Rygtebørsen XVIII
- LaDecima
- Gæst
-
Hugol skrev:
Realex skrev:
BT skriver at der ikke er forhandlinger.
Men det skal Villas-Boas jo sige. Det har Levy garanteret fortalt ham.
BT er en af de medier, sammen med EB, Indkast.dk m.fl., der er bandlyst at linke til! ;)
Tv2, dr1, bold.dk, onside og meget andet kan også godt komme på den liste.
Kun Luna er fredet.
Haha elsker Luna, ville dog gerne se en video compilation med hvad/hvem hun har gjort for at få de mange top interviews...
Sagt med kærlighed!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig, det bedste eksempel var da de fik Van Der Vaart næsten gratis på transfermarkedets sidste dag, fordi de havde is i maven. Levy er en kynisk forretningsmand, men rygtet om at han bænker Bale i et år er, trods alt, lige i overkanten. Det tør han simpelthen ikke at gøre af hensyn til hvordan det påvirker salgsprisen. Men som vi så med VdV og Modric så er han ikke bange for at trække handlen i langdrag. Tottenham har vel nærmest aldrig lukket en handel uden at true med alt muligt og trække den i langdrag, det er derfor de ikke fik Damiao, Lass, Bernard, Huntelaar eller en af de andre utallige spillere som de gennem de sidste par sæsoner har været "lige ved" at hente. Det var også lige ved at glippe med Paulinho fordi de var for stædige.raul7=kongen skrev: Det vil på alle måder være mest optimalt at man lukker handlen i næste uge. Levy og co. kender dog også historien - ja faktisk var de selv en del af den sidste år. Uagtet hvor meget Perez er gået for langt økonomisk vil han altid strække sig lidt mere de sidste tre dage i august.
Tiden og økonomien er de to vigtigste faktorer når man forhandler om fodboldspillere. Tottenham har begge dele på deres side - desværre.
- LaDecima
- Gæst
-
JesperA skrev: What? Luna plejer da bare at snakke de spanske sportsaviser efter munden og videreformidle de tossede rygter og historier Marca, AS og Sport bringer.. Giver intet for hendes artikler, blogs og klummer, dog fortjener hun ros for sine interviews, men det er det længste jeg vil strække mig for Barce-Luna...
Luna er bare en 'chaquetero'. Betydende at hun holder med de hold der klarer sig godt og er populære...hun var helt våd i trussen over Madrid i Galácticos perioden...Hun har stadig en plads i mit hjerte...
- LaDecima
- Gæst
-
- Jack Daniels
- Gæst
-
LaDecima skrev:
JesperA skrev: What? Luna plejer da bare at snakke de spanske sportsaviser efter munden og videreformidle de tossede rygter og historier Marca, AS og Sport bringer.. Giver intet for hendes artikler, blogs og klummer, dog fortjener hun ros for sine interviews, men det er det længste jeg vil strække mig for Barce-Luna...
Luna er bare en 'chaquetero'. Betydende at hun holder med de hold der klarer sig godt og er populære...hun var helt våd i trussen over Madrid i Galácticos perioden...Hun har stadig en plads i mit hjerte...
Altså ligesom størstedelen af de danske fans af et hold i stribede trøjer fra den spanske liga?
- LaDecima
- Gæst
-
- LaDecima
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Luna.... Vil ikke engang skrive hvad jeg mener om hende, har hun ikke fortjent
Hun er jo barca fan. Sikkert derfor at hun ikke skriver hvad du mener
- Orange You Glad
- Gæst
-
Desuden har kilden også omtalt prisen og siger blot, at det bliver en verdensrekord og dermed altså minimum 80 mio. £ (92 mio. € eller 686 mio. kroner). "Nothing is imminent though"...
Her kan hele artiklen læses:
www1.skysports.com/football/news/11675/8...sappoint-gareth-bale
Gareth Bale has arrived at the Tottenham training ground.The Wales international is a transfer target for Real Madrid and there had been reports in Spain that he would stay away from training today. But Bale was driven into the Spurs complex in Enfield at 10.30 this morning.
El_Juan skrev: August bliver en lang måned. Fra Sky Sports:
Gareth Bale has arrived at the Tottenham training ground.The Wales international is a transfer target for Real Madrid and there had been reports in Spain that he would stay away from training today. But Bale was driven into the Spurs complex in Enfield at 10.30 this morning.
Bales beslutning om at følge Tottenham, kan man vel ikke sige så meget til. Hellere det end han viser diva-opførsel og nægter at spille. Det her er ret professionelt, synes jeg.
Samtidig giver det os absolut ingen indikationer af, hvor langt i forhandlingerne man er.
"Maybe they hate me because I'm too good."