænderne.

@Steen Kan du hjælpe mig med et link til ASs historie? Det eneste jeg kan finde på deres hjemmeside er dagens forsidehistorie om et møde mellem Perez og Levy i Miami den 7. august.

13 år 1 uge siden #2228 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Clint Dempsey er tæt på at forlade Spurs til fordel for Seattle i MLS, kan det have indflydelse på Bale-handlen, eller eventuelt åbne for en byttehandel?

Luis Suarez skulle ifølge BBC være klar til at gå til en domstol for at få opfyldt sit transfer request, ifølge ham har han ret til at blive solgt ved bud over 40 mio pund, såfremt Liverpool ikke er i CL. Uanset om han skulle få medhold eller ej, virker det ikke holdbart at have en spiller i klubben der er så ivrig efter at komme væk, jeg tror han bliver solgt meget snart.

Som jeg forstår det smutter Dempsey efter købet af Soldado, vil ikke ligge for meget i det skifte og tror ikke der kommer nogen byttehandel med os i hvert fald så skulle det være Denis som angiveligt gerne vil udlejes til PRL og har et tilbud i Rusland.

El Seattle Sounders pagaría 6 millones de libras por Clint Dempsey, jugador del Totteham. El norteamericano, tras la llegada de Roberto Soldado, ve factible saltar el charco y jugar en la MLS.

13 år 1 uge siden #2229 af Real Madrid 7

Hugol skrev: Hvis man virkelig vil ha Suarez, hvilket jeg overhovedet ikke kan forestille mig, så ryger Morata.

Jeg forstår godt der mange ikke kan lide suarez fordi han er en kannibal men hvis vi skal vinde noget så må vi købe en angriber men det er fint med mig hvis vi ikke kommer til at købe en ny angriber

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2230 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev:

Hugol skrev: Hvis man virkelig vil ha Suarez, hvilket jeg overhovedet ikke kan forestille mig, så ryger Morata.

Jeg forstår godt der mange ikke kan lide suarez fordi han er en kannibal men hvis vi skal vinde noget så må vi købe en angriber men det er fint med mig hvis vi ikke kommer til at købe en ny angriber

Sagt med andre ord, du vil altså ikke vinde noget?
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Champen.

13 år 1 uge siden #2231 af Real Madrid 7

Champen skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Sagt med andre ord vil du ikke vinde noget?

jeg vil gerne vinde noget men hvis morata er så god som Hugo siger så er der ingen grunde til at købe en angriber. Men jeg tvivler

13 år 1 uge siden #2232 af JesperA
Benzema virker skarp for tiden, havde han spillet forfærdeligt i optakten havde man måske overvejet en ny angriber, men jeg tror egentlig at Carlo og Zizou regner med at han kan løfte sit spil i forhold til tidligere sæsoner, nu hvor han er det ubestridte førstevalg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

Leveret af Kunena Forum