Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3277 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Pelle skrev: Og stadig ingen Ronaldo forlængelse - det er som om folk helt glemmer den. Den er i min optik det vigtigste for Real lige nu. Den mand SKAL bare forlænge, ellers er det virkelig skidt.

Stop dig selv. Det er nok ikke det mest relevante at snakke om, midt i transfervinduets lukning. Du tror ikke ledelsen har haft andre ting at give sig til de seneste dage? Jeg tror ikke der er nogen, der har glemt den. Men du har tilsyneladende glemt, at det ikke er særlig relevant lige i dette øjeblik. Træk nu lige vejret altså. Vi kan tale om Cristianos forlængelse igen om nogle dage, hvor det er relevant.

For fansenes skyld burde den have været offentliggjort idag - især ovenpå sådan en bombe med Özil som Perez naturligvis har kendt til. Det havde været en god ide at mane til besindighed ved at offentliggøre den - hvis den altså bliver til noget!

Det kan godt være du ikke synes det er relevant - men det er vi en del andre, der gør.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3278 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Coentrao's kone har tweeted '' HALA MADRID'' .. Han bliver! Godt nyt.

Isco får nummer 10, og Modric overtager nummer 8 bliver der sagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #3279 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Coentrao's kone har tweeted '' HALA MADRID'' .. Han bliver! Godt nyt.

Ville få kæmpe kæmpe optur, hvis det sidste er rigtigt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #3280 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Coentrao's kone har tweeted '' HALA MADRID'' .. Han bliver! Godt nyt.

Jeg er som sådan ikke Coentrao-fan, men for holdet som helhed har vi brug for ham!:)

Jeg håber, men den er ikke helt sikker endnu(?)

Problemet med VB er især, at det er den position, hvor vi absolut ikke har nogen talenter fra La Fabrica klar! Kan I lige se Casado i en CL-kamp?
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #3281 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: Kan I lige se Casado i en CL-kamp?

Jeg ved i hvert fald hvem der kan ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #3282 af fz
Besvaret af fz på emne Rygtebørsen XVIII
udover dem der skriver rygter. så må i andre gerne tag og lave en tude-tråd for özil hvis i da stadigvæk tuder over ham og perez. er ret træt af at læse folks brok og had i en tråd hvor man burde læse rygter ( skriver til dem som IKKE skriver rygter)

12 år 11 måneder siden #3283 af M_linding

Jaken skrev:

M_linding skrev: Kan I lige se Casado i en CL-kamp?

Jeg ved i hvert fald hvem der kan ;)

Starter med H......?

Bare rolig - Han nåede lige, at blive solgt til fcbarcelona.dk!;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Jaken

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3284 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg forstår ikke folks begejstring over at Coentrao bliver. Han har offentligt meldt ud at han vil væk fra klubben og går altid og ligner en bitter surmule når ikke han er i selskab med det portugisiske trekløver. Vi har både Nacho (som jeg gerne ser få mere spilletid) og Arbeloa til at dække den back når/hvis Marcelo ikke kan.

12 år 11 måneder siden #3285 af M_linding

AvatarEyes skrev: Jeg forstår ikke folks begejstring over at Coentrao bliver. Han har offentligt meldt ud at han vil væk fra klubben og går altid og ligner en bitter surmule når ikke han er i selskab med det portugisiske trekløver. Vi har både Nacho (som jeg gerne ser få mere spilletid) og Arbeloa til at dække den back når/hvis Marcelo ikke kan.

Han er ikke en dårlig reserve, og en væsentlig humørspreder. Ikke mindst i forhold til vores bedste spiller, som jeg godt er klar over, at du ikke kan li'.

Marcelo kan blive skadet, og Nacho bør spille centralt - Det efterlader os sårbare.
Følgende bruger(e) sagde tak: GusseG, Steen, MMM

12 år 11 måneder siden #3286 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror at Özil-salget er den største bombe under hele Madrid truppen. Spillere som Ramos, Ronaldo og Khedira er helt sikkert ikke tilfreds med salget og de er nok ligeså overrasket som Özil:

Things developed differently than I would have expected them to a few days ago.

Og de kan sagens trække flere med sig.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3287 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

AvatarEyes skrev: Jeg forstår ikke folks begejstring over at Coentrao bliver. Han har offentligt meldt ud at han vil væk fra klubben og går altid og ligner en bitter surmule når ikke han er i selskab med det portugisiske trekløver. Vi har både Nacho (som jeg gerne ser få mere spilletid) og Arbeloa til at dække den back når/hvis Marcelo ikke kan.

Han er ikke en dårlig reserve, og en væsentlig humørspreder. Ikke mindst i forhold til vores bedste spiller, som jeg godt er klar over, at du ikke kan li'.

Marcelo kan blive skadet, og Nacho bør spille centralt - Det efterlader os sårbare.

Du må sgu lige backe dit statement om at Coentrao er humørspreder op :) Måske er han det for Ronaldo og Pepe men kunne det ikke være dejligt hvis de blev tvunget til at komme lidt mere sammen med resten af holdet? Vil gerne have en samlet trup.

12 år 11 måneder siden #3288 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Uden at kende særlig meget til ham (Udover youtube og lidt La Liga kampe), så kan jeg sagtens se det logiske og spændende i at hente Siqueira til Real Madrid. Men skulle det ske, at Coentrao er blevet lånt ud, og vi ikke får Siqueira, så vil jeg ikke have problemer med at se Arbeloa på venstre back og Carvajal på højre, i tilfælde af Marcelo skade/karantæne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum