Rygtebørsen XVIII

13 år 3 dage siden #2329 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Tutto Sport håber Juve på at kunne snutte Xabi gratis når hans hans kontrakt udløber næste år. Hvad med at vi bare tilbyder ham i år, i bytte for Vidal?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 dage siden #2330 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: Ifølge Tutto Sport håber Juve på at kunne snutte Xabi gratis når hans hans kontrakt udløber næste år. Hvad med at vi bare tilbyder ham i år, i bytte for Vidal?

Jeg undres. Hvad med Pirlo. Og Pogba. Det lyder som en røver.

13 år 3 dage siden #2331 af MMM

El_Juan skrev:

MMM skrev: Ifølge Tutto Sport håber Juve på at kunne snutte Xabi gratis når hans hans kontrakt udløber næste år. Hvad med at vi bare tilbyder ham i år, i bytte for Vidal?

If. TS, skullde det være for at afhjælpe deres Pirlo afhængighed. Jeg troede det var det Pogba var til, men han er ikke nævnt. Mest af alt vil jeg bare gerne have Vidal og er villig til at tro på den altid troværdige italienske sportspresse (ahem), hvis det får mine forhåbninger i vejret ;-)

13 år 3 dage siden #2332 af MMM
Jeg er ikke sikker på at dette er den rette tråd, så hvis der er nogen der har et bedre forslag til hvor sådan en sådan diskussion hører til, så sig endelig til.

Fra dagens The Independent:

Real Madrid and Barcelona could soon be forced by the European Commission to relinquish their privileged status as member-owned clubs and are likely to become plcs, losing one of the key advantages behind their dominance of Spanish football and success in European competition.

In a development that could affect the landscape of European football, The Independent can reveal that the European Commission competition office's four-year investigation into allegations of illegal state aid against both Madrid and Barcelona, linked to their status as membership clubs, is at tipping point.

Mere her .

Statsstøtteret er ikke mit speciale, men EU ret er og jeg synes artiklen virker meget hårdt vinklet. Medlemsejede klubber er ikke momsfritaget i højere grad end alle andre klubber jf. Ley 10/1990 del Deporte tillæg seks, men jeg ved ikke om skattelovgivningen generelt giver dem nogle privilegier. Skattefritaget er de dog ikke. Kriterierne for bevarelse af medlemsejerskab er sat ud i Ley 10/1990 del Deporte tillæg syv og umiddelbart saglige, på overfladen om ikke andet. Der har også længe ligget et ændringsforslag til sportsloven, der skulle gøre det muligt for klubber at konventere fra den efterhånden forhadte SAD konstruktion til medlemsejerskab, men det er strandet under de seneste regeringsskifter. Under alle omstændigheder har jeg svært ved at se Kommisionen stille krav om ændring i selskabsformen, det er generelt noget de holder sig fra og forøvrigt tvivlsomt ifht. både Servicedirektivet og etableringsfriheden, og ikke bare stille krav om fjernelse af de eventuelle privilgier, der måtte eksistere.

Mere diskussion af både artiklen og baggrunden for sportslovens ændringer i selskabsformerne her: storify.com/theboyler/spanish-member-owned-clubs-and-eu-law
Sidste redigering: 13 år 3 dage siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, El_Juan

13 år 3 dage siden #2333 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Lidt mystisk, at Adan endnu ikke er blevet solgt. Derudover skræmmer det mig lidt, at der er chance for, at vi køber Bale og beholder både Di Maria og Kaka... Der må gerne snart ske lidt sys jeg!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 3 dage siden #2334 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

United skulle være lune på Marchisio, nu hvor Strootman, Fabregas og Modric ikke ser ud til at lykkes.

13 år 3 dage siden #2335 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: If. TS, skullde det være for at afhjælpe deres Pirlo afhængighed. Jeg troede det var det Pogba var til, men han er ikke nævnt. Mest af alt vil jeg bare gerne have Vidal og er villig til at tro på den altid troværdige italienske sportspresse (ahem), hvis det får mine forhåbninger i vejret ;-)

Jeg er samme holdning som dig. Jeg vil netop også mene, at det er derfor Pogba er der. Alternativet er Verratti, som de tidligere har vist åbenlys interesse for, men det sker nok ikke lige foreløbig.

Vidal er en klassespiller. Ingen tvivl om det. Men jeg ser hellere Gündogan i klubben, hvis det skal være. Skal jeg være helt ærlig, så ser jeg Vidal i Juventus i mange år endnu, med mindre en klub kommer og betaler et utopisk beløb for chileneren. Og det tror jeg ikke på. Så skal det være fordi han selv vil søge nye udfordringer, når hans kontrakt en gang udløber i 2016.

