Rygtebørsen XVIII

13 år 4 dage siden #2305 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
Marca beskriver det som en måde at undgå samme opstart som Modric havde, med både manglede træning og kamptræning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 dage siden #2306 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev:

El_Juan skrev: August bliver en lang måned. Fra Sky Sports:

Gareth Bale has arrived at the Tottenham training ground.The Wales international is a transfer target for Real Madrid and there had been reports in Spain that he would stay away from training today. But Bale was driven into the Spurs complex in Enfield at 10.30 this morning.

Bales beslutning om at følge Tottenham, kan man vel ikke sige så meget til. Hellere det end han viser diva-opførsel og nægter at spille. Det her er ret professionelt, synes jeg.

Samtidig giver det os absolut ingen indikationer af, hvor langt i forhandlingerne man er.

Vi er helt enige. Min kommentar skal mere ses i det lys, at hvis vi skal blive ved med at høre om, hvor vidt han kommer eller ikke kommer til træning (hvad enten det er 10:30 eller 10:35), så bliver det en lang august måned :-)

Både Sky, AS og MARCA kunne alle gøre en stor nyhed ud af, at Bale kom trillende op i indkørslen til Tottenhams træningsanlæg.

13 år 4 dage siden #2307 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Pelle skrev:

Gareth Bale has arrived at the Tottenham training ground.The Wales international is a transfer target for Real Madrid and there had been reports in Spain that he would stay away from training today. But Bale was driven into the Spurs complex in Enfield at 10.30 this morning.

Bales beslutning om at følge Tottenham, kan man vel ikke sige så meget til. Hellere det end han viser diva-opførsel og nægter at spille. Det her er ret professionelt, synes jeg.

Samtidig giver det os absolut ingen indikationer af, hvor langt i forhandlingerne man er.

Vi er helt enige. Min kommentar skal mere ses i det lys, at hvis vi skal blive ved med at høre om, hvor vidt han kommer eller ikke kommer til træning (hvad enten det er 10:30 eller 10:35), så bliver det en lang august måned :-)

Både Sky, AS og MARCA kunne alle gøre en stor nyhed ud af, at Bale kom trillende op i indkørslen til Tottenhams træningsanlæg.

Aviserne skal jo sælges - selvom det er på bekostning af fortvivlede Tottenham-fans og forventningsfulde Real-fans ;-)
Der florerer mange transfer-rygter i øjeblikket, men historien med Bale og Real er klart den mest dominerende. Og i og med man har to sindssyge, spanske medier i Marca og AS, som dækker det 24/7, så har du desværre ret i, at det bliver en lang august måned :-) Jeg synes dog desværre det er kommet dertil, hvor historierne ikke er nye mere. Det virker som om de kører rundt i de samme historier nu - blot med forskellige overskrifter.

"Maybe they hate me because I'm too good."

13 år 4 dage siden #2308 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev:

El_Juan skrev:

Pelle skrev:

Aviserne skal jo sælges - selvom det er på bekostning af fortvivlede Tottenham-fans og forventningsfulde Real-fans ;-)
Der florerer mange transfer-rygter i øjeblikket, men historien med Bale og Real er klart den mest dominerende. Og i og med man har to sindssyge, spanske medier i Marca og AS, som dækker det 24/7, så har du desværre ret i, at det bliver en lang august måned :-) Jeg synes dog desværre det er kommet dertil, hvor historierne ikke er nye mere. Det virker som om de kører rundt i de samme historier nu - blot med forskellige overskrifter.

Det er 'the Real deal'!

13 år 4 dage siden #2309 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Før: i.smimg.net/13/28/gareth-bale-nbc.jpg

Nu:

Det er egentligt ret sjovt med Sky Sports. De plejer som regel at have styr på deres ting, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om de prøver at få ham presset væk, nu hvor de kommer med alle de her ''Sky sources'' . Sky Sports og BT Sports deles om rettighederne til at vise PL. Men, Sky Sports har eksklusivt rettighederne til at vise La Liga i England..

13 år 4 dage siden #2310 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
@Steen Og BT Sports indgik i foråret en kæmpe aftale med Bale om at gøre ham frontfiguren i deres dækning...
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #2311 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII
Må indrømme at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvad der er op og ned i forhold til Bale sagaen, da medierne bare bliver ved med at opdigte nye historier hver dag og mange af dem er højest sandsynligt heller ikke sande og det virker til at Tottenham bare ikke vil sælge ham denne sommer, så det jeg tænker er, om den gode Perez ikke bare snart skal se det i øjnene og opgive den Bale handel, da jeg frygter at sagaen nu vil trække i langdrag og det vil ende med, at han først vil komme på transfervinduets sidste dag, og det vil have den konsekvens at han så skal have tid til at blive spillet ind på holdet og med alt det forventningspres der vil komme fra både fans og medier, tror jeg vil ende med, at vi om et års tid vil kunne høre medier og fans kalde Bale for et KÆMPE flop, ligesom det var tilfældet med Modric. Så derfor er min opfodring til Perez at han skal droppe den Bale handel nu og i stedet for forlænge med Ronaldo, da vi er langt bedre tjent med det.

13 år 4 dage siden #2312 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Må indrømme at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvad der er op og ned i forhold til Bale sagaen, da medierne bare bliver ved med at opdigte nye historier hver dag og mange af dem er højest sandsynligt heller ikke sande og det virker til at Tottenham bare ikke vil sælge ham denne sommer, så det jeg tænker er, om den gode Perez ikke bare snart skal se det i øjnene og opgive den Bale handel, da jeg frygter at sagaen nu vil trække i langdrag og det vil ende med, at han først vil komme på transfervinduets sidste dag, og det vil have den konsekvens at han så skal have tid til at blive spillet ind på holdet og med alt det forventningspres der vil komme fra både fans og medier, tror jeg vil ende med, at vi om et års tid vil kunne høre medier og fans kalde Bale for et KÆMPE flop, ligesom det var tilfældet med Modric. Så derfor er min opfodring til Perez at han skal droppe den Bale handel nu og i stedet for forlænge med Ronaldo, da vi er langt bedre tjent med det.

Siden juletid er der vidst ingen der har snakket sådan om Modric. Han havde en svær opstart, men jeg ser ham som en meget vigtig spiller, nu, og jeg er sikker på de fleste er enige.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 4 dage siden #2313 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Siden juletid er der vidst ingen der har snakket sådan om Modric. Han havde en svær opstart, men jeg ser ham som en meget vigtig spiller, nu, og jeg er sikker på de fleste er enige.

Han lavede vist nok en eller anden aktion mod et sekundært hold fra England, som gjorde at alle mente han havde haft en fin sæson. Han havde efter én kamp gjort sit til at handlen var det værd.

At nogle åbenlyse mangler på holdet blev fremstillet når han ikke var på banen, her tænker jeg på bolddistributionen når Alonso blev presset hårdt, også berettigede handlen var der vel reelt ingen som diskuterede inden den føromtalte kamp.
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #2314 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

rene skrev: Må indrømme at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvad der er op og ned i forhold til Bale sagaen, da medierne bare bliver ved med at opdigte nye historier hver dag og mange af dem er højest sandsynligt heller ikke sande og det virker til at Tottenham bare ikke vil sælge ham denne sommer, så det jeg tænker er, om den gode Perez ikke bare snart skal se det i øjnene og opgive den Bale handel, da jeg frygter at sagaen nu vil trække i langdrag og det vil ende med, at han først vil komme på transfervinduets sidste dag, og det vil have den konsekvens at han så skal have tid til at blive spillet ind på holdet og med alt det forventningspres der vil komme fra både fans og medier, tror jeg vil ende med, at vi om et års tid vil kunne høre medier og fans kalde Bale for et KÆMPE flop, ligesom det var tilfældet med Modric. Så derfor er min opfodring til Perez at han skal droppe den Bale handel nu og i stedet for forlænge med Ronaldo, da vi er langt bedre tjent med det.

Siden juletid er der vidst ingen der har snakket sådan om Modric. Han havde en svær opstart, men jeg ser ham som en meget vigtig spiller, nu, og jeg er sikker på de fleste er enige.

Vigtig ja.. Vital - nej!
Kan sådan set snildt se rene's pointe(r) eftersom at Modric simpelt nok ikke har indfriet de relativt store forventninger der har været til ham.
Personligt er jeg kæmpe fan, og min favorit midtbanekonstellation hedder da også Khedira-Modric men se det nu i øjnene mht. Modric.. Han har ikke slået hverken Casemiro eller Illara af pinden i mine øjne, kigger man på præsæsonen og mht sidste sæson var han heller ikke uomtvisteligt førstevalg foran en aldrende Xabi såeh... Modric er hverken KÆMPEFLOP eller en vital spiller i truppen.. After all not yet!

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #2315 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

Jeg er enig med JesperA. Jeg forstår overhovedet ikke, at man kan tale om Modric som et flop - slet ikke et kæmpe flop. Jeg synes personligt, at han er en af verdens bedste centrale midtbanespillere. Af en eller anden grund, så tror jeg at årsagen til at nogle ser ham som et flop er, at de forventer, at han skal score 10 mål og lave 15 assists i løbet af en sæson, men han er altså ikke offensiv midt (10'er-positionen) - han er central midt, og derfor er hans primære opgave ikke at lave mål eller lægge op til dem.

Det er klart, at han havde det svært i efteråret, men hans forår var rigtigt, rigtigt godt, synes jeg. Der er vel heller ikke noget at sige til, at det kræver lidt tid at vænne sig til en ny liga og et nyt system, når man ikke har haft en ærlig chance for at blive spillet ind på holdet i optakten - grundet det absurde forløb med Spurs, som desværre gentager sig nu.

Slutteligt er jeg egentlig lidt interesseret i at høre de Modric-kritiske omkring hvad de mener, at han mangler eller ikke har gjort godt nok?

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #2316 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Rygtebørsen XVIII

Jack Daniels skrev:

JesperA skrev:

Jeg er enig med JesperA. Jeg forstår overhovedet ikke, at man kan tale om Modric som et flop - slet ikke et kæmpe flop. Jeg synes personligt, at han er en af verdens bedste centrale midtbanespillere. Af en eller anden grund, så tror jeg at årsagen til at nogle ser ham som et flop er, at de forventer, at han skal score 10 mål og lave 15 assists i løbet af en sæson, men han er altså ikke offensiv midt (10'er-positionen) - han er central midt, og derfor er hans primære opgave ikke at lave mål eller lægge op til dem.

Det er klart, at han havde det svært i efteråret, men hans forår var rigtigt, rigtigt godt, synes jeg. Der er vel heller ikke noget at sige til, at det kræver lidt tid at vænne sig til en ny liga og et nyt system, når man ikke har haft en ærlig chance for at blive spillet ind på holdet i optakten - grundet det absurde forløb med Spurs, som desværre gentager sig nu.

Slutteligt er jeg egentlig lidt interesseret i at høre de Modric-kritiske omkring hvad de mener, at han mangler eller ikke har gjort godt nok?

Han mangler
- Fornemmelse for kollektivet/spillestilen. Af og til har han ikke været direkte nok i sin diktering af spillet, når det har været nødvendigt eller de andre spillere har indikeret således enten via løbemønstre, attitude eller lignende
- Eksplosivitet á la Khedira. Han er dygtig til at sætte et par spillere af vha. kropsfinter, små snævre træk osv men er tit for stationær i sit spil lidt ligesom Xabi. Jovist han kan finde ud af at falde ned på centerback postitionen for at hente bolden, men jeg mener ikke han fremadrettet er energisk nok.
- Sine afleveringer. Han har hverken de lange (Xabi's) afleveringer på plads, som skal vende spillet eller de korte (Özil's) som skal åbne forsvaret. (For at komme kritikere i forkøbet så anser jeg ikke hans næsten-assist mod Everton som en indikation af at 'problemet' er løst..

OBS: Jeg er ikke anti-Modric. Jeg elsker manden for de facetter af spillet han besidder men jeg synes vi mangler at se dem knivskarpe som i Tottenham :)

Leveret af Kunena Forum