Rygtebørsen XVIII
Men er enig, han har mistet et eller andet og det ligner ikke han kan få det igen i Madrid. Så er desværre enig i at han skal væk. Men jeg vil altid følge ham i resten af hans karriere og håber han får masser af succes!
Silva, Mata, Isco eller ingen, efter min mening. Ser ikke Munain få et betydelig rolle på vores hold, selvom han er et fantastisk talent.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Dios
"Favoritten ville faktisk være man lagde Özil ud på kanten, Modric ind centralt og hentede Jesé og Alex op til og agere reserve. Jose R. ville overtage Alex plads på Castilla, og kan modnes nogle år der.
Man ville få den 3-mandsmidtbane som jeg personligt hælder mest til. Modric er fantastisk både defensivt såvel som offensivt. Han kan både lægge den afgørende aflevering, samtidig med hans arbejdsrate er fantastisk høj, og ville gøre vores midtbane langt mere dynamisk og slagkraftig. Han er en slider med finesse :D.
Du kan nok hører jeg er kæmpe fortaler for Modric hehe :)."
Det er ordret hvad jeg håber, at man gør fra næste sæson... Det vil simpelthen være perfektion - og så endda til 0 kr!
Problemet er at så står vi med en bænk der lyder: Diego Lopez, Pepe/Albiol/??, Arbeloa, Alex, Callejon, Jesé og Morata. Det er canterano præget, men ikke specielt slagkraftigt. Hvis altså vel at mærke, at der bliver skillet sig af med Kaka, Di Maria og Higuain - og samtidigt hentet Carvajal ind. Et par offensive indkøb skal der til, med mindre selvfølgelig at andre er villige til at beholde ovenstående spillere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
M_linding skrev: Dios
"Favoritten ville faktisk være man lagde Özil ud på kanten, Modric ind centralt og hentede Jesé og Alex op til og agere reserve. Jose R. ville overtage Alex plads på Castilla, og kan modnes nogle år der.
Man ville få den 3-mandsmidtbane som jeg personligt hælder mest til. Modric er fantastisk både defensivt såvel som offensivt. Han kan både lægge den afgørende aflevering, samtidig med hans arbejdsrate er fantastisk høj, og ville gøre vores midtbane langt mere dynamisk og slagkraftig. Han er en slider med finesse :D.
Du kan nok hører jeg er kæmpe fortaler for Modric hehe :)."
Det er ordret hvad jeg håber, at man gør fra næste sæson... Det vil simpelthen være perfektion - og så endda til 0 kr!
Problemet er at så står vi med en bænk der lyder: Diego Lopez, Pepe/Albiol/??, Arbeloa, Alex, Callejon, Jesé og Morata. Det er canterano præget, men ikke specielt slagkraftigt. Hvis altså vel at mærke, at der bliver skillet sig af med Kaka, Di Maria og Higuain - og samtidigt hentet Carvajal ind. Et par offensive indkøb skal der til, med mindre selvfølgelig at andre er villige til at beholde ovenstående spillere.
En spiller som Mata kan i teorien dække hver af de 4 forreste pladser. Derfor mener jeg også han er et oplagt valg?
Men du har helt ret. Bænken ser svag ud.
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Alonso, Khedira, Modric, Özil, Ronaldo og Benzema.
Sub.
Lopez, Jesus, Arbeloa, Coentrao, Albiol, *Pepé, Nacho, Alex, *Essien, Jesé, Callejon, *Di María, Morata og Soldado/Rodrigo.
*Pepé, ser jeg meget gerne solgt. Alternativerne, er måske ikke de bedste, men hans manglende fokus og 100 andre ting, som er forklaret gør, at jeg ikke ser ham i klubben.
*Essien kunne være en god løsning. Han er billig, har en masse erfaring, en type som ham er der altid brug for, og han vil som nu kunne acceptere en mindre rolle på holdet. Eneste minus må vel være Mourinho.
*Di María kunne jeg godt se i truppen, men spørgsmålet er om han ville kunne acceptere en mindre rolle. Han har storhedsvanvid, og ikke i nærheden af det niveau han selv mener han er på. I stedet for ham kunne man købe fremtidens stjerne, og som tidligere nævnt, så kunne det være Isco eller Muniain?. Eller evt. Cheryshev?.
Umiddelbart virker det ikke som den bedste bænk, men Alex og Jesé har i den grad overbevist mig, og det er på tide de vises den tiltro.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men under perez vil der blive købt et par stjerner ind, især hvis mit højeste ønske om at skille sig af med kaka, pepe og di maria. Så siger jeg aldrig noget negativt om Madrid mere;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det´ gas, og I kan ta´ det!!
