Rygtebørsen XVIII
Vi har de spillere vi skal bruge, det viser de kampe der er blevet spillet de sidste 3 uger. Hvis der skal købes mere, så skal der så ihverfald nogle andre ud...der er for mange spillere pt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det kan se ud til at Bale alligevel ikke kommer, noget som jeg selv er glad for, selvom jeg ikke ville have noget imod at han kom.
Forlæng med Ronaldo, og så kan vinduet lukke for min skyld.
- 100cardel
- Gæst
-
Ved ikke om det kun er mig der synes han er doven, det kan jo være godt være.
Vil i hvert fald gerne se én til angriber i Real Madrid.
Jeg vil gerne acceptere et salg, hvis vi køber en bedre angriber så som Agüero, Lewandowski eller Van Persie, men de bliver svære at få fat i. En mulighed kunne dog også være Rooney, der måske, måske ikke vil væk fra man utd. Vi skal dog ikke have en spiller som Suarez eller Balotelli (gæt selv hvorfor).
Men som sagt: et salg af Benzema er usandsynligt
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- rene
- Gæst
-
Nu er dette jo Tottenhams opfattelsen, og ikke nødvendigvis rigtigt... Men hvis man har problemer med at samle pengene sammen til et Bale-køb, så skal man nok lade helt vær'!
Det siger jeg ikke som generel modstander af handlen, men ud fra princippet om, at man ikke skal bruge penge man ikke har (eller har kapital til at låne).
Det var hvad jeg fandt mest morsomt ved den artikel
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2061998.ece
Nu er dette jo Tottenhams opfattelsen, og ikke nødvendigvis rigtigt... Men hvis man har problemer med at samle pengene sammen til et Bale-køb, så skal man nok lade helt vær'!
Det siger jeg ikke som generel modstander af handlen, men ud fra princippet om, at man ikke skal bruge penge man ikke har (eller har kapital til at låne).
Hm., hvis vi antager at Real Madrid har haft op mod 100 millioner til at købe spillere for (vel ikke urealistisk), så er der brugt omkring 70 millioner €, men vi har så også solgt spillere for i omegnen af 60 millioner €. Det giver os 90 millioner € og muligheden for at inkludere en til flere spillere.
Tottenham skal således ikke bekymre sig om den del.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Derudover skal man måske købe/leje nogle talenter (21 eller der under) der kan indgå i Castilla-truppen - nogle der har en reel chance for at komme på førsteholdet i fremtiden. Man kunne f.eks. Købe Sarabia tilbage fra Getafe.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
baggins skrev: Nu hvor der er ni dage til la liga start, mener jeg at det er for sent at købe spillere der skal indgå i startelleveren. Derfor skal det eneste køb være en venstreback, hvis Coentrao ikke ønsker at være i klubben. (Hvis man ikke vil satse på denis)
Derudover skal man måske købe/leje nogle talenter (21 eller der under) der kan indgå i Castilla-truppen - nogle der har en reel chance for at komme på førsteholdet i fremtiden. Man kunne f.eks. Købe Sarabia tilbage fra Getafe.
Vi er enige om, at det havde været optimalt at have truppen på plads nu, men jeg mener fortsat at der kan købes spillere til truppen, som med en kort overgang kan blive en fast del af startelleveren.
Sarabia har med sit nuværende niveau ikke engang chance for at komme på Castilla-holdet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.