Rygtebørsen XVIII

12 år 7 måneder siden #3673 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Jesé har et kæmpe talent, men ikke som angriber. Man benytter ham som angriber, da det er den korteste vej til spilletid, men hans kvaliteter er langtfra som en angribers. Næ nej, man burde hellere sælge Di María, og lade Jesé træde til som førstevalg til begge kanter.
Tanken om Di María som joker er fantastisk, men igen igår viste han, at han bare ikke er god nok, og hans spilforståelse er helt af helvedes til. Fint nok hans dybe stikning lykkedes 1 gang, og det var da også en fantastisk aflevering, men hans 4 første afleveringer røg til modstanderen, for slet ikke og tale om resten af hans utal af stikninger.
Lad os sælge ham, og leje eller sælge Morata med 2-3 års købsklausul, og hente en decideret reserve for Benzema.

Ikke et talent, men en spiller som vil være tilfreds med en mindre rolle, men samtidig kan udfylde hullet efter Benzema sådan nogenlunde anstændigt. Mit bedste bud eller ønsketænkning er stadig Soldado, men det er nok ikke en af hans største prioriteter lige pt. tror jeg. Men jeg taler i den kaliber.

Den kunne jeg godt gå med til - glad for vi er helt enige om, vi ikke skal have to verdensklassespilllere til hver position. Rodrigo fra Benfica, vil dog være min at foretrække.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #3674 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Dios skrev: Jesé har et kæmpe talent, men ikke som angriber. Man benytter ham som angriber, da det er den korteste vej til spilletid, men hans kvaliteter er langtfra som en angribers. Næ nej, man burde hellere sælge Di María, og lade Jesé træde til som førstevalg til begge kanter.
Tanken om Di María som joker er fantastisk, men igen igår viste han, at han bare ikke er god nok, og hans spilforståelse er helt af helvedes til. Fint nok hans dybe stikning lykkedes 1 gang, og det var da også en fantastisk aflevering, men hans 4 første afleveringer røg til modstanderen, for slet ikke og tale om resten af hans utal af stikninger.
Lad os sælge ham, og leje eller sælge Morata med 2-3 års købsklausul, og hente en decideret reserve for Benzema.

Ikke et talent, men en spiller som vil være tilfreds med en mindre rolle, men samtidig kan udfylde hullet efter Benzema sådan nogenlunde anstændigt. Mit bedste bud eller ønsketænkning er stadig Soldado, men det er nok ikke en af hans største prioriteter lige pt. tror jeg. Men jeg taler i den kaliber.

Den kunne jeg godt gå med til - glad for vi er helt enige om, vi ikke skal have to verdensklassespilllere til hver position. Rodrigo fra Benfica, vil dog være min at foretrække.

Den er tyvstjålet fra mig den der :D

Jeg sagde for 1-2 år siden ca. at jeg håbede enten Soldado eller Rodrigo ville værereserve for Benzema, men lige nu orkede jeg simpelthen ikke en diskussion omkring Rodrigo, så derfor udeblev han rent faktisk :) Men helt klart. Rodrigo er sammen med Soldado mine 2 klare favoritter :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 7 måneder siden #3675 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Så spændende et talent!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 7 måneder siden #3676 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Jeg kan godt lide dig som person (når du har været i modvind har jeg ofte overvejet, at skrive til dig omkring min man-crush), og som debattør*, men det der er idiotisk.

Hvis Dí Marías gyldne aflevering virker 20% af tiden, så skal man kun give ham bolden 5 gange for at skabe en stor chance. Det er rigtig gode odds for en indskifter. Derudover er Jesé slet ikke på DM's niveau, og kommer det sandsynligvis aldrig, fordi DM's niveau er virkelig højt.

*Og derfor er jeg glad for, at I kan circle-jerke hinanden lidt på de seneste indlæg ;-)

e:
Jeg synes i øvrigt, at mit indlæg af hysterisk morsomt. Jeg er overbevist om, at jeg ikke tager gas på folk, som ikke kan klare det ;-)
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, husager

12 år 7 måneder siden #3677 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

BBB skrev:

Jeg kan godt lide dig som person (når du har været i modvind har jeg ofte overvejet, at skrive til dig omkring min man-crush), og som debattør*, men det der er idiotisk.

Hvis Dí Marías gyldne aflevering virker 20% af tiden, så skal man kun give ham bolden 5 gange for at skabe en stor chance. Det er rigtig gode odds for en indskifter. Derudover er Jesé slet ikke på DM's niveau, og kommer det sandsynligvis aldrig, fordi DM's niveau er virkelig højt.

*Og derfor er jeg glad for, at I kan circle-jerke hinanden lidt på de seneste indlæg ;-)

e:
Jeg synes i øvrigt, at mit indlæg af hysterisk morsomt. Jeg er overbevist om, at jeg ikke tager gas på folk, som ikke kan klare det ;-)

Jeg tager stor afstand fra humor, og specielt med det sprog der ;) Jeg blev nødt til det inden Daniel giver dig en advarsel for grimt sprogbrug, eller er det kun mig der får sådan en flot en? :)

Men jeg kan også rigtig godt lide dig, ikke som person, men kun det overfladiske så som udseende etc..

For at være bare lidt seriøs, så skrev jeg, at det var på hans 5. stikning det endelig lykkedes for ham, men at det så ikke lykkedes resten af kampen, selvom han ihærdigt prøvede hveranden gang han havde bolden. Det gør procentdelen meget mindre, og vi er nok nærmere nede i 2% :)
Når jeg ser Di María spille, så kommer jeg sådan til og savne Faubert. De var sådan ca. lige effektive, og sjovt nok er de begge bedst på bænken ;D

Jeg prøver og bonde med "Real Madrid" da han er sur på mig, fordi han synes jeg er efter Ronaldo, så man skal vælge sine kampe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, husager, BBB

12 år 7 måneder siden #3678 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Haha ... you sick, sick people! :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Jaken, Henrik--

12 år 7 måneder siden #3679 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid aren't optimistic about Xabi's renewal. The player may leave because his family and Xabi want a change in scenery.

www.cadenaser.com/futbol/articulo/real-m...31220csrcsrftb_4/Tes
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Steen.

12 år 7 måneder siden #3680 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Et lille pip (tweet-ish):

"[...] Real Madrid think Luis Suárez hasn't got a buy out clause."

12 år 7 måneder siden #3681 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Guillem Balague om fem mulige transferafgange fra spansk fodbold: www1.skysports.com/football/news/11661/9077849/targets-spain

Álvaro Morata

The word: "I only think about succeeding at Real Madrid," Morata recently told AS but there are plenty of other clubs eyeing the young striker. The top scorer at last summer's European Under-21 Championship, Morata has netted more La Liga goals than he's been given starts this season as he's been forced to settle for late cameos from the bench. Arsenal and Tottenham have both been linked with a move for the youngster and could offer more regular first-team opportunities.

Guillem's expert view: "There continues to be a lot of talk about Morata. He is not leaving in January but I think anybody who wants to sign him will start to try and convince him now because at the end of the season he's got to make a decision. Real Madrid are going to try and sign a big striker in the summer which means he still won't have the chance to be the No.9 there. Like Alvaro Negredo, Roberto Soldado and so many others who left Real Madrid due to lack of opportunities, he should do the same. He would be available for €10million to €12million with an option for Real Madrid to get him back."

Nacho

The word: Nacho is regarded as a back-up defender at Real Madrid having started just two La Liga games for the club this season but remains highly thought of at the Bernabeu and made a surprise debut for Spain against Switzerland in September. National team boss Vicente Del Bosque explained his reasoning by telling AS: "He must have something for Mourinho to take him into the first team at Madrid and for Ancelotti and Zidane to have kept him." Fair enough.

Guillem's expert view: "He would be a great squad player for an Everton, a Liverpool or a Spurs. He could play at right-back or at centre-back. He's versatile, he can play on the ball and he's strong. He's a good defender in terms of his anticipation and he's clever. He could be like an Alvaro Arbeloa who leaves Real Madrid early in their career and then comes back later as a stronger player. He could go for €3million to €4million."

Opta stat: Real Madrid have not lost a league game over the last two seasons when Nacho Fernandez has played (P13 W9 D4).

10 spillere, der muligvis forlader Premier League til januar: www1.skysports.com/football/news/11661/9087216/january-sales

Kunne Nikica Jelavic (Everton), Jermain Defoe (Tottenham), Iago Aspas (Swansea) eller Dimitar Berbatov (Fulham) være en mulighed - eller sågar Bafetimbi Gomis fra Lyon (www1.skysports.com/football/news/11678/9...likely-to-leave-lyon) - hvis Morata forlader klubben (hvilket jeg dog ikke tror han gør). Bare en tanke, til dem der savner en mere erfaren målscorer som backup for Benzema. Måske nu eller til sommer. Eller skal der en klasseangriber til?

Mine tanker om angriber-debatten: www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...-14?start=1272#40620

Glædelig Jul! :-)
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved El_Juan.

12 år 7 måneder siden #3682 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kunne godt forestille mig (og det ville heller ikke gøre mig noget), at man lader Morata udvikler sig et par sæsoner i en anden klub, og henter en rutineret back-up til Benzema.... Men først til sommer;)

Nu er Rodrigo og Soldado blevet nævnt, og de ville også være perfekte at få hentet tilbage... Det samme ville Negredo - men han har nok lidt for meget tur i den i City, til at han kan hentes.

Under alle omstændigheder er jeg klart fortaler for, at man henter en angriber, som vil være tilfreds med at være efter Benzema i køen. En spiller der kan score mål, er boldfast og har noget international erfaring - Og han må gerne være rundet de 30.

Jeg tror ikke, at Morata bliver en top-top-spiller. Men jeg tror at han kan blive et glimrende 2. valg i fremtiden, hvis han får noget mere spilletid, her i de unge år.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3683 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: Under alle omstændigheder er jeg klart fortaler for, at man henter en angriber, som vil være tilfreds med at være efter Benzema i køen. En spiller der kan score mål, er boldfast og har noget international erfaring - Og han må gerne være rundet de 30.

Er Heine Fernandez ikke uden kontrakt?

Jeg bed især mærke i et navn El_Juan nævnte, og det var faktisk Berbatov. Jeg er ligesom dig også tilhænger af et andetvalg der er tilfreds med sin funktion. Jeg synes Adebayor var et scoop i sin tid fordi han var klar over sin rolle og havde nogle andre kvaliteter end Benzema.

12 år 7 måneder siden #3684 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Har aldrig synes at Soldado kunne noget specielt. Negredo har jeg altid været en fortaler for. Jeg synes Soldado er alt, alt for svingende. Egentlig ærgerligt vi er ret godt besat på den off. midt ellers er Mata nok sulten efter at spille!

Leveret af Kunena Forum