Rygtebørsen XVIII
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
EDIT: Hvordan mon Ramos reagerer? Har Ancelotti krævet Özil solgt? Hvor meget har Ancelotti egentlig bestemt, har det været hans, Mourinhos eller Perez' indkøb? Det er faktisk spændende det her. Er hierarkiet som i gode gamle dage eller fortsætter magten hos træneren som vi så det med Jose Mourinho? Det synes jeg ikke jeg har hørt særlig meget om!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- kongmadrid
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ca. 1,275 miliarder
Solgt for:
Ca. 880 millioner
Forskel:
Ca. 400 millioner
Sku flot klaret.
Kilde:
www.transfermarkt.co.uk/en/real-madrid/t...fers/verein_418.html
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Real Madrid, har du et link til de tal du smider ind der? :) Eller er det hovedregning? :D
Havde regnet med at Kaka blev solgt, men sgu ikke også Özil, det gør ret ondt, men ønsker ham alt held og lykke i fremtiden og at han bliver en succes i Arsenal og Premier League! Havde håbet at han blev i Real Madrid karrieren ud, men fodboldverdenen er uforudsigelig ad helvede til!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
sebbereal skrev: Begræder virkelig at Özil ikke er her mere, den havde jeg slet ikke set komme, og tiden må vise om det var en god idé at sælge ham. Nok fik vi meget for ham og ny transferrekord for Real Madrid at få, men synes personligt at han er én af de bedste på sin plads, så nu skal Isco virkelig bare fortsætte i det samme spor, for uden Mr. Assist må det være ham der tager over!
Havde regnet med at Kaka blev solgt, men sgu ikke også Özil, det gør ret ondt, men ønsker ham alt held og lykke i fremtiden og at han bliver en succes i Arsenal og Premier League! Havde håbet at han blev i Real Madrid karrieren ud, men fodboldverdenen er uforudsigelig ad helvede til!
Ja, han er en af de dygtigste på hans plads, nemlig den centrale offensive midt, med to kanter og en angriber foran. Derfor er han også perfekt i 4-2-3-1, som der er blevet spillet i Real Madrid seneste tre år, på det tyske landshold og i Arsenal. Men den plads er der bare ikke mere i Real Madrid, og derfor har Kaka og Özil ikke passet til systemet. Isco er modsat Özil dygtig i en tremands midtbane (med Khedira og Modric), da han også besidder fighteregenskab, hjælper til defensivt og faktisk er en habil takler, selvom det ikke er hans force. Isco minder vel en del om Iniesta, og Isco er desuden mere målsøgende. I Arsenal vil Özil med stor sandsynlighed ligge centralt igen med Walcott og Cazorla på hver sin kant og Giroud på toppen, i en position Özil føler sig tryggest og hvor han klart er bedst.
Selvom vi ikke skal kopiere dem eller blive inspireret af dem, så tror jeg dog man kommer længst med en tre-mandsmidtbane - til sammenligning med Barcelona, tror jeg vores idé med spilletyperne er lidt det samme:
Barca:
Busguet
Xavi Iniesta
Real:
Khedira (Ilarra minder måske mere om Busguet)
Modric Isco
Jeg er helt vild med vores midtbane (samt resten af holdet), og når I andre lige har slugt den, håber jeg I kan se det er win-win-win for både Özil og de to klubber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Hiller
- Gæst
-
Han udvalgte tidligt Modric og Isco som sine to playmakere, mens Ozil blev placeret på en position der mest af alt minder om Bale's foretrukne. Ozil er meget følsom og jeg tror det har gået ham på, at han ikke har følt sig vigtig.
Ligeledes kan hans frustration ude mod Granada, da han blev skiftet ud, have påvirket Ancelotti i en negativ retning. Det er aldrig optimalt med en utilfreds spiller i truppen med sådanne nykker, især ikke en vellidt en som Ozil.
- Mou94
- Gæst
-
Flot Perez, flot....
Elendigt transfervindue, der gør, at vi skal starte helt forfra op igen.
Elkrimi skrev: Kan det være Ancelotti der står bag Ozil-salget?
Han udvalgte tidligt Modric og Isco som sine to playmakere, mens Ozil blev placeret på en position der mest af alt minder om Bale's foretrukne. Ozil er meget følsom og jeg tror det har gået ham på, at han ikke har følt sig vigtig.
Ligeledes kan hans frustration ude mod Granada, da han blev skiftet ud, have påvirket Ancelotti i en negativ retning. Det er aldrig optimalt med en utilfreds spiller i truppen med sådanne nykker, især ikke en vellidt en som Ozil.
Det var Mourinho der valgte at sætte Ozil ud på siden.
Har valgt at takke af på forum!
www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...ed-tottenham-to-seal
Er egentlig overrasket over at der allerede var gang i aftalen for en uge siden hvor özil har været i London. Han passede åbenbart ikke ind i planerne og håber ham alt vel fremover. Jeg kan frygte lidt mod kompakte hold at Bale og Ronaldo kan lukkes ned på plads og samtidig måske mandsopdækning på Isco. I sådanne kampe synes jeg özil har været god på snæver områder. Nu må vi se hvad der sker.