Rygtebørsen XVIII

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #469 af kavver
Besvaret af kavver på emne Rygtebørsen XVIII
Hent for guds skyld Falcao til sommer. Den mand er jo helt sindssyg god.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #470 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII
Spørgsmålet er om Falcao er løsningen på Real Madrids problem.

Real Madrid mangler offensive spillere, der kan kombinere sig igennem et kompakt forsvar. Falcao er først og fremmest en trussel på omstillinger og i hovedspillet. Falcao vil være fantastisk mod hold som Barca, men tvivler på hans evner kommer til sin ret mod Levante på Bernabeu.

I mine øjne ville Aguero være et rigtig godt køb. Han har mange af de kvaliteter Real Madrid mangler.

I samme omgang vil jeg dog rette kritikken mod Mourinho. Han får slet ikke nok ud af spillerne i Real Madrid. Han er alt for optaget af at vinde kampe, hvor han i stedet burde ydmyge.

13 år 7 måneder siden #471 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/hazard-droemmer-om-madrid

Lad det være sandt, vi kunne godt bruge en ny kantspiller, sys virkelig ikke hverken Callejon eller Di Maria viser nok derude, alt for meget afhænger af Ronaldo. Jesé skal også køres i spil fra næste sæson, og det ville være skønt, hvis man virkelig registreret ham i førsteholdstruppen (nummer fra 1-25), så man virkelig begynder at satse på vores vores talenter, i min optik er det grotesk at tro, at Morata og Nacho virkelig er en del af vores førsteholdstrup. Callejon tilbyder sjælendt meget til holdet, og Di Maria ligner ikke, der ikke helt ved hvad han laver på banen. Savner nogle mere cool wingspillere, hvilket jeg mener vi ville få i Hazard og Jesé. Silva og Mata ville også fungere i den dur.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 6 måneder siden #472 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Rygterne går lige nu på, at Kaka vil gå ned i løn, for at skifte til Milan.

Det vil være den bedste nyhed 8 måneder!:)

13 år 6 måneder siden #473 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Håber Real Madrid erkender, at Modric var et fejlkøb... og kan klubben så ikke love, at man fremover holder sig til spillere fra de "traditionelle lande" Spanien, Portugal, Frankrig, Tyskland, Brasilien, Argentina. Skulle det ske, at en vis person fra Colombia bliver købt, så OK...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• realkolding
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #474 af realkolding
Besvaret af realkolding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg sys man lige skal huske at modric er kommet til i en sæson,hvor der
Ikke har været andet end larm og ballade, og i en periode hvor holdet hellere ikke
Har spillet optimalt, og med mange svingende præstationer. Så er det ikke hurtigt at kalde
Ham for et direkte fejlkøb???? Er enig i det kan blive bedre, men kan det helt ærligt
Ikke det for di maria, callejon, higuain, benzema, .arbeloa, coentrao også????
Jeg har fuld tiltro til at modric nok skal visse sig stærkere næste sæson.

13 år 6 måneder siden #475 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII
Synes godt nok det hårdt at kalde ham et fejlkøb og det vel også kun i mangel på bedre alternativer og hans prisskilt at han er "årets flop" eller whatever. Synes han tit har vist lovende takter, mens han selvfølgelig også har været meget anonym til tider. Men jeg er fortrøstningsfuld, han skal ihvert fald have flere chancer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

13 år 6 måneder siden #476 af REAList
Besvaret af REAList på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg så den eneste som synes at det er positivt at den lille kroat er kommet til..? Synes bestemt at han giver en ekstra dimension på midtbanen og en mulighed for alternativ formation med ham på holdet. Nok har han ikke været bedste mand hver kamp han har spillet men godkendt fra min side taget alle problemerne i real madrid til betragtning. Han er heller ikke en der brokker sig over at sidde på bænken.

¡Hasta la Victoria Siempre!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn

13 år 6 måneder siden #477 af pm
Besvaret af pm på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er enig i han ikke har været et fantom køb, men det er også en billig baggrund imo. at skælde ham hædre og ære fra, det er jo en umulig opgave at komme ind på et hold, som aldrig vendte tilbage fra sommerferien, så jeg mener ikke man bare skal skippe ham af og så prøve en ny. Specielt fordi de andre har så få vellykkede dybe stikninger/lob, og for sjældent vælger den løsning. så jeg tror sagtens han kan spille sig op i niveau sammen med resten af holdet.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #478 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Næste sæson kunne det være frækt med:

Casillas
Carjaval - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Modric
Di Maria - Özil - Ronaldo
Benz

13 år 6 måneder siden #479 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Modric er et flop, men Kaká har ikke fået chancen? Folk er til tider useriøse!.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, andreashn

13 år 6 måneder siden #480 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Modric er genial, når han først kommer igang med næste sæson og kan sproget så tager I jeres ord tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum