Rygtebørsen XVIII

13 år 2 dage siden #2341 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Seneste gisninger omkring Gareth Bale: Real Madrid er angiveligt af den tro, at de kan hente Bale for omkring 85 mio. £. Omvendt vil Daniel Levy og Tottenham forsøge at pressen citronen til det sidste. Levy ønsker eftersigende at holde ham i klubben i yderligere et år. Udover det, så ønsker han og Tottenham, at få inkluderet en eller flere Real Madrid-spillere i en eventuel handel, men lige nu er "problemet" bare, at ingen (udover Coentrão måske) ønsker at forlade klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #2342 af Gæsten
Besvaret af Gæsten på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: To rygter fra Goal
- Real Madrid stars Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo and Iker Casillas do not want Real Madrid to sign Gareth Bale.
- Real Madrid striker Jese Rodriguez will shortly complete his move to Malaga on a year-long loan.

Jeg ser begge rygter, som positive ting og håber de er sande.
Jeg ser dog helst at Jese blive, så han kan få chancen, men spørgsmålet er om klubben giver ham en ærlig chance og derfor skal han udlejes (dette skifteskal især ske hvis man køber Bale, eller en anden "stjerne" til angrebet)
Jeg håber ikke at Bale kommer, han er simpelthen ikke den spiller vi behøver og så er han for dyr (ca. 200 mil. euro, hvis man medregner lønnen) og hvis vi skal have en spilder der i den position, så har jeg nogle billigere alternativer - man kunne give Jese chancen, Marco Rues, Julian Draxler, Bruma eller Alvaro Vadillo - alle spillere der er (meget ) billiere, kan stort set det samme som Bale, eller har potentialet til at blive lige så god som Bale, hvis ikke bedre.

Rygtet med Jesé ser ikke for mig ud til at være sand. For det første er det Goal.com.
For det andet skriver de, at deres kilde er Cadena Cope, men på Cadena Cope's hjemmeside står der intet om Jesé overhovedet
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved Gæsten.

13 år 2 dage siden #2343 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Seneste gisninger omkring Gareth Bale: Real Madrid er angiveligt af den tro, at de kan hente Bale for omkring 85 mio. £. Omvendt vil Daniel Levy og Tottenham forsøge at pressen citronen til det sidste. Levy ønsker eftersigende at holde ham i klubben i yderligere et år. Udover det, så ønsker han og Tottenham, at få inkluderet en eller flere Real Madrid-spillere i en eventuel handel, men lige nu er "problemet" bare, at ingen (udover Coentrão måske) ønsker at forlade klubben.

Det kunne altså være fantastisk at få forkøbsret på Bale og lade han få en sæson mere i det engelske. Men hvis medierne har haft ret i få af de ting de har skrevet, er Bales forhold til Tottenham vel rimelig anspændt? Her tænker jeg på, hvordan han udadtil forcerer et skifte og nogle af de ting.

13 år 2 dage siden #2344 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Perez: Jeg håber at Ronaldo forlænger hans kontrakt før slutningen af august, eller i starten af september.

L'équipe: Real Madrid vil tilbyde Varane en ny kontrakt, som gælder til 2019 og med en højere løn.

Cadena SER: Perez og Levy mødes alligevel ikke, da Levy ikke kan nå det.. De vil fortsætte med at snakke i telefon, og her kan der måske findes en løsning.

13 år 2 dage siden #2345 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Tror snart at handlen er lukket og slukket, dermed bliver Bale efter min mening i Tottenham. Som Perez også siger idag, er 100 millioner euro meget at betale for en spiller.
Måske næste sæson kommer Bale til Madrid, men vi ville også kunne klarer os med Jese/Di Maria.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 2 dage siden #2346 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

baggins skrev: To rygter fra Goal
- Real Madrid stars Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo and Iker Casillas do not want Real Madrid to sign Gareth Bale.
- Real Madrid striker Jese Rodriguez will shortly complete his move to Malaga on a year-long loan.

Jeg ser begge rygter, som positive ting og håber de er sande.
Jeg ser dog helst at Jese blive, så han kan få chancen, men spørgsmålet er om klubben giver ham en ærlig chance (dette skiftet skal især ske hvis man køber Bale, eller en anden "stjerne" til angrebet)
Jeg håber ikke at Bale kommer, han er simpelthen ikke den spiller vi behøver og så er han for dyr (op i mod 200 mil. euro, hvis man medregner lønnen) og hvis vi skal have en spiler der i den position, så har jeg nogle billigere alternativer - man kunne give Jese chancen, Marco Rues, Julian Draxler, Bruma eller Alvaro Vadillo - alle spillere der er (meget ) billiere, kan stort set det samme som Bale, eller har potentialet til at blive lige så god som Bale, hvis ikke bedre.

