Rygtebørsen XVIII
- Storken
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Jeg vil hellere have Vidic end Pepe. Han skal selvfølgelig ikke spille 50-55 kampe men han ville nok være det klart bedste 3.valg i verden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hold da kæft du er sørgelig. Hvad var der forkert i det jeg skrev? Vidic er stadig klasse og Pepe har jo været en skændsel.Storken skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg vil hellere have Vidic end Pepe. Han skal selvfølgelig ikke spille 50-55 kampe men han ville nok være det klart bedste 3.valg i verden.
- Madridista1903
- Gæst
-
Kan simpelthen ik se, at vi skal kunne stå med et trofæ,
Ved sæson afslutningen, ved at sætte vores lid til Benzema,
Syntes virkelig han er så helt igennem elendig, og kan ikke
Se hvad han laver i Real Madrid, bliver så irriteret når jeg ser
Spille, han kan nærmest ingenting på egen hånd, og han er
Overhovedet ik målfarlig, sælg ham og køb Aguero eller Falcao.
Eller hvis det er muligt at overtale Lewandowski til at lave en u-vending,
Og springe fra hans mundtlige aftale med Bayern, ville det være super.
- falle
- Gæst
-
De sidste par år har vi afskaffet os Soldado og Negredo. Soldado gjorde det rimeligt i Getafe og Valencia, og Negredo gjorde det også fint i Sevilla.
Ligaen bliver ikke reddet af at købe en angriber til januar, men istedet burde man tage et kig på midtbanen og forsvaret, for der er noget dér, som ikke fungerer.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Suarez og Falcao kan jo godt spille CL. Morata har jo ikke altid set imponerende udfalle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.
De sidste par år har vi afskaffet os Soldado og Negredo. Soldado gjorde det rimeligt i Getafe og Valencia, og Negredo gjorde det også fint i Sevilla.
Ligaen bliver ikke reddet af at købe en angriber til januar, men istedet burde man tage et kig på midtbanen og forsvaret, for der er noget dér, som ikke fungerer.
- Madridista1903
- Gæst
-
Ville være optimalt at prøve ham af indtil januar som minimum.
Og så må man ta det derfra,
Med hensyn til vores defensive mangler lige pt. Så tror jeg en af grundene er, at Ancelotti kører alt for
Mange forskellige konstellationer, håber på vi kan komme ind i en fast rytme,
I bagkæden. Ved godt vi har en del skader bagerst men, Jeg så personligt at den består af:
Arbeloa - Ramos - Varane- Marcelo
Og så med Modric og khedira som spilstyrende indtil Alonso er klar igen.
Og så med Casillas tilbage i mål, har det simpelthen så dårligt, med at se ham på bænken.
falle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.
Vi skal ikke bruge penge på en ny midtbanespiller. Vi har en helt gratis, siddende ude med en skade, Alonso.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Vi ved jo ikke hvordan Alonso præsterer når han kommer tilbage, han har ikke spillet en kamp siden Maj. Og vores spil lider jo altid af at han ikke er hurtig eller dynamisk. Det er så nemt at dække ham op. United og BVB gjorde det til perfektion. Vi var heldige at ryge videre mod United & i Dortmund så vi jo alle hvad der skete.baggins skrev:
falle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.
Vi skal ikke bruge penge på en ny midtbanespiller. Vi har en helt gratis, siddende ude med en skade, Alonso.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Suarez og Falcao kan jo godt spille CL. Morata har jo ikke altid set imponerende udfalle skrev: Jeg så hellere at vi prøvede Morata fast, end at bruge penge på en ny angriber til januar, som alligevel ikke kan bruges i CL.
Suarez skal slet ikke nævnes i Real Madrid sammenhæng. Falcao er helt iorden til januar, så kan han også have tid til at spille sig ind på holdet. Tilvænning skal han ikke bruge.
Det største problem er, at afhænde Benzema. Han har simpelthen "spillet" så skidt i et par måneder, at det bliver umuligt at hente et par håndører for ham.. han vil allerhøjst være en klods om benet for de fleste hold. Han skal allerhelst tilbage til Lyon, gerne på udlejning.
Spillermaterialet fejler intet.
- Madridista1903
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Falcao kunne jeg godt se i Real, han er dygtig på egen hånd og så scorer mål.
Men har ikke meget tilovers for Suarez, syntes han er rigtig dygtig, god teknik og meget målfarlig men,
Der er bare alt for meget skandale over hans opførsel, og det mener jeg bare ik vi har brug for i Real.