Rygtebørsen XVIII

13 år 6 måneder siden #481 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Det er måske ikke den bedste dag at se Carvajal for første gang eftersom Dortmund er kommet foran 2-0 på 8 minutter, og det har da også vist en del af hans svagheder allerede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #482 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Ved ikke hvordan han har spillet. Men kan huske at han gjorde det kanon mod Bayern og har spillet mange gode kampe. Han har også haft enkelte ikke så gode.
Igår blev alle Real Madrid spillernes svaghed udstillet, men det var pga at holdet ikke fungeret. Det virker til at være til at Leverkusen have en dårlig start over hele linjen.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #483 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Han kom igen og lagde en sukkerbold til 1-2 scoringen, men han satte også Dortmund i gang ved at hænge for langt tilbage og spille Reus onside. Meget af opspillet gik over Carvajal og han skildte sig egentlig godt af med bolden for det meste, men også defensivt stod han fint efter de var kommet tilbage i kampen.
Han afhænger meget af hans hurtighed både defensivt og offensivt og hans teknik på bolden, han ser ud til at have et godt niveau allerede, hans afleveringer er gode hans indlæg er ikke, det var min konklusion i dag.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved anes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #484 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII
www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=18947

Cavani er måske på vej? Det er ikke fordi vores angribere er super farlige i år (læs: Higuain er aldrig) så det kunne være spændende.

13 år 6 måneder siden #485 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Han er piv god og meget mere fysisks stærk end higuain og benzema, samt hovedspil er han betydelig bedre. Man kan så sige at teknikken er han lidt under en de to andre, men til gengæld er hann skarpere. Man kan sige han er en mere falcao type bare mere fysisk hvor falcao så er mere teknisk. Hurtighed har de alle.

Problemet er prisen ift falcao.

13 år 6 måneder siden #486 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg den eneste som ikke rigtig kan fange tråden? Det virker stadig til man køber stjerner uden omtanke. Nuvel, er det stadig rygter det hele, men de type spillere der bliver rygtet til Real Madrid virker fejlplaceret.

Jeg kan ikke se hvad man skal med en angriber i Real Madrid, som er en decideret targetman. 70% af holdene vi spiller imod pakker sig alligevel. Vi mangler klart stabilitet og kyniske afsluttere, men en targetman som Cavani forstår jeg ikke.
Der er måske mange som mener, jo flere strenge vi har og spille på, desto bedre er det. Men jeg mener det er en klar svaghed, man ikke bare har 1 system som passer. Det er fint man med taktiske ændringer kan skifte stil, men vi ville få langt større succes med en klar definition på holdets spillestil. Om det så er den ene stil eller den anden, er op til den enkelte, men en solid blanding af alle spillere fører intet godt med sig. Og slet ikke når alle spillere bliver købt for plus 250 millioner kroner.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #487 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Det er vel så heller ikke helt rigtigt, at alle spillere koster + 250 mill. kr.

Özil, Khedira, Arbeloa, Varane er blot et par eksempler på billige spillere, som ikke har kostet kassen. Herudover mener jeg nu nok, at vi har en klar spillestil, men den har haft diverse vanskeligheder i denne sæson.

Men vi skal da også være enige om noget: Jeg forstår heller ikke lige et eventuelt køb af Edison Cavani.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #488 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen XVIII
Dios - Jeg er enig.. Vil helt klart foretrække El Kun fremfor Cavani og Falcao.... Og så synes jeg Higuain skal til at videre i karrieren... Både for hans og Madrids skyld. Selvom jeg er rigtig vild med Pipita, så tror jeg desværre han er gået i stå i Real.

Hvad er der ellers af alternativer ud over El Kun? Ville Mata kunne gøre det?

Hala
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved zizou21.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 6 måneder siden #489 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Zizou21

Der er jeg helt enig med dig. Jeg var i sin tid stor modstander af at få El Kun til klubben, men jeg har ændret holdning, for jeg kan sagtens se ham i en rolle som hængende angriber, lige bag eksempelvis Benzema og sammen med Cristiano Ronaldo og Özil.

Alternativt kunne David Silva også være en mulighed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #490 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen XVIII
Great minds think alike ;)

En offensiv bestående af:

Özil El Kun Chris
Benze

Av av av...

Hala

13 år 6 måneder siden #491 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Siempre Madrid.

Har du så ret i, men Kaká, Benzema, Modric, Di María og Coentrao er i den kategori på plus 200. Alle spillere vil endda højst sandsynligt ende på bænken, eller er på bænken, og de ny indkøbte vil koste dobbelt så meget. Jeg elskede da man hentede 1 verdenstjerne til så mange penge, men verdenstjernerne er blevet erstattet af middelmådige spillere til verdensstjernes pris.

Er det tilfældighedernes stil du mener? :)

zizou21.

Jeg var som Siempre meget modstander af El Kun, og det er jeg stadig. En mere overvurderet spiller skal man lede længe efter, og dog. Torres overgår ham :D
Er kæmpe fortaler for Mata, men Soldado og Rodrigo vil være mine bedste bud. Benzema er stadig min klare favorit.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #492 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kan nu ikke se nogen som helst idé i at udskifte Higuain med Soldado eller Rodrigo. Aguero er uden den mindste tvivl bedre end de to, men han er alt for dyr. At skulle betale omkring de 400 millioner for en rotationsspiller vil være i overkanten. Så ser jeg også langt hellere at Mata bliver hentet tilbage.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Jaken.

Leveret af Kunena Forum