Rygtebørsen XVIII

13 år 14 timer siden #2377 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Det er selvfølgelig ærgerligt at man ikke har sikret ham i god tid, så han ville ha nået at spille sig lidt ind på holdet både på og uden for banen. Isco melder idag ud at Bale er velkommen i klubben hvis transferen bliver en realitet. Så ja det ser ud til at handlen er i sin sidste fase.

Bale kan nu istedet bruge tid på at forberrede sit skifte på anden vis. Om han kommer nu eller om 16 dage betyder sgu ikke så meget for hans form, det vigtigste er at få ham spillet ind på holdet. Så de første par kampe bliver 20-30 minutter hist og her.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 14 timer siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 timer siden #2378 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge MARCA, så fortsætter Real Madrid jagten på en eventuel erstatning for Coentrão, skulle han forlade klubben. Seneste spiller på ønskelisten er angiveligt den 20-årige AC Milan-spiller, Mattia De Sciglio, der betegnes som den 'nye' Maldini. De Sciglio kan både spille pladsen som højre- og venstre-back, men hans foretrukne position er dog i højre side.

Jeg må ærligt erkende, at selv om De Sciglio er en interessant og talentfuld spiller, så ser jeg ikke nogen pointe i at hente ham, heller ikke hvis Coentrão bliver solgt. Jeg er fint tilfreds med det man har og skal der et indkøb til, så kan jeg godt stille mig tilfreds med f.eks. Guilherme Siqueira (Granada) eller Alberto Moreno (Sevilla). Men jeg synes stadig det virker som en god og spændende løsning med Denis på den plads.

Historien om De Sciglio kan læses her .

13 år 11 timer siden #2379 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Ifølge MARCA, så fortsætter Real Madrid jagten på en eventuel erstatning for Coentrão, skulle han forlade klubben. Seneste spiller på ønskelisten er angiveligt den 20-årige AC Milan-spiller, Mattia De Sciglio, der betegnes som den 'nye' Maldini. De Sciglio kan både spille pladsen som højre- og venstre-back, men hans foretrukne position er dog i højre side.

Jeg må ærligt erkende, at selv om De Sciglio er en interessant og talentfuld spiller, så ser jeg ikke nogen pointe i at hente ham, heller ikke hvis Coentrão bliver solgt. Jeg er fint tilfreds med det man har og skal der et indkøb til, så kan jeg godt stille mig tilfreds med f.eks. Guilherme Siqueira (Granada) eller Alberto Moreno (Sevilla). Men jeg synes stadig det virker som en god og spændende løsning med Denis på den plads.

Der bliver tit snakket om overflødige mulige transfers på dette forum, og jeg må erkende, at såvel De Sciglio - uagtet talentet - som Guilherme Siqueira og Alberto Moreno er absolut unødvendige at nævne, også selvom det kun er på rygtebasis.

1. De Sciglio lugter vel ret beset fast spilletid i Milan, hvorfor et skifte til Real Madrid ville være "fjollet". Real Madrid er naturligvis det største, men jeg ser ingen logik i at skifte udelukkende for at blive perlevenner med Bænken. Han bør blive og satse på regelmæssig spilletid på venstrebacken.

2. Guilherme Siqueira er vel Granadas egentlige stjerne. Han vil nok selv afprøve sine kvaliteter andetsteds, men igen er Real Madrid ikke det rette sted - Marcelo er ganske enkelt for, hvorfor eventuel spilletid ville være minimalt for god, Siqueira. Han bør skifte til eksempelvis Liverpool eller Tottenham - har der været rygter om det egentlig(?) - eller blive i Granada.

3. Alberto Moreno står over for sin gennembrudssæson i Sevilla, og mon ikke han bliver fast mand - han er i hvert fald blevet flittigt brugt her i opstarten. Det er næsten synd, at han en 21-årige talentfuld fodboldspiller skal sidde bænken - han har årene foran sig og Real Madrid er måske et mål, og Alberto Moreno er måske et mål for Real Madrid, me udelukkede på sigt. Han bør blive i minimum to sæsoner mere i Sevilla.

Min pointe: Real Madrid mangler ikke forstærkninger til bagkæden, heller ikke hvis Coentrao skulle forlade klubben. Ancelottis Denis-projekt er spændende og Nacho er en fin back-up for Marcelo.
Sidste redigering: 13 år 11 timer siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, El_Juan

13 år 11 timer siden #2380 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Slettet....
Sidste redigering: 13 år 11 timer siden ved Daniel.

13 år 10 timer siden #2381 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

El_Juan skrev: Ifølge MARCA, så fortsætter Real Madrid jagten på en eventuel erstatning for Coentrão, skulle han forlade klubben. Seneste spiller på ønskelisten er angiveligt den 20-årige AC Milan-spiller, Mattia De Sciglio, der betegnes som den 'nye' Maldini. De Sciglio kan både spille pladsen som højre- og venstre-back, men hans foretrukne position er dog i højre side.

Der bliver tit snakket om overflødige mulige transfers på dette forum, og jeg må erkende, at såvel De Sciglio - uagtet talentet - som Guilherme Siqueira og Alberto Moreno er absolut unødvendige at nævne, også selvom det kun er på rygtebasis.

1. De Sciglio lugter vel ret beset fast spilletid i Milan, hvorfor et skifte til Real Madrid ville være "fjollet". Real Madrid er naturligvis det største, men jeg ser ingen logik i at skifte udelukkende for at blive perlevenner med Bænken. Han bør blive og satse på regelmæssig spilletid på venstrebacken.

2. Guilherme Siqueira er vel Granadas egentlige stjerne. Han vil nok selv afprøve sine kvaliteter andetsteds, men igen er Real Madrid ikke det rette sted - Marcelo er ganske enkelt for, hvorfor eventuel spilletid ville være minimalt for god, Siqueira. Han bør skifte til eksempelvis Liverpool eller Tottenham - har der været rygter om det egentlig(?) - eller blive i Granada.

3. Alberto Moreno står over for sin gennembrudssæson i Sevilla, og mon ikke han bliver fast mand - han er i hvert fald blevet flittigt brugt her i opstarten. Det er næsten synd, at han en 21-årige talentfuld fodboldspiller skal sidde bænken - han har årene foran sig og Real Madrid er måske et mål, og Alberto Moreno er måske et mål for Real Madrid, me udelukkede på sigt. Han bør blive i minimum to sæsoner mere i Sevilla.

Min pointe: Real Madrid mangler ikke forstærkninger til bagkæden, heller ikke hvis Coentrao skulle forlade klubben. Ancelottis Denis-projekt er spændende og Nacho er en fin back-up for Marcelo.

Er helt og aldeles enig i det du skriver. Det samme tænker jeg når mange herinde ønsker et stortalent ala Inigo Martinez. Han er helt klart en af de største spanske forsvarstalenter, og jeg ser også en stor fremtid i det 22 årige La Real talent.

Men når han nu kommer, så skal han starte med at slå Varane, Ramos og Pepe af før han får en fast plads. Jeg ser ham godt komme ind omkring holdet om 2 år, hvor Pepe er nået derop, hvor han mister sin fart og falder niveau.

Men igen vi har en Ramos på 27 og Varane på 20, hvilket for mig er perfekt i de kommende mange år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 10 timer siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 5 timer siden #2382 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Drop nu bare Bale.. Perez er da fuldstændig til grin hvis han accepterer Levy's krav. Klubben har gjort det klart for Tottenham at man rigtig gerne vil have waliseren, Bale har gjort det klart for Tottenham at han rigtig gerne vil til Madrid, og han er tilmed blevet lovet et skifte hvis CL glippede, hvilket det gjorde. Man har budt/er villige til at betale omkring 700 millioner kroner for ham (!), men idioten Levy siger nej, de vil have mere. Helt ærligt.. Han er gået glip af hele pre-season, og det vil nu tage ham de næste par måneder at blive spillet ind i holdet, komme i form og vænne sig til sin rolle. Der er ikke tid til eksperimenter, det var det pre-season skulle bruges til.

Vi har Ronaldo, Isco, Jesé, Di Maria, Özil, Denis(?) og Kaka til de offensive pladser, og ingen af dem ser ud til at være på vej videre selv hvis Bale kommer, kun Jesé... Isco har spillet sig på holdet, og han kommer til at blive brugt som han er blevet indtil videre, på CM pladsen. Hvad med Özil? Det er hans plads Bale kommer til at få, med mindre Ancelotti er helt skudt i hovedet og vælger at bruge Ronaldo eller Bale som angriber.

Hvis der absolut skal købes en spiller, så køb da en angriber. Betal en kæmpe sum for Agüero, hvis man vil hente en dyr spiller ind som man vil tjene penge ind på, han er vældig populær i Madrid. Hvis man accepterer at der ikke kommer et stjerne-køb denne sommer, så er vores trup pt. perfekt.

Bale er unødvendig, og man bør trække sig ud af forhandlingerne. Næste år har han kun 2 år tilbage på sin kontrakt, hvilket vil påvirke hans pris. Samtidig kan det være at et par spillere viser at han heller ikke skal købes næster sommer, det kan godt være at Jesé eller Di Maria griber chancen. Nej tak til Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, ZizouMo, baggins, Gotten, Roesen7, Vildfaren, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken og 1 flere

13 år 3 timer siden #2383 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Drop nu bare Bale.. Perez er da fuldstændig til grin hvis han accepterer Levy's krav. Klubben har gjort det klart for Tottenham at man rigtig gerne vil have waliseren, Bale har gjort det klart for Tottenham at han rigtig gerne vil til Madrid, og han er tilmed blevet lovet et skifte hvis CL glippede, hvilket det gjorde. Man har budt/er villige til at betale omkring 700 millioner kroner for ham (!), men idioten Levy siger nej, de vil have mere. Helt ærligt.. Han er gået glip af hele pre-season, og det vil nu tage ham de næste par måneder at blive spillet ind i holdet, komme i form og vænne sig til sin rolle. Der er ikke tid til eksperimenter, det var det pre-season skulle bruges til.

Vi har Ronaldo, Isco, Jesé, Di Maria, Özil, Denis(?) og Kaka til de offensive pladser, og ingen af dem ser ud til at være på vej videre selv hvis Bale kommer, kun Jesé... Isco har spillet sig på holdet, og han kommer til at blive brugt som han er blevet indtil videre, på CM pladsen. Hvad med Özil? Det er hans plads Bale kommer til at få, med mindre Ancelotti er helt skudt i hovedet og vælger at bruge Ronaldo eller Bale som angriber.

Hvis der absolut skal købes en spiller, så køb da en angriber. Betal en kæmpe sum for Agüero, hvis man vil hente en dyr spiller ind som man vil tjene penge ind på, han er vældig populær i Madrid. Hvis man accepterer at der ikke kommer et stjerne-køb denne sommer, så er vores trup pt. perfekt.

Bale er unødvendig, og man bør trække sig ud af forhandlingerne. Næste år har han kun 2 år tilbage på sin kontrakt, hvilket vil påvirke hans pris. Samtidig kan det være at et par spillere viser at han heller ikke skal købes næster sommer, det kan godt være at Jesé eller Di Maria griber chancen. Nej tak til Bale.

Jeg er meget enig.
Det lader til at du (endelig) har valgt side:P Jeg tror og håber på at det er det bedste for Madrid, at lade denne handel ligge. -Præcis som du skriver:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 timer siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 time siden #2384 af Steen
Haha ja, jeg fik endelig tænkt mig grundigt om :D. Jeg ved ikke hvorfor, men for noget tid siden, så fik jeg den dumme idé, at han faktisk kunne være et godt køb.. Det skete bare lige pludselig, over natten. Før det var jeg også meget imod at man købte ham.
Men jeg har nu indset at et Bale køb vil ødelægge mere, end det vil gavne. Blandt andet vil det ødelægge Jesé's Real Madrid karriere, en spiller som jeg elsker. Som sagt, så er jeg sikker på at han kan blive en Ballon d'Or kandidat om et par år, hvis han får den rigtige mængde spilletid i de kommende år, og det vil han ikke få hvis Bale kommer.

Nu må vi bare håbe at Levy er stædig nok!
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2385 af Steen
Carlo: Khedira, Di Maria og Denis bliver. Coentrao tænker over det, men han skal snart beslutte sig.

[Bale?] "I'm happy with what I have, why talk about Bale if Morata and Jesé have played so well today"
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 11 måneder siden #2386 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Sagde Carlo det??

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 11 måneder siden #2387 af Steen

rezamadridista skrev: Sagde Carlo det??

Ja, på pressemødet efter kampen.

Den er nu på Realmadrid.com www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua..._with_intensity_.htm
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2388 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII
Oräle Vatös.

Jeg er blevet positivt overasket af Isco.

Jeg synes han har spillet nogle gode kampe, og ikke nok med det, så synes jeg han er faldet meget hurtigt til.

Jeg vil ikke græde hvis Bale ikke kommer, men kommer han vil jeg heller ikke græde :)

Nogen vil nok tænke, at vores hold er komplet, men jeg synes da vi mangler en angriber, som kan give Benzema lidt tæsk, her tænker jeg på en angriber, som kan nøjes med at sidde på bænken, altså han skal ikke være en superstjerne, en spiller som Wellbeck vil være rigtig god for Real Madrid, da jeg synes han har de forcer som klubben efterspørger.

Ung og hurtig, kan sparke med begge ben, også er han fandens kynisk foran målet.

Hala Madrid!!!

Leveret af Kunena Forum