Rygtebørsen XVIII

12 år 9 måneder siden #3421 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

falle skrev: ^ Jeg sagde heller ikke at vi skal hente en ny spiller til midtbanen, men se på hvorfor det ikke fungerer - ikke hvad der mangler.

My bad, læste lidt hurtigt over det og troede det hang sammen med Ramies-rygtet - Men jeg tror det overordnede problem er for mange rotationer i forhold til, at et helt nyt system skal implementeres.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #3422 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Rygtebørsen XVIII

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.

De sidste par år har vi afskaffet os Soldado og Negredo. Soldado gjorde det rimeligt i Getafe og Valencia, og Negredo gjorde det også fint i Sevilla.

Ligaen bliver ikke reddet af at købe en angriber til januar, men istedet burde man tage et kig på midtbanen og forsvaret, for der er noget dér, som ikke fungerer.

Suarez og Falcao kan jo godt spille CL. Morata har jo ikke altid set imponerende ud

Suarez skal slet ikke nævnes i Real Madrid sammenhæng. Falcao er helt iorden til januar, så kan han også have tid til at spille sig ind på holdet. Tilvænning skal han ikke bruge.

Det største problem er, at afhænde Benzema. Han har simpelthen "spillet" så skidt i et par måneder, at det bliver umuligt at hente et par håndører for ham.. han vil allerhøjst være en klods om benet for de fleste hold. Han skal allerhelst tilbage til Lyon, gerne på udlejning.

Jeg vil hellere have Suarez end Falcao.
Wenger er stor fan af Benzema, tror godt at det kunne lade sig gøre

12 år 9 måneder siden #3423 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

asp3200 skrev: Mulig Lewandowski til januar. Lyder spændende. Så er hovedspillet også i top.

Kilde? Mig bekendt har alt indtil videre peget på et skifte til Bayern i januar, inklusive Lewandowskis egne udtalelser. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at Dortmund vil sælge ham til en rival.

Så en artikel på inside football siden. Måske kan han over bevises, Dortmund vil nok også hellere sælge til Madrid end til tysk konkurrent.

12 år 9 måneder siden #3424 af Real-Laudrup

asp3200 skrev:

Rubæk skrev:

asp3200 skrev: Mulig Lewandowski til januar. Lyder spændende. Så er hovedspillet også i top.

Kilde? Mig bekendt har alt indtil videre peget på et skifte til Bayern i januar, inklusive Lewandowskis egne udtalelser. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at Dortmund vil sælge ham til en rival.

Så en artikel på inside football siden. Måske kan han over bevises, Dortmund vil nok også hellere sælge til Madrid end til tysk konkurrent.

No way, han skifter ikke mening. Hvorfor skulle han? Han kommer til at spille for det bedste hold i verden, et hold der sagtens kan vinde CL de næste 3-4 år, han kommer til at spille for en fantastisk træner, det var sådan de lokkede Götze.
Teknisk set sælger BVB ikke Lewandowski. Han lader sin kontrakt løbe ud.

• Madridista1903
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3425 af Madridista1903
Besvaret af Madridista1903 på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev:

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.

De sidste par år har vi afskaffet os Soldado og Negredo. Soldado gjorde det rimeligt i Getafe og Valencia, og Negredo gjorde det også fint i Sevilla.

Ligaen bliver ikke reddet af at købe en angriber til januar, men istedet burde man tage et kig på midtbanen og forsvaret, for der er noget dér, som ikke fungerer.

Suarez og Falcao kan jo godt spille CL. Morata har jo ikke altid set imponerende ud

Suarez skal slet ikke nævnes i Real Madrid sammenhæng. Falcao er helt iorden til januar, så kan han også have tid til at spille sig ind på holdet. Tilvænning skal han ikke bruge.

Det største problem er, at afhænde Benzema. Han har simpelthen "spillet" så skidt i et par måneder, at det bliver umuligt at hente et par håndører for ham.. han vil allerhøjst være en klods om benet for de fleste hold. Han skal allerhelst tilbage til Lyon, gerne på udlejning.

Jeg vil hellere have Suarez end Falcao.
Wenger er stor fan af Benzema, tror godt at det kunne lade sig gøre

Ville være helt perfekt at sælge Benzema til Arsenal, er nok bare lidt i tvivl om de
Vil have ham.
De har lige brugt en masse penge på özil og deres angreb scorer rigelig med mål,
modsat Benzema, så kan ik se hvad de skal bruge ham til.
Håber han får en opblomstring, kan bare overhovedet ik se det på nuværende tidspunkt desværre.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3426 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev:

falle skrev: ^ Jeg sagde heller ikke at vi skal hente en ny spiller til midtbanen, men se på hvorfor det ikke fungerer - ikke hvad der mangler.

My bad, læste lidt hurtigt over det og troede det hang sammen med Ramies-rygtet - Men jeg tror det overordnede problem er for mange rotationer i forhold til, at et helt nyt system skal implementeres.

Ja, vi har spillet 10 kampe med det, der ligner 10 forskellige opstillinger, og det er jo problemet. Tiden hvor man eksperimentere burde være ovre nu. Det hele har virket meget usikkert med kun få glimt af noget, som egentligt fungerede. Folk tripper over at Alonso snart skal komme tilbage, men Alonso alene vender ikke hele midtbanen om til vores fordel - og hvem siger at Alonso overhovedet er tiltænkt en plads i XI? Og så vidt jeg husker, så udløber hans kontrakt til sommer, dvs. at han kan snakke med andre klubber allerede om 2 måneder.

12 år 9 måneder siden #3427 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Vi snakker om januar skifte = et salg fra Dortmund og ikke udløb af kontrakt til sommer.

Gøtze vælter sig jo i succes p.t....

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3428 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Hmmm....... lad os købe Götze!

• Madridista1903
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3429 af Madridista1903
Besvaret af Madridista1903 på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev:

asp3200 skrev:

Rubæk skrev:

No way, han skifter ikke mening. Hvorfor skulle han? Han kommer til at spille for det bedste hold i verden, et hold der sagtens kan vinde CL de næste 3-4 år, han kommer til at spille for en fantastisk træner, det var sådan de lokkede Götze.
Teknisk set sælger BVB ikke Lewandowski. Han lader sin kontrakt løbe ud.

Tror også Lewandowski vælger Bayern, det er et hold der er vanvittigt for tiden, sammenlagt med at han snakker tysk, og Bayern samtidig rigtig gerne vil have ham.
Til Reals fordel vil jeg så sige vi har den x-faktor der hedder Perez, og han har overbevist
Så mange spillere i tidernes løb, hvis der er nogen der kan få ham til skifte mening er det ham.

12 år 9 måneder siden #3430 af Real-Laudrup

asp3200 skrev: Vi snakker om januar skifte = et salg fra Dortmund og ikke udløb af kontrakt til sommer.

Gøtze vælter sig jo i succes p.t....

Selvfølgelig sælger BVB ikke i januar. Jeg tror godt at de vil vinde CL og hvis de vil vinde CL, så har de brug for Lewy.
Götze skal nok blive en kæmpe spiller for Bayern. Han har været uheldig med skader, først den han fik på Bernabeu i sidste sæson. Og da han endelig kom tilbage fik han en vanvids tackling af Ramires, den holdte ham ude i 3 uger

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3431 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Brylle skrev:

Rubæk skrev:

Hans kontrakt udløber da til sommer? Dermed kan han skrive under med en klub fra januar, så det er helt ude af Dortmunds hænder.

Jeg mente også at Dortmund kunnen holde ham fra Bayern i januarvinduet. Hvis han skifter på fri transfer er det jo ikke et "salg".

Nåå jo, men det kan jeg da ikke tro planen er alligevel, når Bayern kan få ham gratis et halvt år senere :)

12 år 9 måneder siden #3432 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Det er morsomt med historierne om en ny angriber. Og en anelse trist, at Madridista.dk uden tøven bringer disse sensationshistorier.

Lad os starte med Lewandowski. 1) Han skifter til Bayern München til sommer. 2) Han skifter ikke klub til vinter. Der er ikke en klub der investerer i ham, eftersom han ikke er spilleberettiget i Champions League. Punkt 2 gør sig ligeledes gældende, når snakken falder på et andet nævnt emne, Sergio Agüero.

Skulle Real Madrid gå efter en ny angriber til januar, så er der umiddelbart to emner: Falcao og Luis Suárez. Men fælles for dem begge er at deres nuværende arbejdsgiver ikke vil sælge. Og vil Real Madrid have en af dem, så må de vel skulle betale i omegnen af 60 mio. €. Bruger Real Madrid den slags penge - efter den heftige aktivitet på markedet i sommers - det tvivler jeg stærkt på.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum