Rygtebørsen XVIII

12 år 3 måneder siden #3901 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

BBB skrev: Det bliver svært at lave en opstilling, hvor Reus indgår. Enten kommer der til at sidde endnu et kæmpe talent på bænken, eller også en rigtig dyr herre.

Enig - synes også, vi skylder Jesé at vise, vi stadig har lyst til at satse på ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #3902 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Reus er for god til at sidde på bænken, men omvendt er han også for god til ikke at spille for Real Madrid. Jeg er normalt ikke specielt glad for sådan en type indkøb, men lige Reus, så ville jeg være ovenud tilfreds! Vi er utrolig tyndt besat på de 3 forreste pladser, hvor Di María på hans 2 seneste kampe på kanten har overbevist mig om, at han på ingen måde skal spille der længere.
Reus kan spille alle 3 pladser foran, og han ville i mine øjne kunne dække alle pladser til perfektion, så en ny angriber kunne være ham? Det håber jeg ihvertfald. Han vil heller ikke skubbe Jesé helt ud af truppen, og han vil stadig få masser af kampe og minutter i benene til udvikling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #3903 af Real Madrid

34-årige Pirlo beskriver, hvordan han i sommeren 2006 modtog opkald fra den daværende Real Madrid-træner Fabio Capello.
Og om hvordan han efter mindre et minuts betænkningstid sagde ja til at skifte til Bernabeu.

- Jeg forestillede mig selv i den hvide trøje. Mine tanker gik ofte til Santiago Bernabeu, templet, et stadion som satte modstanderne frygt i livet. Det er en skam, at det gik, som det gik. Jeg ville have skrevet under med Real på et øjeblik. Det er en klub med mere glamour end Milan, større fremtidsudsigter, større appel, mere af alt. De giver modstanderne frygt, uanset hvem det så er.

Dengang var Pirlo 26 år, og havde han skiftet- og var blevet i Real Madrid, var han nok en legende i klubben den dag i dag. Ak ja :-)

Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 måneder siden #3904 af Real Madrid

Dios skrev: Reus er for god til at sidde på bænken, men omvendt er han også for god til ikke at spille for Real Madrid. Jeg er normalt ikke specielt glad for sådan en type indkøb, men lige Reus, så ville jeg være ovenud tilfreds! Vi er utrolig tyndt besat på de 3 forreste pladser, hvor Di María på hans 2 seneste kampe på kanten har overbevist mig om, at han på ingen måde skal spille der længere.
Reus kan spille alle 3 pladser foran, og han ville i mine øjne kunne dække alle pladser til perfektion, så en ny angriber kunne være ham? Det håber jeg ihvertfald. Han vil heller ikke skubbe Jesé helt ud af truppen, og han vil stadig få masser af kampe og minutter i benene til udvikling.

Sys du/I overdramatiserer Di Maria's situation lidt. Han har trods alt spillet 3 en halv sæson for os, som kantspiller og gjort det glimrende. Han er måske ved at blive omskolet til central midtbane spiller, men som udgangspunkt har Di Maria altid været kantspiller, og endda en af de dygtigere af slagsen!

Den rolle, du ønsker Reus skal have i truppen, er lige netop den rolle, jeg håber og tror Jesé kan udfylde. Og Ronaldo, Bale, Jesé og Di Maria er simpelthen et sublimt udvalg af muligheder på kanterne. Jeg holder stadig fast i, at det eneste vi mangler rent offensivt er et supplement til Benzema, med mindre, man stoler på, Morata kan udvikle sig et år ydeligere. Derudover, får vi også snart Khedira tilbage, og med Isco, man kan formode vil udvikle sig ydeligere, er det bestemt ikke sikkert, Di Maria vil få samme antal kampe på den centrale næste sæson.

12 år 3 måneder siden #3905 af Dios
Real Madrid skrev:

Sys du/I overdramatiserer Di Maria's situation lidt. Han har trods alt spillet 3 en halv sæson for os, som kantspiller og gjort det glimrende. Han er måske ved at blive omskolet til central midtbane spiller, men som udgangspunkt har Di Maria altid været kantspiller, og endda en af de dygtigere af slagsen!

Den rolle, du ønsker Reus skal have i truppen, er lige netop den rolle, jeg håber og tror Jesé kan udfylde. Og Ronaldo, Bale, Jesé og Di Maria er simpelthen et sublimt udvalg af muligheder på kanterne. Jeg holder stadig fast i, at det eneste vi mangler rent offensivt er et supplement til Benzema, med mindre, man stoler på, Morata kan udvikle sig et år ydeligere. Derudover, får vi også snart Khedira tilbage, og med Isco, man kan formode vil udvikle sig ydeligere, er det bestemt ikke sikkert, Di Maria vil få samme antal kampe på den centrale næste sæson.

