Rygtebørsen XVIII
- kavver
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Real Madrid mangler offensive spillere, der kan kombinere sig igennem et kompakt forsvar. Falcao er først og fremmest en trussel på omstillinger og i hovedspillet. Falcao vil være fantastisk mod hold som Barca, men tvivler på hans evner kommer til sin ret mod Levante på Bernabeu.
I mine øjne ville Aguero være et rigtig godt køb. Han har mange af de kvaliteter Real Madrid mangler.
I samme omgang vil jeg dog rette kritikken mod Mourinho. Han får slet ikke nok ud af spillerne i Real Madrid. Han er alt for optaget af at vinde kampe, hvor han i stedet burde ydmyge.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Lad det være sandt, vi kunne godt bruge en ny kantspiller, sys virkelig ikke hverken Callejon eller Di Maria viser nok derude, alt for meget afhænger af Ronaldo. Jesé skal også køres i spil fra næste sæson, og det ville være skønt, hvis man virkelig registreret ham i førsteholdstruppen (nummer fra 1-25), så man virkelig begynder at satse på vores vores talenter, i min optik er det grotesk at tro, at Morata og Nacho virkelig er en del af vores førsteholdstrup. Callejon tilbyder sjælendt meget til holdet, og Di Maria ligner ikke, der ikke helt ved hvad han laver på banen. Savner nogle mere cool wingspillere, hvilket jeg mener vi ville få i Hazard og Jesé. Silva og Mata ville også fungere i den dur.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det vil være den bedste nyhed 8 måneder!:)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- realkolding
- Gæst
-
Ikke har været andet end larm og ballade, og i en periode hvor holdet hellere ikke
Har spillet optimalt, og med mange svingende præstationer. Så er det ikke hurtigt at kalde
Ham for et direkte fejlkøb???? Er enig i det kan blive bedre, men kan det helt ærligt
Ikke det for di maria, callejon, higuain, benzema, .arbeloa, coentrao også????
Jeg har fuld tiltro til at modric nok skal visse sig stærkere næste sæson.
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Raúl 7
- Gæst
-
Casillas
Carjaval - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Modric
Di Maria - Özil - Ronaldo
Benz
No solo soy perfecto, también soy Madridista.