Rygtebørsen XVIII

12 år 10 måneder siden #3397 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

-#7- skrev: metro.co.uk/2013/10/09/real-madrid-set-t...tar-ramires-4140676/

Jeg har tidligere snakket rigtig positivt om netop Ramires, og med de nuværende midtbaneproblemer og Alonsos kontraktudløb kunne jeg faktisk godt se Ramires i Real Madrid, han er i mine øjne den perfekte balancespiller. Med til historien hører også at Ancelotti også var manden der i sin tid hentede Ramires i Benfica til Chelsea.

EDIT: Jeg kender intet til Metro som medie, er det troværdigt eller ej?

Jeg har også tidligere snakket rigtig positivt om Khedira, men hans sæsonstart får mig til at tvivle på hans rolle i Ancelottis system. Morten Bruun sagde det meget godt mod Betis, at han skulle forestille at være det defensive anker, men som oftest befandt han sig oppe omkring modstanderens felt eller ude på kanten, hvorfor forsvaret naturligt nok blev en anelse solgt.

Ramires er i hvert fald et bevis på, at det klart er en force at være utrolig hurtig på den centrale midtbane, personligt kan det godt frustrerer mig vanvittig meget, at vi har så langsommme centrale midtbane spillere (Alonso, Khedira, Illarra).

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #3398 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Rygtebørsen XVIII
www.tribalfootball.com/articles/real-mad...utm_source=main_feed
Hvor kom den fra? Tvivler på at der er noget i det. Ville ikke have noget imod det, manden er stadig verdensklasse på sin dag.

12 år 10 måneder siden #3399 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Mulig Lewandowski til januar. Lyder spændende. Så er hovedspillet også i top.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #3400 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Mulig Lewandowski til januar. Lyder spændende. Så er hovedspillet også i top.

Kilde? Mig bekendt har alt indtil videre peget på et skifte til Bayern i januar, inklusive Lewandowskis egne udtalelser. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at Dortmund vil sælge ham til en rival.

12 år 10 måneder siden #3401 af Real-Laudrup

asp3200 skrev: Mulig Lewandowski til januar. Lyder spændende. Så er hovedspillet også i top.

Hvor så du det? Lewy skifter til Bayern, vi har vidst det siden januar, han sagde det selv for nogle uger siden. Punktum.

12 år 10 måneder siden #3402 af Real-Laudrup

Rubæk skrev:

Kilde? Mig bekendt har alt indtil videre peget på et skifte til Bayern i januar, inklusive Lewandowskis egne udtalelser. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at Dortmund vil sælge ham til en rival.

Han skriver under i januar men skifter til sommer
Følgende bruger(e) sagde tak: Rubæk

12 år 10 måneder siden #3403 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det er AS der skriver det. as.com/diarioas/2013/10/10/english/1381406202_869268.html

Jeg tror ikke på det, men jeg håber at det er sandt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real-Laudrup

12 år 10 måneder siden #3404 af Real-Laudrup

Steen skrev: Det er AS der skriver det. as.com/diarioas/2013/10/10/english/1381406202_869268.html

Jeg tror ikke på det, men jeg håber at det er sandt!

Vi håber alle at det er sandt. Verdens bedste angriber!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 9 måneder siden #3405 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Vi skal ikke have Vidic, han har mistet sin mojo. Så skal vi hellere købe Iñigo Martínez, der stadig mangler et stykke vej, men han kan blive en af verdens bedste.
Derudover tror jeg ikke på at Lewandowski kommer til klubben, selvom det er en af de angribere, der er på min ønskeliste.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved baggins.

12 år 9 måneder siden #3406 af Real-Laudrup

baggins skrev: Vi skal ikke have Vidic, han har mistet sin mojo. Så skal vi hellere købe Iñigo Martínez, der stadig mangler et stykke vej, men han kan blive en af verdens bedste.

Jeg vil hellere have Vidic end Pepe. Han skal selvfølgelig ikke spille 50-55 kampe men han ville nok være det klart bedste 3.valg i verden.
Martinez kommer til at koste os kassen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3407 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Hans kontrakt udløber da til sommer? Dermed kan han skrive under med en klub fra januar, så det er helt ude af Dortmunds hænder.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3408 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

Brylle skrev:

Rubæk skrev:

Hans kontrakt udløber da til sommer? Dermed kan han skrive under med en klub fra januar, så det er helt ude af Dortmunds hænder.

Jeg mente også at Dortmund kunnen holde ham fra Bayern i januarvinduet. Hvis han skifter på fri transfer er det jo ikke et "salg".

Leveret af Kunena Forum