Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Real Madrid skrev:
Pelle skrev: Halløj Madridistas! Jeg er ny på dette forum, men har fulgt med på sidelinjen det sidste halve år. Rigtig mange spændende debatter og info - det er fedt at se!
Ligesom alle andre inkarnerede Real-fans, har jeg også fulgt med i Bale-situationen. Jeg sidder dog stadig med en grim tanke; at man er så ivrig efter ham, fordi man ved, at man skal afhænde Ronaldo. I min verden vil jeg til enhver tid have en forlængelse af Ronaldos kontrakt - gerne en livstidskontrakt - frem for en signing af Bale.
Hvad tænker i om det? Og tror i, at Ronaldos afgang bare er løse rygter skabt af medierne? Det har jo trods alt floreret i et stykke tid nu :-)
Tror ikkeder er meget tvivl tilbage om, at Bale og Cristiano kommer til at husere på højre- og venstrekanten i den kommende sæson, og forhåbentlig mange år frem :)
Hvad bygger du den påstand på? :-) Rygtet har jo tydeligvis ikke ville dø, Ronaldo har tidligere udtrykt utilfredshed, hvis Bale kommer er han ikke længere den dyreste mand i klubben - jeg er bange for, hvad den slags kan gøre ved hans ego. For på trods af at han ubetinget er verdens bedste fodboldspiller, så har han jo et ego, som der skal og bliver taget hensyn til.
Men hvor håber jeg da du har ret, det ville være rent ondskab på de to kanter for alle modstandere! :-)
Om jeg begriber hvor den antagelse kommer fra, at det skulle have betydning for Cristiano Ronaldo at han ikke længere vil være den dyreste spiller i verden. Det er helt vildt, synes jeg.
Det er selvfølgelig fair, Siempre. Og det er naturligvis kun en antagelse. Men lad os kigge helt objektivt på det - ville det ikke være sådan en ting, der ville kunne irritere Cristiano? Jeg frygter, at med Bales ankomst, vil han ikke længere være den ubestridte stjerne.
Lidt ligesom man frygter det forholder sig hos Barca med Neymar og Messi.
Nej, det tror jeg helt ærligt ikke. Hvis Cristiano Ronaldo får den nye kontrakt, som han har fortjent mere end nogen anden, så kan jeg ikke se at der bliver problemer.
Jeg håber du har ret. Første prioritet må og skal være at få forlænget hans kontrakt. Medierne har bare lagt låg på den sag, efter alt det her med Bale. Man kan håbe det bliver offentliggjort kort efter signingen af Bale :-)
Guardian skriver at Bale og Cristiano faktisk er blevet venner under dette forhandlingsforløb, så at han skulle smutte fordi han kommer ser jeg ikke som en mulig grund.
www.theguardian.com/theobserver/2013/aug...eth-bale-real-madrid?
anes skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Real Madrid skrev:
Pelle skrev: Halløj Madridistas! Jeg er ny på dette forum, men har fulgt med på sidelinjen det sidste halve år. Rigtig mange spændende debatter og info - det er fedt at se!
Ligesom alle andre inkarnerede Real-fans, har jeg også fulgt med i Bale-situationen. Jeg sidder dog stadig med en grim tanke; at man er så ivrig efter ham, fordi man ved, at man skal afhænde Ronaldo. I min verden vil jeg til enhver tid have en forlængelse af Ronaldos kontrakt - gerne en livstidskontrakt - frem for en signing af Bale.
Hvad tænker i om det? Og tror i, at Ronaldos afgang bare er løse rygter skabt af medierne? Det har jo trods alt floreret i et stykke tid nu :-)
Tror ikkeder er meget tvivl tilbage om, at Bale og Cristiano kommer til at husere på højre- og venstrekanten i den kommende sæson, og forhåbentlig mange år frem :)
Hvad bygger du den påstand på? :-) Rygtet har jo tydeligvis ikke ville dø, Ronaldo har tidligere udtrykt utilfredshed, hvis Bale kommer er han ikke længere den dyreste mand i klubben - jeg er bange for, hvad den slags kan gøre ved hans ego. For på trods af at han ubetinget er verdens bedste fodboldspiller, så har han jo et ego, som der skal og bliver taget hensyn til.
Men hvor håber jeg da du har ret, det ville være rent ondskab på de to kanter for alle modstandere! :-)
Om jeg begriber hvor den antagelse kommer fra, at det skulle have betydning for Cristiano Ronaldo at han ikke længere vil være den dyreste spiller i verden. Det er helt vildt, synes jeg.
Det er selvfølgelig fair, Siempre. Og det er naturligvis kun en antagelse. Men lad os kigge helt objektivt på det - ville det ikke være sådan en ting, der ville kunne irritere Cristiano? Jeg frygter, at med Bales ankomst, vil han ikke længere være den ubestridte stjerne.
Lidt ligesom man frygter det forholder sig hos Barca med Neymar og Messi.
Nej, det tror jeg helt ærligt ikke. Hvis Cristiano Ronaldo får den nye kontrakt, som han har fortjent mere end nogen anden, så kan jeg ikke se at der bliver problemer.
Jeg håber du har ret. Første prioritet må og skal være at få forlænget hans kontrakt. Medierne har bare lagt låg på den sag, efter alt det her med Bale. Man kan håbe det bliver offentliggjort kort efter signingen af Bale :-)
Guardian skriver at Bale og Cristiano faktisk er blevet venner under dette forhandlingsforløb, så at han skulle smutte fordi han kommer ser jeg ikke som en mulig grund.
www.theguardian.com/theobserver/2013/aug...eth-bale-real-madrid?
Tak for linket, Anes. Det bringer jo en ganske anden dimension til mine bange anelser. The Guardian vil så åbenbart have Bale på venstre kanten og Ronaldo ind i en mere central rolle. Det ville være synd og skam, hvis det skulle ske, men lad os nu se, hvad Ancelotti har i ærmet til os. Der er hvertfald ingen tvivl om, at den næste måneds tid bliver vanvittig spændende! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- rene
- Gæst
-
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...00m-Real-Madrid.html
Cadena SER: Han bliver vores på onsdag. Pris: 715 millioner kroner.
- rene
- Gæst
-
Steen skrev: Det lyder godt, jeg håber at det snart bliver afgjort.
Link
Carlo is a person I appreciate a lot and we have great respect for each other, but bearing in mind this situation they have decided to make it public. Normally in situations like this it is scrutinised by the Football Association with lots of care and attention. We have seen lots of people speak about a player that is not theirs and we are due some respect.
These rumours of an imminent transfer are not true. The only thing we have communicated with Real Madrid is that he is our player and he is not for sale. Gareth is a guy I really like. We are talking with Real Madrid because there is respect between the two clubs following the transfer last season of Luka Modric. We are building a great team for next season. We envisage the future with Gareth. But we know that in football anything is possible."
Forhandlingsstrategi eller er der mere i det?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
rene skrev:
Steen skrev: Det lyder godt, jeg håber at det snart bliver afgjort.
Link
(Havde den lige på hånden Steen, håber det er ok)
www.cadenaser.com/deportes/articulo/futu...30804csrcsrdep_1/Tes
Der står egentlig bare, at Perez og Levy mødes på onsdag og at Perez har planlagt at overbevise Levy der. Der kommer ikke til at indgå nogle spillere i handlen, da ingen har haft lyst til at forlade Madrid til fordel for Spurs, Europa League og en 'salary cap'.
- Orange You Glad
- Gæst
-
MMM skrev: Nu er Marca også hoppet med på historien om næste sommer - Levy truer Bale med først at sælge ham næste sommer. Og at tilbringe et år på bænken.
Man må bare elske den spanske presse. Det er jo det mest urealistiske scenario overhovedet. "Der skal sgu koges suppe på den her handel, hvis vi skal blive ved med at have noget at snakke om i august!"