Rygtebørsen XVIII
El_Juan skrev:
Pelle skrev: Og stadig ingen Ronaldo forlængelse - det er som om folk helt glemmer den. Den er i min optik det vigtigste for Real lige nu. Den mand SKAL bare forlænge, ellers er det virkelig skidt.
Stop dig selv. Det er nok ikke det mest relevante at snakke om, midt i transfervinduets lukning. Du tror ikke ledelsen har haft andre ting at give sig til de seneste dage? Jeg tror ikke der er nogen, der har glemt den. Men du har tilsyneladende glemt, at det ikke er særlig relevant lige i dette øjeblik. Træk nu lige vejret altså. Vi kan tale om Cristianos forlængelse igen om nogle dage, hvor det er relevant.
For fansenes skyld burde den have været offentliggjort idag - især ovenpå sådan en bombe med Özil som Perez naturligvis har kendt til. Det havde været en god ide at mane til besindighed ved at offentliggøre den - hvis den altså bliver til noget!
Det kan godt være du ikke synes det er relevant - men det er vi en del andre, der gør.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Isco får nummer 10, og Modric overtager nummer 8 bliver der sagt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Coentrao's kone har tweeted '' HALA MADRID'' .. Han bliver! Godt nyt.
Ville få kæmpe kæmpe optur, hvis det sidste er rigtigt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Steen skrev: Coentrao's kone har tweeted '' HALA MADRID'' .. Han bliver! Godt nyt.
Jeg er som sådan ikke Coentrao-fan, men for holdet som helhed har vi brug for ham!:)
Jeg håber, men den er ikke helt sikker endnu(?)
Problemet med VB er især, at det er den position, hvor vi absolut ikke har nogen talenter fra La Fabrica klar! Kan I lige se Casado i en CL-kamp?
M_linding skrev: Kan I lige se Casado i en CL-kamp?
Jeg ved i hvert fald hvem der kan ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
M_linding skrev: Kan I lige se Casado i en CL-kamp?
Jeg ved i hvert fald hvem der kan ;)
Starter med H......?
Bare rolig - Han nåede lige, at blive solgt til fcbarcelona.dk!;)
- Gæst
-
AvatarEyes skrev: Jeg forstår ikke folks begejstring over at Coentrao bliver. Han har offentligt meldt ud at han vil væk fra klubben og går altid og ligner en bitter surmule når ikke han er i selskab med det portugisiske trekløver. Vi har både Nacho (som jeg gerne ser få mere spilletid) og Arbeloa til at dække den back når/hvis Marcelo ikke kan.
Han er ikke en dårlig reserve, og en væsentlig humørspreder. Ikke mindst i forhold til vores bedste spiller, som jeg godt er klar over, at du ikke kan li'.
Marcelo kan blive skadet, og Nacho bør spille centralt - Det efterlader os sårbare.
Og de kan sagens trække flere med sig.Things developed differently than I would have expected them to a few days ago.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Gæst
-
M_linding skrev:
AvatarEyes skrev: Jeg forstår ikke folks begejstring over at Coentrao bliver. Han har offentligt meldt ud at han vil væk fra klubben og går altid og ligner en bitter surmule når ikke han er i selskab med det portugisiske trekløver. Vi har både Nacho (som jeg gerne ser få mere spilletid) og Arbeloa til at dække den back når/hvis Marcelo ikke kan.
Han er ikke en dårlig reserve, og en væsentlig humørspreder. Ikke mindst i forhold til vores bedste spiller, som jeg godt er klar over, at du ikke kan li'.
Marcelo kan blive skadet, og Nacho bør spille centralt - Det efterlader os sårbare.
Du må sgu lige backe dit statement om at Coentrao er humørspreder op :) Måske er han det for Ronaldo og Pepe men kunne det ikke være dejligt hvis de blev tvunget til at komme lidt mere sammen med resten af holdet? Vil gerne have en samlet trup.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Uden at kende særlig meget til ham (Udover youtube og lidt La Liga kampe), så kan jeg sagtens se det logiske og spændende i at hente Siqueira til Real Madrid. Men skulle det ske, at Coentrao er blevet lånt ud, og vi ikke får Siqueira, så vil jeg ikke have problemer med at se Arbeloa på venstre back og Carvajal på højre, i tilfælde af Marcelo skade/karantæne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista