Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han kunne være en type som kan tage over hvis Benzema igen sætter niveauet lavt. Stærk og god teknik samt hovedspil i høj klasse.
M_linding skrev: Desuden bør Benavente have chancen for Castilla, og ham tror jeg langt mere på end Sarabia... Enzo banker også snart på;)
Hvilken plads spiller Benavente? Og er der nogen fra La Fabrica/Castilla der kunne egne sig som en kommende venstreback hos Real Madrid?
mortenj skrev:
M_linding skrev: Desuden bør Benavente have chancen for Castilla, og ham tror jeg langt mere på end Sarabia... Enzo banker også snart på;)
Hvilken plads spiller Benavente? Og er der nogen fra La Fabrica/Castilla der kunne egne sig som en kommende venstreback hos Real Madrid?
Benavente er CM/10'er med en Fabregas-lignende evne til at score mål, ved at komme i løb ind i feltet.
Diego Llorente er umiddelbart mit bud på et stort VB-talent;) Casado har jeg aldrig set lyset i... Og Denis vil jeg endnu ikke afskrive, så længe Ancelotti tror på ham.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
mortenj skrev:
Benavente er CM/10'er med en Fabregas-lignende evne til at score mål, ved at komme i løb ind i feltet.
Diego Llorente er umiddelbart mit bud på et stort VB-talent;) Casado har jeg aldrig set lyset i... Og Denis vil jeg endnu ikke afskrive, så længe Ancelotti tror på ham.
Så længe Diego Llorente er højrebenet, vil han aldrig blive en klasse venstre back ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
M_linding skrev:
mortenj skrev:
Llorente spiller også midterforsvar for det meste og har enkelte gange optrådt på højreback pladsen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2061998.ece
Nu er dette jo Tottenhams opfattelsen, og ikke nødvendigvis rigtigt... Men hvis man har problemer med at samle pengene sammen til et Bale-køb, så skal man nok lade helt vær'!
Det siger jeg ikke som generel modstander af handlen, men ud fra princippet om, at man ikke skal bruge penge man ikke har (eller har kapital til at låne).
Hm., hvis vi antager at Real Madrid har haft op mod 100 millioner til at købe spillere for (vel ikke urealistisk), så er der brugt omkring 70 millioner €, men vi har så også solgt spillere for i omegnen af 60 millioner €. Det giver os 90 millioner € og muligheden for at inkludere en til flere spillere.
Tottenham skal således ikke bekymre sig om den del.
Det jo nu heller ikke sådan, at bare fordi man har penge til overs i budgettet at de absolut skal bruges.
- Raúl 7
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
baggins skrev: Nu hvor der er ni dage til la liga start, mener jeg at det er for sent at købe spillere der skal indgå i startelleveren. Derfor skal det eneste køb være en venstreback, hvis Coentrao ikke ønsker at være i klubben. (Hvis man ikke vil satse på denis)
Derudover skal man måske købe/leje nogle talenter (21 eller der under) der kan indgå i Castilla-truppen - nogle der har en reel chance for at komme på førsteholdet i fremtiden. Man kunne f.eks. Købe Sarabia tilbage fra Getafe.
Vi er enige om, at det havde været optimalt at have truppen på plads nu, men jeg mener fortsat at der kan købes spillere til truppen, som med en kort overgang kan blive en fast del af startelleveren.
Sarabia har med sit nuværende niveau ikke engang chance for at komme på Castilla-holdet.
Sig nu bare hans navn. Du synes Gareth Bale kan blive en del af startelleveren.
- rene
- Gæst
-
Ifølge the Guardian viser Manchester United nu interesse IGEN for Modric, Real Madrid kræver angiveligt 29 mio euro for ham. Kunne det tænkes at Real valgte at sælge Modric, for så at have flere penge til at kunne købe Bale for.
rene skrev: futbol.as.com/futbol/2013/08/09/primera/1376069096_422928.html
Ifølge the Guardian viser Manchester United nu interesse IGEN for Modric, Real Madrid kræver angiveligt 29 mio euro for ham. Kunne det tænkes at Real valgte at sælge Modric, for så at have flere penge til at kunne købe Bale for.
Modric skal ingen steder, han slår igennem i denne sæson. Han er guld værd.
rene skrev: futbol.as.com/futbol/2013/08/09/primera/1376069096_422928.html
Jeg tror absolut ikke at Modric bliver solgt. 1. Så tror jeg han bliver førstevalg på midtbanen (håber det bliver Modric-illara/Alonso) 2. Ancelotti "elsker" Modric og hans spillestil, og han har forsøgt at få Modric i hans trup både i PSG og Chelsea. 3. Så er købsprisen for lav.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Om man er fortaler eller ej, så det interessant, at Bale angiveligt heller ikke spiller dagens træningskamp imod Espanyol; den sidste inden sæsonstart!
Jeg er efterhånden lidt t tvvivl om, hvorvidt Perez er villig til at spendere så stor en sum på én spiller - Bale er trods alt ikke Ronaldo (endnu). Det jeg håbede blev en hurtig afgørelse, ser ud til at vare transfervinduet ud - desværre!