Rygtebørsen XVIII

13 år 1 uge siden #2197 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Bale ser nu meget glad ud til træningen hos Tottenham.. Der er præcis en måned til at transfer vinduet lukker.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2198 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Bale ser nu meget glad ud til træningen hos Tottenham.. Der er præcis en måned til at transfer vinduet lukker.

Det er der ikke noget at sige til, han skal jo spille i Real Madrid i næste sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 uge siden #2199 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev: Bale ser nu meget glad ud til træningen hos Tottenham.. Der er præcis en måned til at transfer vinduet lukker.

Det er der ikke noget at sige til, han skal jo spille i Real Madrid i næste sæson.

Hehehehe. Ja lad os nu se, helt ærligt så tror jeg den ligger lidt 50-50. Jeg kan ikke se hvorfor du er så sikker i din sag, og siden Robinho har du jo ikke helt ramt noget, eller tager jeg fejl :-)

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 uge siden #2200 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
edit; forkert tråd
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 uge siden #2201 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: www.abc.es/realmadrid/noticias/20130731/...no-201307302105.html

Ronaldo har afvist Monaco, PSG og Manchester City, da han gerne vil forlænge med Real Madrid. Jeg håber at ABC har ret!

13 mio € i Real > 22 mío € i PSG :))))

Zidane: “The chance to play for Real Madrid might only come around once in a lifetime and it is understandable that Gareth Bale doesn’t want to miss out."

Sammenholdt med Perez' udtalelser om at han var født til at spille i Real, er det lidt svært stadig at være efter Barca for deres måde at presse Cesc, det ligner lidt det samme Real har gang i lige nu. Så kunne jeg sgu bedre lide da han stak Zizou en serviet, det var der lidt mere klasse og elegance over. Dette er efterhånden ved at udvikle sig til en kæmpe farce...

Edit:
Britiske Sky sport melder nu at Bale i dag skulle have fortalt Villas-Boas at han ønsker at skifte.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 1 uge siden #2202 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed, men jeg mindes ikke at have læst noget om dette rygte på Madridista.dk idag?

as.com/diarioas/2013/08/01/english/1375351609_696462.html

Real Madrid og Tottenham har en verbal aftale, som kommer til at koste Real i omegnen af 120 mio. €. Eller endnu mindre hvis en spiller (læs: Coentrao eller Di Maria) inkluderes i handlen.

Edit:
Rygtet omhandler selvfølgelig Bale.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JimmyBroe.

13 år 1 uge siden #2203 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Inden folk bliver bange, så hvis i støder på dette rygte så bare grin.

United are in advanced talks to bring Cristiano Ronaldo back to Old Trafford. [daily star

Daily Star er den mest latterlige avis længe, og ingen tager det de skriver seriøst. De har meldt så meget lort ude bare i denne sommer, og intet af det har været sandt. For lige at citere Mike Keegan, som arbejder for Manchester Evening News, der har gode kilder i United:

Star reporting #mufc set to swoop for Ronaldo. Asked someone at club. They laughed. Same response as last time I asked them.

pbs.twimg.com/media/BQnOCmTCcAAG6Za.jpg
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

13 år 1 uge siden #2204 af Steen

JimmyBroe skrev: Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed, men jeg mindes ikke at have læst noget om dette rygte på Madridista.dk idag?

as.com/diarioas/2013/08/01/english/1375351609_696462.html

Real Madrid og Tottenham har en verbal aftale, som kommer til at koste Real i omegnen af 120 mio. €. Eller endnu mindre hvis en spiller (læs: Coentrao eller Di Maria) inkluderes i handlen.

Edit:
Rygtet omhandler selvfølgelig Bale.

Jeg håber godt nok ikke det er sandt! At han skal koste 730 millioner, sådan er det, men næsten 900 millioner!!!

13 år 1 uge siden #2205 af Steen
Ifølge AS, så nægter Bale at rejse med resten af Tottenham truppen til Monaco. Det får vi svar på i morgen, når Tottenham offentliggøre truppen.

13 år 1 uge siden #2206 af icomeinpeace
Besvaret af icomeinpeace på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Inden folk bliver bange, så hvis i støder på dette rygte så bare grin.

Ingen røg uden ild... Og den her røg har godt nok været der længe....
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved icomeinpeace.

13 år 1 uge siden #2207 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Gareth Bale no viaja a Mónaco, para el partido amistoso que va a disputar el Tottenham contra el AS Mónaco. ¿Otra prueba de su más que posible fichaje por el Madrid?

Så Gareth Bale rejser ikke med til Monaco ifølge Marca, det er vidst et vink med en vognstang.

13 år 1 uge siden #2208 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev: Gareth Bale no viaja a Mónaco, para el partido amistoso que va a disputar el Tottenham contra el AS Mónaco. ¿Otra prueba de su más que posible fichaje por el Madrid?

Så Gareth Bale rejser ikke med til Monaco ifølge Marca, det er vidst et vink med en vognstang.

Desværre ja. Vild med Bale, men havde gerne ventet et år for at se, hvordan vi vil klare den med Isco og Jesé m.fl. så ville vi til næste år kunne konkludere om vi har brug for ham eller ej, og prisen vil med garanti også være lavere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, ZizouMo, JimmyBroe, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum