Rygtebørsen XVIII

12 år 9 måneder siden #3445 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev:

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev: Omkring Suarez, jeg synes han ville passe perfekt ind. Han kan( ligesom Benz) også skabe chancer for CR og Bale. Det er jo derfor CR foretrak at spille sammen med Benz, ikke Higuain.

Suarez er kendt som en angriber, der gerne afleverer bolden fremfor selv at sparke. Den sidste kommentar har jeg ikke set nogen steder, så den må da gerne finde en udtalelse på. :-)

Han har selvfølgelig ikke sagt det ham selv. Men det er blevet nœvnt før, vi kan jo også se det på banen. Guillem Balague nœvner det i det klip jeg satte op for 3 dage siden

Var det ikke også GB, som tog fejl i forhold til hvor stor Cristianos løn blev/er? Kunne det tænkes, at han har taget fejl igen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #3446 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Rygtebørsen XVIII

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev:

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev: Omkring Suarez, jeg synes han ville passe perfekt ind. Han kan( ligesom Benz) også skabe chancer for CR og Bale. Det er jo derfor CR foretrak at spille sammen med Benz, ikke Higuain.

Suarez er kendt som en angriber, der gerne afleverer bolden fremfor selv at sparke. Den sidste kommentar har jeg ikke set nogen steder, så den må da gerne finde en udtalelse på. :-)

Han har selvfølgelig ikke sagt det ham selv. Men det er blevet nœvnt før, vi kan jo også se det på banen. Guillem Balague nœvner det i det klip jeg satte op for 3 dage siden

Var det ikke også GB, som tog fejl i forhold til hvor stor Cristianos løn blev/er? Kunne det tænkes, at han har taget fejl igen?

Ved ikke om Balague tog fejl, her taler han om det
www1.skysports.com/watch/video/sports/fo...do-commits-to-madrid

12 år 9 måneder siden #3447 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
www.marca.com/2013/10/14/en/football/rea...drid/1381735392.html
Madrid er angivligt interreseret i Jackson Martínez. Han er helt sikket i min top tre over angribere, der også kan blive overtalt til et skifte. Martínez har en fantastisk fysik og en god afslutter og derfor kan han blive et godt opspilspunkt. Men vi skal kun købe en angriber, hvis Morata og Benzema ikke slår til inden sommerferien.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #3448 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: www.marca.com/2013/10/14/en/football/rea...drid/1381735392.html
Madrid er angivligt interreseret i Jackson Martínez. Han er helt sikket i min top tre over angribere, der også kan blive overtalt til et skifte. Martínez har en fantastisk fysik og en god afslutter og derfor kan han blive et godt opspilspunkt. Men vi skal kun købe en angriber, hvis Morata og Benzema ikke slår til inden sommerferien.

Det ville være dumt at købe ham. Han er uden tvivl en fantastisk angriber, han er utrolig skarp foran målet, men han er lige så stationær som Falcao. Han kommer til at koste 40 millioner euro, eller så 60 millioner euro hvis han forlænger, og til den pris så kan man ligeså godt købe Falcao hvis det er sådan en type angriber man søger. Så ville jeg hellere have at man tilbød Lewandowski en vanvidsløn..

12 år 9 måneder siden #3449 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

baggins skrev: www.marca.com/2013/10/14/en/football/rea...drid/1381735392.html

Det ville være dumt at købe ham. Han er uden tvivl en fantastisk angriber, han er utrolig skarp foran målet, men han er lige så stationær som Falcao. Han kommer til at koste 40 millioner euro, eller så 60 millioner euro hvis han forlænger, og til den pris så kan man ligeså godt købe Falcao hvis det er sådan en type angriber man søger. Så ville jeg hellere have at man tilbød Lewandowski en vanvidsløn..

Jeg vil også hellere have Lewandowski, men jeg ser det ikke som en realistisk transfer. Jeg tror både ham og Bayern er fast besluttet på hinanden.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #3450 af Real Madrid 7

12 år 9 måneder siden #3451 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Meget tyder på, at Jackson Martinez ikke vil forlænge den nuværende kontrakt med FC Porto.
FC Porto agter at inkludere en 60 mio euro frikøbsklausul i den nye kontrakt de har tilbudt ham, men det ser ikke ud til at Jackson Martinez vil gå med til det.

Bliver spændende at se om han kommer til Real. Faktisk synes jeg, at han er et af mere interessante emner på markedet lige nu, for jeg ser det ikke som værende sandsynligt at hverken Lewandowski eller Suarez kommer til Real Madrid.
Jeg tror på, at Perez er begyndt at se sig om efter en angriber og jeg vil mene at enten Falcao eller Jackson Martinez er to gode bud på en kommende angriber i Real Madrid.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved mortenj.

12 år 9 måneder siden #3452 af Real-Laudrup

mortenj skrev: Meget tyder på, at Jackson Martinez ikke vil forlænge den nuværende kontrakt med FC Porto.
FC Porto agter at inkludere en 60 mio euro frikøbsklausul i den nye kontrakt de har tilbudt ham, men det ser ikke ud til at Jackson Martinez vil gå med til det.

Bliver spændende at se om han kommer til Real. Faktisk synes jeg, at han er et af mere interessante emner på markedet lige nu, for jeg ser det ikke som værende sandsynligt at hverken Lewandowski eller Suarez kommer til Real Madrid.
Jeg tror på, at Perez er begyndt at se sig om efter en angriber og jeg vil mene at enten Falcao eller Jackson Martinez er to gode bud på en kommende angriber i Real Madrid.

Der er da stor sandsynlighed for at Suarez ender i Real Madrid, måske mere til sommer end Januar.

12 år 9 måneder siden #3453 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev:

mortenj skrev: Meget tyder på, at Jackson Martinez ikke vil forlænge den nuværende kontrakt med FC Porto.

Der er da stor sandsynlighed for at Suarez ender i Real Madrid, måske mere til sommer end Januar.

Det kan jeg ikke forestille mig. Hvis han skulle til Real Madrid, så ville han have skiftet i det netop overståede transfervindue. Der er lagt låg på spekulationerne nu, og han er glad for at være i Liverpool igen.

12 år 9 måneder siden #3454 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
mortenj skrev:

Det kan jeg ikke forestille mig. Hvis han skulle til Real Madrid, så ville han have skiftet i det netop overståede transfervindue. Der er lagt låg på spekulationerne nu, og han er glad for at være i Liverpool igen.

Grunden til at han ikke blev købt var fordi at klubben ville have Bale, og derfor ikke gik efter Suarez. Hvis Bale ikke kunne købes så ville enten Cavani eller Suarez være i Madrid lige nu.
Han vil stadig væk fra Liverpool, og klubben vil gerne sælge ham. Det kræver dog omkring de 50-60 millioner euro.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

12 år 9 måneder siden #3455 af Real-Laudrup
I øjeblikket bliver der snakket meget om Suarez, Falcao, Lewandowski,(Not gonna happen) og Jackson Martinez. Men er jeg den eneste som godt kunne tænke mig at se Mandzukic i klubben? Jeg var meget imponeret over ham i sidste sæson. Stor, stærk, god i luften, fin teknik, kombinerer godt med de andre. Men også hans presspil og løbearbejde er helt fantastisk at se på. Han er måske ikke en top 10 afslutter, men det er jo reelt set Ronaldo som holdet søger for det meste.
Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at hente ham.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real-Laudrup.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3456 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev: I øjeblikket bliver der snakket meget om Suarez, Falcao, Lewandowski,(Not gonna happen) og Jackson Martinez. Men er jeg den eneste som godt kunne tænke mig at se Mandzukic i klubben? Jeg var meget imponeret over ham i sidste sæson. Stor, stærk, god i luften, fin teknik, kombinerer godt med de andre. Men også hans presspil og løbearbejde er helt fantastisk at se på. Han er måske ikke en top 10 afslutter, men der er jo reelt set Ronaldo som holdet søger for det meste.
Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at hente ham.

Jeg har også et svagt punkt for Mandzukic. Ser du ham som førsteangriber eller en, der kan rotere med Benzema? Jeg aner dog ikke om han er til at hente, selv med Lewandowski som afløser i Bayern. Jeg følger ikke Bayern tæt nok til at vide om Pep kan lide ham, men jeg mindes at have læst at Pep ikke var overbevist af ham, i hvert fald umiddelbart efter Pep trådte til.

Leveret af Kunena Forum