Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3301 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Elkrimi skrev: Kan det være Ancelotti der står bag Ozil-salget?

Han udvalgte tidligt Modric og Isco som sine to playmakere, mens Ozil blev placeret på en position der mest af alt minder om Bale's foretrukne. Ozil er meget følsom og jeg tror det har gået ham på, at han ikke har følt sig vigtig.

Ligeledes kan hans frustration ude mod Granada, da han blev skiftet ud, have påvirket Ancelotti i en negativ retning. Det er aldrig optimalt med en utilfreds spiller i truppen med sådanne nykker, især ikke en vellidt en som Ozil.

Det var Mourinho der valgte at sætte Ozil ud på siden.

Er det ikke ved at være tiden, at du strammer op og vender tilbage til din seriøse side? Der er ingen grund til at vores mange seriøse brugere skal irriteres over, at du sidder i Madrid og ikke har bedre at give dig til. Så lyt til et godt råd: Vælg kvalitet frem for kvantitet, når du skriver indlæg i fremtiden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, rezamadridista, Jaken, pm, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3302 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Her er nogle stats for Özil:

08/09 (Bremen - 20 år): 6 mål og 28 assists i 4.512 minutter
09/10 (Bremen - 21 år): 12 mål og 33 assists i 4.738 minutter
10/11 (Madrid - 22 år): 15 mål og 37 assists i 4.806 minutter
11/12 (Madrid - 23 år): 9 mål og 35 assists i 4.646 minutter
12/13 (Madrid - 24 år): 15 mål og 29 assists i 4.241 minutter

Til sammenligning, så er her en statistik for Isco:
12/13 (Malaga - 20 år): 16 mål og 10 assists i 4.648 minutter

Ydermere er han den, der har lavet flest assist siden 2010.

Özil - Isco samarbejdet ville have været så giftigt, og ville have lukket ethvert forsvar op.

Hvis Isco er skadet og hvis vi spiller mod et kompakt hold, er der ingen til at åbne deres forsvar - eller for den sags skyld assistere Ronaldo.

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3303 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

HHB65 skrev: Her er en god artikel omkring hele özil sagen:

www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...ed-tottenham-to-seal

Er egentlig overrasket over at der allerede var gang i aftalen for en uge siden hvor özil har været i London. Han passede åbenbart ikke ind i planerne og håber ham alt vel fremover. Jeg kan frygte lidt mod kompakte hold at bale ogRonaldo kan lukkes ned på plads og samtidg måske mandsopdækning på Isco. I sådanne kampe synes jeg özil har været god på snæver områder. Nu må vi se hvad der sker.

Det er goal.com. De har lige så meget integritet som Paradise Amalie. Hvis han havde været i London i løbet af ugen så havde han også fået en fuld medical der. Det tager jo kun et par timer.

Den her video er fra et par dage siden. Her siger han det er et faktum at han bliver i Madrid til mindst 2016 og at han føler sig meget tilpas. Han siger at han har venner i truppen som er vigtige for ham og at han er et familie menneske der skal være sammen med sine nære. Han siger at Madrid er en fantastisk by at bo i. Han siger at Bernabeu giver ham gåsehud og er det bedste stadion i verden. Til sidst snakker om hvor enestående det var at fejre ved Cibeles sammen med fansene og at det er noget han bliver mindet om hver gang han kører forbi pladsen.

Det lugter langt væk af at Perez har tvunget ham ud efter Bales ankomst. Kan godt forstå han ikke vil være i en klub hvor han ikke bliver værdsat. Her til morgen hvor tågen over hvad fanden der er sket og den værste skuffelsen har lagt sig må jeg sige at jeg er glad på Mesuts vegne. Al den hype og glæde de engelske fans allerede giver ham på sociale medier er fandeme fortjent. Bliver spændende at følge ham som en ægte stjerne.

12 år 11 måneder siden #3304 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Rygtebørsen XVIII

Er egentlig overrasket over at der allerede var gang i aftalen for en uge siden hvor özil har været i London. Han passede åbenbart ikke ind i planerne og håber ham alt vel fremover. Jeg kan frygte lidt mod kompakte hold at bale ogRonaldo kan lukkes ned på plads og samtidg måske mandsopdækning på Isco. I sådanne kampe synes jeg özil har været god på snæver områder. Nu må vi se hvad der sker.

Det er goal.com. De har lige så meget integritet som Paradise Amalie. Hvis han havde været i London i løbet af ugen så havde han også fået en fuld medical der. Det tager jo kun et par timer.

Den her video er fra et par dage siden. Her siger han det er et faktum at han bliver i Madrid til mindst 2016 og at han føler sig meget tilpas. Han siger at han har venner i truppen som er vigtige for ham og at han er et familie menneske der skal være sammen med sine nære. Han siger at Madrid er en fantastisk by at bo i. Han siger at Bernabeu giver ham gåsehud og er det bedste stadion i verden. Til sidst snakker om hvor enestående det var at fejre ved Cibeles sammen med fansene og at det er noget han bliver mindet om hver gang han kører forbi pladsen.

Det lugter langt væk af at Perez har tvunget ham ud efter Bales ankomst. Kan godt forstå han ikke vil være i en klub hvor han ikke bliver værdsat. Her til morgen hvor tågen over hvad fanden der er sket og den værste skuffelsen har lagt sig må jeg sige at jeg er glad på Mesuts vegne. Al den hype og glæde de engelske fans allerede giver ham på sociale medier er fandeme fortjent. Bliver spændende at følge ham som en ægte stjerne.

Jeg er helt enig med dig i at der kan være tvivl om nogle af nyhederne fra Goal.com, men måske özil allerede viste det var slut, og havde accepteret at spille med på legen indtil Bale skifte var på plads. Jeg tænkte det samme inden jeg postede så det skal selvfølgelig tages med en gran salt. Med tiden får vi måske sandheden at vide.

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3305 af Hiller
Besvaret af Hiller på emne Rygtebørsen XVIII
Måske ligge sandheden omkring Ozil afgang her. Check linket. www.marca.com/2013/09/03/en/football/rea...drid/1378160079.html

Men jeg begræder mere og mere hans afgang, men håber Madrid finder rytmen i deres ny spillestil.
Real Madrid er en forretning skal vi huske og det harmonere sjældent med følelser.

12 år 11 måneder siden #3306 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

La Liga won Bale & Neymar but lost Özil, Navas, Negredo, Soldado, Llorente, Thiago, Falcao, Higuain, Aspas... La Liga lost.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

12 år 11 måneder siden #3307 af Halamadrid85
Besvaret af Halamadrid85 på emne Rygtebørsen XVIII
Elkrimi - Jeg tror du har ret i meget af det du skriver. Tror også det er Ancelotti der har sagt til Perez, at han ikke kunne bruge Ozil. Hvis han ville have beholdt Ozil, så var han ikke blevet solgt. Ancelotti har røv i bukserne, det har han jo bevist med Casillas.

Det er vel heller ikke så dårligt, at få omkring 50 mio euro for ham. Når han er på sit bedste, så er han en af de bedste spillere i verden. Det er desværre sjældent, at han har de dage. Synes han har været meget svingende i sine præstationer, og så har han et skrøbeligt sind.

Kan Illarra ikke også spille den position ?

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3308 af Hiller
Besvaret af Hiller på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis du læser denne artikel www.marca.com/2013/09/03/en/football/rea...drid/1378160079.html, så fik Ancellotti valget mellem Di Maria elle Ozil, hvor hans skulle have svaret at han ikke ville midste Di Maria.

12 år 11 måneder siden #3309 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII

Hiller skrev: Hvis du læser denne artikel www.marca.com/2013/09/03/en/football/rea...drid/1378160079.html, så fik Ancellotti valget mellem Di Maria elle Ozil, hvor hans skulle have svaret at han ikke ville midste Di Maria.

Kan ikke lige komme ind der, men det virker desværre som om præsidenten styrer hvad der sker igen, og ikke træneren. Øv. Som en tidligere skriver, vi oplever bare det samme som alle andre klubber, når vi shopper løs..

12 år 11 måneder siden #3310 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Dagen aften Deadline Day! Skønt! Det føles lidt ligesom årets første forårsdag! ;-)

12 år 11 måneder siden #3311 af Halamadrid85
Besvaret af Halamadrid85 på emne Rygtebørsen XVIII
Hiller - Ja præcis. Så tror ikke det har så meget med Perez at gøre.

12 år 11 måneder siden #3312 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Rygtebørsen XVIII

Den video med Özil, får mig bare endnu mere til at begræde hans exit fra klubben! :( Havde godt nok forventet at han blev der næsten hele sin karriere i kongeklubben, men sådan skulle det desværre ikke gå.

Håber inderligt at Real Madrid finder et tårnhøjt niveau med Ancelotti og uden Mesut.

Leveret af Kunena Forum