Rygtebørsen XVIII
Ronaldo forlænger efter landsholdspausen!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Roma bekræftede at United havde sendt et bud på De Rossi en uge inden vinduet lukkede. Roma afviste fordi buddet kom for sent, men afslørede at havde buddet været sendt i tide, havde de accepteret.
Alt imens Real betaler 3 gange så meget som buddet lød på, for Illaramendi. Jeg havde foretrukket italieneren!
Hvad havde det hjulpet?
Det var fremtidens Alonso vi havde brug for - Ikke en god men halvgammel italiener.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
JesperA skrev: Roma bekræftede at United havde sendt et bud på De Rossi en uge inden vinduet lukkede. Roma afviste fordi buddet kom for sent, men afslørede at havde buddet været sendt i tide, havde de accepteret.
Alt imens Real betaler 3 gange så meget som buddet lød på, for Illaramendi. Jeg havde foretrukket italieneren!
Ja De Rossi ville passe perfekt istedet for Khedira
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Jeg har spurgt et par gange, og nu spørger jeg igen. ;) Hvornår kommer der en officiel Bale pris ?
Mine Barcelona og Manchester City venner sidder og siger haha ! Bale er verdens dyreste så..
Har man overhovedet mulighed for og grine af andre, når man holder med City? Burde du ikke bare kunne lukke røven på ham på et split sekund? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Jeg har spurgt et par gange, og nu spørger jeg igen. ;) Hvornår kommer der en officiel Bale pris ?
Jeg læste et sted, at der til det engelske finansministerie var indberettet en pris på 91 mio. euro - altså er Ronaldo stadig verdens dyreste :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Personligt forventer/håber jeg ikke, at man henter en direkte erstatning, da jeg håber Illarra vil komme tættere på. Ja faktisk er han vel den direkte erstatning. Vi har to centrale midt i Modric og Illarra, to ens typer i Khedira og Casemiro og så mangler vi måske en backup til Isco. Et spændende bud kunne være José Rodríguez, hvis han får den forventede udvikling i sæsonen. Jeg håber Illarra og Casemiro rykker sig så meget i år, samtidig med, at Khedira-Modric-Isco kostellationen får succes, at man hiver en udviklingsspiller ind og ikke endnu et luksus problem... Ligner også lidt Sarabia har fået gang i karieren igen, og type mæssigt minder han lidt om Isco. Pardo bliver også spændende at følge i år i og med han også får større ansvar, og han kunne også være en potentiel erstatning. Koke fra Atl. Madrid kunne også være vanvittig spændende, men dog urealistisk.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Ved godt vi snakker langt ud i fremtiden, men hvis Alonso vælger at prøve krafter med en ny klub til sommer, hvem ser i så overtage hans plads i truppen?
Personligt forventer/håber jeg ikke, at man henter en direkte erstatning, da jeg håber Illarra vil komme tættere på. Ja faktisk er han vel den direkte erstatning. Vi har to centrale midt i Modric og Illarra, to ens typer i Khedira og Casemiro og så mangler vi måske en backup til Isco. Et spændende bud kunne være José Rodríguez, hvis han får den forventede udvikling i sæsonen. Jeg håber Illarra og Casemiro rykker sig så meget i år, samtidig med, at Khedira-Modric-Isco kostellationen får succes, at man hiver en udviklingsspiller ind og ikke endnu et luksus problem... Ligner også lidt Sarabia har fået gang i karieren igen, og type mæssigt minder han lidt om Isco. Pardo bliver også spændende at følge i år i og med han også får større ansvar, og han kunne også være en potentiel erstatning. Koke fra Atl. Madrid kunne også være vanvittig spændende, men dog urealistisk.
Jeg er kæmpe fortaler for Gündoğan, og jeg håber inderligt han en dag havner i Real Madrid. Jeg har dog også stor fidus til Illarra, som jeg først vil have prøvet af før Real Madrid går ud og investere i andre midtbanespillere. Jeg har fået den helt store åbenbaring om, at vores midtbane de kommende sæsoner kommer til og hedde Illarra, Modric og Isco.
Problemet ved og hente Gündoğan er han skal have spilletid, og ikke kan acceptere en bænkeplads. En så dygtig spiller, som allerede banker gevaldigt på til et af verdens bedste landshold kan ikke nøjes med og stå i skyggen af Illarra eller Modric, men jeg har en kæmpe kærlighed til Modric, og som sagt, så har jeg stor fidus til Illarra, som nok skal slå sit navn fast.
Så derfor synes jeg slet ikke der skal hentes en erstatning ind. Jeg troede faktisk, at erstatningen hed Illarra, og man ville sælge Alonso, men man lader ham nok gå gratis til sommer, så Illarra kan lære af ham denne sæson.
José er rigtig spændende, men han fylder kun 19 år til December, og skal ihvertfald have de næste 3 sæsoner på Castilla inkl. denne sæson. Det kunne dog være spændende, hvis man gav ham en Morata lignende rolle om 2 år, men det kræver jo han fortsætter sin udvikling. Selvom han har et stort potentiale, så er han ikke en jeg vil regne med i fremtiden. Han skal ses an, og det kunne blive en fed historie, men Real Madrid talenterne går oftest i stå når det virkelig gælder. Lad os håbe Morata og Jesé viser dem vejen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det store spørgsmål i Spanien er nu hvad betyder 'mere eller mindre udredt sin fremtid' egentlig?!