Jeg er nysgerrig om, hvor meget du egentlig ved om Alvaro Vadillo, Bruma eller Draxler?
Derudover, så ville Marco Reus nu heller ikke være en helt billig herre, med 4 år tilbage af hans kontrakt. Jeg håber inderligt ikke, at vi køber Bale, som du selv siger, så har vi alt, hvad vi skal bruge i Jesé (og Di Maria). Ser ud til, at Özil og Di Maria kommer til at kæmpe om den højre kant i år.

Alvaro Vadillo kender jeg fra la liga, og jeg har set en del kampe med ham. Og derfor kan jeg sige at er interesant talent med et stort potientiale. Burma er den jeg kender mindst til, han så dog lovende ud under u-20 VM. Draxler så jeg en del kampe med, da Raul spillede i Schalke, og der viste han virkelig gode ting - men fælles for dem, er de er talenter og kan blive verdensstjerner- lige så god som Bale. Og nej Reus er ikke billig, men billigere end Bale, ca. 40 mil. Euro og som sagt håber jeg at de alle bliver væk. Min pointe er bare at man kan købe to-tre af dem for de samme penge som man vil give for Bale og dermed er mindre pres på den enkelte samt ikke samme skuffelse hvis de ikke kan tilpasse sig og dermed får man mere talent og potientiale for pengene = det er en vanvittig pris for Bale. Og Jeg prøver bare at finde alternativer til at bruge over100 mil. Euro På en spiller, der ikke er det værd. (Ved godt at det usandsynligt)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved baggins.

13 år 2 dage siden #2347 af Mathiaska

Hugol skrev: Tror snart at handlen er lukket og slukket, dermed bliver Bale efter min mening i Tottenham. Som Perez også siger idag, er 100 millioner euro meget at betale for en spiller.
Måske næste sæson kommer Bale til Madrid, men vi ville også kunne klarer os med Jese/Di Maria.

Klare os?
Hvornår har vi 'klaret os' i din optik?

I min optik har vi klaret den når vi har vundet La Liga.
Så en 2. Plads, semifinaler og en Copa vil betyde for mig, at truppen ikke har været stærk nok. Som sidste år, dog uden pokaltitlen.

13 år 2 dage siden #2348 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Mathiaska skrev:

Hugol skrev: Tror snart at handlen er lukket og slukket, dermed bliver Bale efter min mening i Tottenham. Som Perez også siger idag, er 100 millioner euro meget at betale for en spiller.

Klare os?

Så en 2. Plads, semifinaler og en Copa vil betyde for mig, at truppen ikke har været stærk nok. Som sidste år, dog uden pokaltitlen.

Mathiaska, så tør jeg da slet ikke tænke på, hvad du vil gøre med truppen, hvis vi køber Bale, bliver nummer to i La Liga, vinder Copa del Rey og kommer i semifinalen i CL.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 2 dage siden #2349 af Mathiaska

Real Madrid skrev:

Mathiaska skrev:

Klare os?

Mathiaska, så tør jeg da slet ikke tænke på, hvad du vil gøre med truppen, hvis vi køber Bale, bliver nummer to i La Liga, vinder Copa del Rey og kommer i semifinalen i CL.

Tør jeg dæleme da heller ikke! :)

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #2350 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber virkelig at Perez's udtagelse idag, betyder at jagten på Gareth Bale er indstillet!

Jeg ved godt det er lang debat, men i mine øjne, var problemet sidste år at vores angribere ikke var gode nok. Og nu har vi solgt den ene og med al respekt til Morata så er han ikke klar endnu til at spille vigtige og afgørende CL-kampe.
Så alt i alt, har vi én angriber. Tæller ikke Cristiano Ronaldo med, fordi han bevæger sig så meget rundt og egentlig spiller bedst i en fri rolle.

Hvis Real virkelig har droppe Bale, så håber jeg at de henter en ny topangriber! En hurtig angriber med god teknik. En der bare sparker bolden ind. Og ikke en doven karl som Benzema. En med klasse!
Kort sagt: Tilbage med RAUL !
ej okay.. men seriøst. Hent lige en som Suarez.. eller måske en lidt mere sympatisk spiller. Selvom jeg ikke lige kan komme på nogen.

Ps. Flot kamp af Real Madrid i nat!

13 år 2 dage siden #2351 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Lewandowski?
RvP?
Ronnie Schwartz?
Torres?
Zlatan?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #2352 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XVIII
Lewandowski - ja tak, men får ikke lov at skifte.
RvP - Ja tak, men får ikke lov at skifte.
Ronnie Schwartz - LOL
Torres - lige så doven som Benzema
Zlatan - ja måske :)

Leveret af Kunena Forum