Det kommer vel ikke bag på dig jeg er meget uenig med dig vel? :) Jeg har nok været Di María's største kritikker herinde, og er det vel egentlig stadig, hvis planen er han til tider skal agere backup på kanten. Jeg har tidligere skrevet, at jeg ville være fint tilfreds kun med Jesé på kanten, men det vil efterlade Real Madrid med en meget smal trup offensivt, da jeg på ingen måder synes Di María er god på kanten, eller jo som 3 eller 4. valg, men ellers ikke.
Prøv at læg mærke til hvordan hans spil fuldstændig har forandres sig siden han kom ind centralt. Han slår ikke længere mange håbløse guldbolde, fordi han kommer tættere på sine holdkammerater, og ikke er isoleret ude på kanten, og vinklen tiltaler nok heller ikke ligeså meget. Han ender ikke ud i en blindgyde hvergang han dribler, fordi han har nemmere ved at aflevere bolden, fordi han er et overbemandet sted med holdkammerater. For første gang i Di María's karriere nyder jeg ham spille fodbold, ellers har jeg altid håbet på man gik uden om ham, så han aldrig fik bolden.

Jeg tror også på Jesé, helt klart, men i mine øjne er Reus bare et langt større talent, og besidder langt flere færdigheder, og specielt på det tekniske plan - positionsspillet, overblik etc. hvor Jesé er begyndt og minde lidt for meget om Ronaldo efter min smag.
Reus og Jesé ville være det helt optimale for mig som supplementer til BBC, så man derfor omskoler Di María helt, så hans rolle fremover kun vil være inde centralt.

Illarramendi, Alonso, Modric, Isco, Khedira, Di María, Ronaldo, Bale, Benzema, Jesé og Reus! Slagkraftigt mandskab, hvis du spørger mig :)

Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Dios.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3906 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Hvorfor skulle Reus dog have lyst til at være supplement, når han er en af verdens bedste spillere? Især med al den interesse, der bør være omkring ham. Det giver ingen mening.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3907 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Real Madrid skrev:

Det kommer vel ikke bag på dig jeg er meget uenig med dig vel? :) Jeg har nok været Di María's største kritikker herinde, og er det vel egentlig stadig, hvis planen er han til tider skal agere backup på kanten. Jeg har tidligere skrevet, at jeg ville være fint tilfreds kun med Jesé på kanten, men det vil efterlade Real Madrid med en meget smal trup offensivt, da jeg på ingen måder synes Di María er god på kanten, eller jo som 3 eller 4. valg, men ellers ikke.
Prøv at læg mærke til hvordan hans spil fuldstændig har forandres sig siden han kom ind centralt. Han slår ikke længere mange håbløse guldbolde, fordi han kommer tættere på sine holdkammerater, og ikke er isoleret ude på kanten, og vinklen tiltaler nok heller ikke ligeså meget. Han ender ikke ud i en blindgyde hvergang han dribler, fordi han har nemmere ved at aflevere bolden, fordi han er et overbemandet sted med holdkammerater. For første gang i Di María's karriere nyder jeg ham spille fodbold, ellers har jeg altid håbet på man gik uden om ham, så han aldrig fik bolden.

Jeg tror også på Jesé, helt klart, men i mine øjne er Reus bare et langt større talent, og besidder langt flere færdigheder, og specielt på det tekniske plan - positionsspillet, overblik etc. hvor Jesé er begyndt og minde lidt for meget om Ronaldo efter min smag.
Reus og Jesé ville være det helt optimale for mig som supplementer til BBC, så man derfor omskoler Di María helt, så hans rolle fremover kun vil være inde centralt.

Illarramendi, Alonso, Modric, Isco, Khedira, Di María, Ronaldo, Bale, Benzema, Jesé og Reus! Slagkraftigt mandskab, hvis du spørger mig :)

Set i lyset af vores lange diskussion omkring sammensætning af en trup, så forstår jeg slet ikke din ide med at hente Reus ind. Han er en rigtig dygtig spiller, men hvorfor bruge 300-400 mio. på en kantspiller, når vi har to klare startere i Ronaldo og Bale? Var der ikke noget med, at for mange dygtige spillere bare skabte en dårlig stemning i truppne?