JesperA skrev: United skulle være lune på Marchisio, nu hvor Strootman, Fabregas og Modric ikke ser ud til at lykkes.

Marchisio bliver i Juventus denne sæson. Det vil jeg næsten garantere. Der er meget lille sandsynlighed for, at han forlader Den Gamle Dame. Der er endvidere andre spillere, som er mere oplagte emner i Manchester United. Fellaini, Cabaye eller sågar Willian, hvis Anzhi må sælge.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 dage siden #2336 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII

Xabi + et pengebeløb vel sagtens?

13 år 3 dage siden #2337 af MMM

Raúl 7 skrev:

Xabi + et pengebeløb vel sagtens?

Jep. Jeg har endnu ikke helt tabt hovedet ;-)

13 år 2 dage siden #2338 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
To rygter fra Goal
- Real Madrid stars Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo and Iker Casillas do not want Real Madrid to sign Gareth Bale.
- Real Madrid striker Jese Rodriguez will shortly complete his move to Malaga on a year-long loan.

Jeg ser begge rygter, som positive ting og håber de er sande.
Jeg ser dog helst at Jese blive, så han kan få chancen, men spørgsmålet er om klubben giver ham en ærlig chance og derfor skal han udlejes (dette skifteskal især ske hvis man køber Bale, eller en anden "stjerne" til angrebet)
Jeg håber ikke at Bale kommer, han er simpelthen ikke den spiller vi behøver og så er han for dyr (ca. 200 mil. euro, hvis man medregner lønnen) og hvis vi skal have en spilder der i den position, så har jeg nogle billigere alternativer - man kunne give Jese chancen, Marco Rues, Julian Draxler, Bruma eller Alvaro Vadillo - alle spillere der er (meget ) billiere, kan stort set det samme som Bale, eller har potentialet til at blive lige så god som Bale, hvis ikke bedre.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved baggins.

13 år 2 dage siden #2339 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: To rygter fra Goal
- Real Madrid stars Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo and Iker Casillas do not want Real Madrid to sign Gareth Bale.
- Real Madrid striker Jese Rodriguez will shortly complete his move to Malaga on a year-long loan.

Jeg ser dog helst at Jese blive, så han kan få chancen, men spørgsmålet er om klubben giver ham en ærlig chance (dette skiftet skal især ske hvis man køber Bale, eller en anden "stjerne" til angrebet)
Jeg håber ikke at Bale kommer, han er simpelthen ikke den spiller vi behøver og så er han for dyr (op i mod 200 mil. euro, hvis man medregner lønnen) og hvis vi skal have en spiler der i den position, så har jeg nogle billigere alternativer - man kunne give Jese chancen, Marco Rues, Julian Draxler, Bruma eller Alvaro Vadillo - alle spillere der er (meget ) billiere, kan stort set det samme som Bale, eller har potentialet til at blive lige så god som Bale, hvis ikke bedre.

Jeg er nysgerrig om, hvor meget du egentlig ved om Alvaro Vadillo, Bruma eller Draxler?
Derudover, så ville Marco Reus nu heller ikke være en helt billig herre, med 4 år tilbage af hans kontrakt. Jeg håber inderligt ikke, at vi køber Bale, som du selv siger, så har vi alt, hvad vi skal bruge i Jesé (og Di Maria). Ser ud til, at Özil og Di Maria kommer til at kæmpe om den højre kant i år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

13 år 2 dage siden #2340 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: To rygter fra Goal

Jeg ser dog helst at Jese blive, så han kan få chancen, men spørgsmålet er om klubben giver ham en ærlig chance (dette skiftet skal især ske hvis man køber Bale, eller en anden "stjerne" til angrebet)
Jeg håber ikke at Bale kommer, han er simpelthen ikke den spiller vi behøver og så er han for dyr (op i mod 200 mil. euro, hvis man medregner lønnen) og hvis vi skal have en spiler der i den position, så har jeg nogle billigere alternativer - man kunne give Jese chancen, Marco Rues, Julian Draxler, Bruma eller Alvaro Vadillo - alle spillere der er (meget ) billiere, kan stort set det samme som Bale, eller har potentialet til at blive lige så god som Bale, hvis ikke bedre.

Jeg håber ikke at Jesé lånes ud, ham, Morata og Benzema skal kæmpe om angrebs-pladsen. Dine alternativer er ikke helt de bedste, Reus er umulig denne sommer, Draxler har afvist os, og han koster også rigtig mange penge, omkring de 40-60 millioner euro, Bruma har intet vist udover U20 VM.. Vadillo har jeg ikke set noget til, men han vil heller ikke kunne gøre den store forskel. Hvis Bale ikke købes, så skal Jesé have chancen. Men Bale købes..

Leveret af Kunena Forum