Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3313 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Realmadrid94 skrev:

Hiller skrev: Hvis du læser denne artikel www.marca.com/2013/09/03/en/football/rea...drid/1378160079.html, så fik Ancellotti valget mellem Di Maria elle Ozil, hvor hans skulle have svaret at han ikke ville midste Di Maria.

Kan ikke lige komme ind der, men det virker desværre som om præsidenten styrer hvad der sker igen, og ikke træneren. Øv. Som en tidligere skriver, vi oplever bare det samme som alle andre klubber, når vi shopper løs..

Det er vel netop Carlo som har fået valget?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3314 af Hiller
Besvaret af Hiller på emne Rygtebørsen XVIII
Ja netop, de skulle sælge en midtbanespiller og valget blev desværre Ozil. Men når det så sagt, så fik de nogle gode penge for ham i modsætning til Kaka. Håber de unge vokser med opgaven og jeg er ganske enig med den måde de prøver at spille på, med at kombinere sig igennem et forsvar, det er helt godt endnu. Det var et problem sidste år, kanon god på kontra, men når modstanderne pakker sig så kunne de ingenting. Men jeg kommer til at savne Ozil!

12 år 11 måneder siden #3315 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Guillem Balague om Khedira-rygtet:

Transfers: Real Madrid's Sami Khedira Confirms Failed €40M Man Utd Bid -- 'The club turned it down and that was it'

Og en håndfuld rosende ord om Real Madrids nye stjerne, Bale (www.marca.com/2013/09/03/en/football/rea...drid/1378191044.html):

José Mourinho:

"Bale is amazing. He has that quality that wins games when the team cannot. That’s what makes a player cost so much money. Bale wins matches, he has an amazing shot and just when you think you’ve drawn a game, he goes and wins it for you. I think that he’s going to be worth every pound paid for him."

John Toshack:

"Even a blind man can see that there is something special about him. He’s strong, introverted, modest and a true professional. The injuries he sustained as a lad made him stronger. We had never seen a 17 year old like him. Bale is closing in on Cristiano and Messi. Gareth is better than Neymar. If anybody is worth €100m, Bale is."

Zinedine Zidane:

"I watched Tottenham a lot last season, and after Messi and Cristiano, he impressed me the most. I’m particularly impressed with his consistency. He doesn’t just play well for one or two games. He is consistently good and usually scores important goals."

Sergio Ramos:

"Gareth has the qualities of a Real Madrid signing. He had an outstanding season. He could cause problems for any team in the world and has that talent that Real Madrid looks for in a signing. He’s the right player for us."

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

12 år 11 måneder siden #3316 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
If. la Morena i El Larguero lige nu, så var det Ancelotti, der anmodede om salget af Özil; klubben ønskede at afhænde Di Maria.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.

12 år 11 måneder siden #3317 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Ja El_Juan, men valgte han Bale til at starte med? Hvis Bale var ''forudbestemt'', er der ingen grund til at mene Ancelotti styrer. Han fik et valg mellem hvem der skulle sælges. Det mener jeg ikke er magt.

12 år 11 måneder siden #3318 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: If. la Morena i El Larguero lige nu, så var det Ancelotti, der anmodede om salget af Özil; klubben ønskede at afhænde Di Maria.

I så fald må man - alt andet lige - se det som et sundhedstegn. Det skal jo være træneren der beslutter den slags, men vi var nok nogen som frygtede, at Perez ville have Bale og Ozil var i vejen - uden at Ancelotti havde for meget, at skulle have sagt.

Egentlig har jeg ikke set Bale spille så meget igen, efter han blev rykket væk fra VW. Nu håber jeg bare at det viser sig, at Bale's fodboldhjerne og forståelse for spillet er så god som bl.a. Zidane mener.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #3319 af MMM

M_linding skrev:

MMM skrev: If. la Morena i El Larguero lige nu, så var det Ancelotti, der anmodede om salget af Özil; klubben ønskede at afhænde Di Maria.

I så fald må man - alt andet lige - se det som et sundhedstegn. Det skal jo være træneren der beslutter den slags, men vi var nok nogen som frygtede, at Perez ville have Bale og Ozil var i vejen - uden at Ancelotti havde for meget, at skulle have sagt.

Egentlig har jeg ikke set Bale spille så meget igen, efter han blev rykket væk fra VW. Nu håber jeg bare at det viser sig, at Bale's fodboldhjerne og forståelse for spillet er så god som bl.a. Zidane mener.

Mit indtryk er, at Ancelotti fik valget mellem Özil og Di Maria og valgte så Di Maria. Det flugter også meget godt med Özils udtalelser om manglende tillid fra træneren. Jeg kan egentlig godt se logikken. Di Maria er den eneste (offensive) spiller i truppen der for alvor tilbyder bredde og det er åbenbart ikke en mulighed Ancelotti har villet udelukke. Og hvis det er marginalerne der har adskilt dem, så er det muligt at deres attitude også har spillet en rolle - Di Maria har kæmpet med næb og klør for at blive hvorimod Özils far har shoppet ham rundt i EPL og krævet en stor lønforhøjelse. Jeg kunne godt lide at vide hvor stor en rolle Özil far har spillet i det her; jeg er ikke sikker på at han har gjort sin søn en tjeneste.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 11 måneder siden #3320 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

M_linding skrev:

Mit indtryk er, at Ancelotti fik valget mellem Özil og Di Maria og valgte så Di Maria. Det flugter også meget godt med Özils udtalelser om manglende tillid fra træneren. Jeg kan egentlig godt se logikken. Di Maria er den eneste (offensive) spiller i truppen der for alvor tilbyder bredde og det er åbenbart ikke en mulighed Ancelotti har villet udelukke. Og hvis det er marginalerne der har adskilt dem, så er det muligt at deres attitude også har spillet en rolle - Di Maria har kæmpet med næb og klør for at blive hvorimod Özils far har shoppet ham rundt i EPL og krævet en stor lønforhøjelse. Jeg kunne godt lide at vide hvor stor en rolle Özil far har spillet i det her; jeg er ikke sikker på at han har gjort sin søn en tjeneste.

Og alt andet lige har det nok også talt til di Maria's fordel, at han helt sikkert kan sidde lidt på bænken. Både Ronaldo, Bale, Ozil og Isco for den sags skyld, skal jo være startere, der hvor de spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #3321 af MMM

M_linding skrev:

MMM skrev:

M_linding skrev:

Og alt andet lige har det nok også talt til di Maria's fordel, at han helt sikkert kan sidde lidt på bænken. Både Ronaldo, Bale, Ozil og Isco for den sags skyld, skal jo være startere, der hvor de spiller.

Utvivlsomt. Og hvis man skal tro den tyske presse, så er Özils startrolle på landsholdet også under voldsomt pres fra Götze, så han ville vel ikke risikere, at det var mangel på spilletid, der blev afgørende i den kamp.

Det her er et par dage gammelt og muligvis mest udtryk for at jeg bruger for meget tid på at holde styr på diverse journalister, men Rafa Honigstein er The Guardian og Süddeutche Zeitungs Bundesligakorrespondent og han har sædvanligvis styr på Özil og de andre tyske landsholdspillere. Han sagde at " @JanAageFjortoft is very well connected to the relevant person in Özil camp. You can his word as gospel. Will come down purely to wages " Jan Aage Fjortofts udlægning? " I understand Özil wanted to stay at Real. Perez to Ancelotti: - You prefer Özil or Di Maria? Ancelotti: - Di Maria.Özil-Camp: Adios !" Så jeg tror det er så bekræftet som det kan blive, i mangel af en direkte udtalelse fra Ancelotti eller Özil.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3322 af Hiller
Besvaret af Hiller på emne Rygtebørsen XVIII
BATTLES BETWEEN ÖZIL SENIOR AND REAL FORCED PLAYER'S EXIT
Dette er en overskrift på Marca hjemmeside og hvis det er sandt hvad der står i artiklen, så forstår jeg godt Real Madrid og samtidig kunne man godt fristes til at vende sin vrede mod Ozil's far. :-) Fordi det er godt nok en skam han ikke er blandt os mere, men vi må videre! :-)

www.marca.com/2013/09/04/en/football/rea...drid/1378281700.html

12 år 11 måneder siden #3323 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Flere medier meddeler at Ancelotti ønskede at beholde Di Maria, men at Zidane var stik imod et salg af Özil.

12 år 11 måneder siden #3324 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Roma bekræftede at United havde sendt et bud på De Rossi en uge inden vinduet lukkede. Roma afviste fordi buddet kom for sent, men afslørede at havde buddet været sendt i tide, havde de accepteret.

Alt imens Real betaler 3 gange så meget som buddet lød på, for Illaramendi. Jeg havde foretrukket italieneren!
Følgende bruger(e) sagde tak: IL Capitano

Leveret af Kunena Forum