Jeg ville kunne se ideen i det, hvis vi ikke havde andre huller i truppen, men vores midtbane har set rigtig skidt ud de sidste par måneder, selv med Di "Midtbane-Messias" Maria i startopstillingen. Angrebet ville jeg også hellere investere i - kanten er muligvis både den stærkeste og breddeste position i truppen, hvis vi tæller Jese med.

12 år 3 måneder siden #3908 af Dios

Brylle skrev: Hvorfor skulle Reus dog have lyst til at være supplement, når han er en af verdens bedste spillere? Især med al den interesse, der bør være omkring ham. Det giver ingen mening.

Man skal nok ikke starte med at sige, han kun skal være et supplement :D

Man skal vel spille på, at man er Real Madrid og man har store planer med ham. Nu ved jeg ikke hvordan man får en sådan handel i land, men ellers kunne man da sende ham er serviet :)

Marco Reus: “Barcelona is nothing but a small part of Real Madrid’s history”.

Den kommentar glemmer jeg aldrig :)

12 år 3 måneder siden #3909 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Marco Reus: “Barcelona is nothing but a small part of Real Madrid’s history”.

Den kommentar glemmer jeg aldrig :)

Det kunne jeg ikke forestille mig, at han har sagt. Har du en kilde på den?

12 år 3 måneder siden #3910 af Dios
RasmusKring skrev:

Set i lyset af vores lange diskussion omkring sammensætning af en trup, så forstår jeg slet ikke din ide med at hente Reus ind. Han er en rigtig dygtig spiller, men hvorfor bruge 300-400 mio. på en kantspiller, når vi har to klare startere i Ronaldo og Bale? Var der ikke noget med, at for mange dygtige spillere bare skabte en dårlig stemning i truppne?

Jeg ville kunne se ideen i det, hvis vi ikke havde andre huller i truppen, men vores midtbane har set rigtig skidt ud de sidste par måneder, selv med Di "Midtbane-Messias" Maria i startopstillingen. Angrebet ville jeg også hellere investere i - kanten er muligvis både den stærkeste og breddeste position i truppen, hvis vi tæller Jese med.

Til at starte med skrev jeg nu også, at jeg normalt var imod sådan nogle type transfers. Men han har en frikøbsklausul der lyder på beskedne 260 mio. Kr. men kan dog først aktiveres i 2015 ifølge diverse rygter. Han er i mine øjne det dobbelte værd allerede nu, også kan han spille de 3 forreste pladser til perfektion. Han er en for dygtig spiller til en beskeden pris til ikke at slå til, også er der også bare lige det, at jeg netop synes vi er tyndt besat på kanterne samt angrebet, og det hul kan Reus alene dække, også får vi forhåbentlig også snart Jesé tilbage, men med sådan nogle skader, så ved man aldrig hvad man får tilbage.

KHEDIRA, KHEDIRA OG ATTER KHEDIRA :) Han er snart tilbage, og det hul vil blive lukket ;)

12 år 3 måneder siden #3911 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: RasmusKring skrev:

Til at starte med skrev jeg nu også, at jeg normalt var imod sådan nogle type transfers. Men han har en frikøbsklausul der lyder på beskedne 260 mio. Kr. men kan dog først aktiveres i 2015 ifølge diverse rygter. Han er i mine øjne det dobbelte værd allerede nu, også kan han spille de 3 forreste pladser til perfektion. Han er en for dygtig spiller til en beskeden pris til ikke at slå til, også er der også bare lige det, at jeg netop synes vi er tyndt besat på kanterne samt angrebet, og det hul kan Reus alene dække, også får vi forhåbentlig også snart Jesé tilbage, men med sådan nogle skader, så ved man aldrig hvad man får tilbage.

KHEDIRA, KHEDIRA OG ATTER KHEDIRA :) Han er snart tilbage, og det hul vil blive lukket ;)

Prisen er faktisk rigtig fristende. Så ville jeg nok sidste sommer have foretrukket Reus. Men nu har vi Bale og harn gør det godt.

12 år 3 måneder siden #3912 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tviveler på at Reus har lyst til at skifte til Madrid for at side på bænken, som backup for Bale/Ronaldo. Jeg ville dog elske at se ham i den hvide trøje, da han både arbejder benhårdt og har en helt fantastik teknik. Hvis Reus skulle skifte til Madrid kunne det også være interesant at se ham som angriber. Han er god til at afslutte, og han ville være god til at trække ned i banen for at give plads til Ronaldo og Bale.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum