Rygtebørsen XVIII
Han bekræftede til alles store overraskelse (not) at stemningen i omklædningsrummet ikke var særlig god i sidste sæson og at det var hårdt arbejde at holde freden. Han indikerede også, at Mou ikke tog træning i de sidste måneder af sæsonen. Jeg er virkelig ikke fan af Mou, men jeg er alligevel lidt overrasket over han var så uprofessionel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Modrid overtager nummer 14
Isco overtager nummer 10
Illarra overtager nummer 8
Ny cm/backup til Isco overtager nummer 19
Forhåbentlig smutter Coentrao også, så Carvajal kan overtage nummer 5, og ny vb nummer 15.
Og ja, jeg har altid gået op i det med numre, min sære fetish ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/avis-juven...e-real-madrid-profil
Modrid overtager nummer 14
Isco overtager nummer 10
Illarra overtager nummer 8
Ny cm/backup til Isco overtager nummer 19
Forhåbentlig smutter Coentrao også, så Carvajal kan overtage nummer 5, og ny vb nummer 15.
Og ja, jeg har altid gået op i det med numre, min sære fetish ;)
madridista.dk/index.php/1538-conte-vil-have-xabi-alonso?
Mon tipsbladet.dk læser madridista.dk ;-)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Må jeg ikke nok grine? Hold kæft jeg elsker rygter, om de passer eller ej, så er rygter bare underholdende. Hold kæft en historie hvis det er sandt haha :D (Hvilket jeg ikke regner med, men sjovt at den klistrer på Benz og hans gode rapperven) :D
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...aker-Ryan-Gauld.html
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Cristiano Ronaldo is said to have discussed the subject of signing a new striker with Real Madrid supremo Florentino Perez. The Portuguese winger has asked that the Spanish titans try to sign Radamel Falcao.
www.goal.com/en/rumours/last/72
Benzema spil sprudler jo ikke ligefrem og ligner en mand uden selvtillid og evt på vej hjem til Frankrig, evt Monaco. Der er også en godt trans miljø siges det ;D
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Pepe
- Gæst
-
En angriber ala rooney , aguero?? Ancelotti har bedt om en angriber til vinter pausen , og det skal være en som kan spille champions league, det kan rooney og aguero ikke. Suarez og falcao er to af verdens bedste angriber og kan spille champions league, plus jeg tror at ancelotti ikke rigtigt tror på la liga titel .baggins skrev: Falcao ville ikke være det perfekte match. Man må gå udfra af Bale og Ronaldo skal spille på henholdsvis højre- og venstrekant. Derfor vil vores spil ikke bygge på indlæg, men direkte spil med mange afslutninger fra de to. Derfor vil en angriber ala Agüero eller Rooney være mer passende, altså en spiller der kan afslutte, men også en spiller, der kan være opspilingsposition. Når det er sagt, så vil jeg hellere give Morata og Jese chancen i mere end en sæson, før vi bruger 300 mil + på en ny angriber.
www.theguardian.com/football/2013/oct/05...-transfer?CMP=twt_gu
Så længe Suarez ikke kommer, så er jeg tilfreds..... www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...i.html#ixzz2gnDMHe6t