Jeg er ikke i tvivl om, at Carvajal kommer tilbage til sommer, det virker oplagt, men jeg er til gengæld meget i tvivl om, hvorvidt han fra start kan slå Arbeloa af. Spansk landsholdsspiller og verdensmester, det er ikke så lige til, men Carvajal har tiden for sig og kan bygges op ligesom man gør med Varane i øjeblikket.
Og så må vi ikke glemme, at det er valgår og selv om Florentino Pérez ikke får en modkandidat og dermed er sikker på genvalg, så vil han givetvis hente et par markante spillere og især, hvis det går som vi alle frygter, at der ikke bliver noget sølvtøj at smide i pokalskabet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Man skal altid være bekymret, hvis man er enig med Dios ;-)
Det´ gas, og I kan ta´ det!!
Jeg er ikke i tvivl om, at Carvajal kommer tilbage til sommer, det virker oplagt, men jeg er til gengæld meget i tvivl om, hvorvidt han fra start kan slå Arbeloa af. Spansk landsholdsspiller og verdensmester, det er ikke så lige til, men Carvajal har tiden for sig og kan bygges op ligesom man gør med Varane i øjeblikket.
Og så må vi ikke glemme, at det er valgår og selv om Florentino Pérez ikke får en modkandidat og dermed er sikker på genvalg, så vil han givetvis hente et par markante spillere og især, hvis det går som vi alle frygter, at der ikke bliver noget sølvtøj at smide i pokalskabet.
Er helt enig i at højrebacken er Carvajal's i fremtiden, men ville det ikke være dumt at hente ham tilbage for at sidde på bænken efter Arbeloa? Altså så hellere give ham en sæson mere i Leverkusen, hvis man ikke er parat til at sætte Arbeloa på bænken..
Hala
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men han knækker halsen på det, hvis han får en nøglerolle fra første dag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hala
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Meget tyder på vi siger farvel til Carvalho til sommer, nok uden at hente en erstatning. Arbeloa bliver kun ældre, mens Coentrao, Marcelo, Pepe og Ramos altid er væk i mange kampe. Carvajal skal nok få sine minutter. Det vil dog være ganske glimrende, hvis han skal kæmpe for spilletiden fra start. Det er de færreste talenter som reelt har gavn af, at få foræret 90 minutter uge ud og uge ind, i deres første sæson i en topklub.
Se i øvrigt blot, hvor mange minutter Essien har fået på backen i denne sæson. Alene disse minutter vil være et fint minimum til Carvajal næste sæson.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hvad mener du med væk? Fysisk eller psykisk? Synes da Ramos har været rimelig stabil. Han får ikke så mange kort som de 3,4,5 første sæsoner?.. Marcelo var jo decideret uheldig.. Coentrao er da en god reserve til Marcelo. Hellere ham end Nacho. Det faldt mig lige ind at der er mindre end 2 år mellem Coentrao og Nacho. Det er rimelig imponerende.raul7=kongen skrev: Der skal nok være minutter, hvis man er god nok. Varane startede også sæsonen som fjerdevalg, men så ramte skaderne.
Meget tyder på vi siger farvel til Carvalho til sommer, nok uden at hente en erstatning. Arbeloa bliver kun ældre, mens Coentrao, Marcelo, Pepe og Ramos altid er væk i mange kampe. Carvajal skal nok få sine minutter. Det vil dog være ganske glimrende, hvis han skal kæmpe for spilletiden fra start. Det er de færreste talenter som reelt har gavn af, at få foræret 90 minutter uge ud og uge ind, i deres første sæson i en topklub.
Se i øvrigt blot, hvor mange minutter Essien har fået på backen i denne sæson. Alene disse minutter vil være et fint minimum til Carvajal næste sæson.
Emneskift:
Jeg håber Essien fortsætter i klubben, såfremt han kan acceptere en bænkeplads. Er der andre end mig der tror at han er ældre end de 30 år? Det der med afrikanske spillere og pas.. Har også mine tvivl om Martins. Nå men, altså Essien. Han kan dække flere pladser, er erfaren og har en god attitude. Jeg kan rigtig godt lide ham. Hvad synes i om ham, og er han bare spild? Skal man hellere rykke Alex eller Jose op på den position? (ved godt det ikke er præcis samme plads)
Man skal altid være bekymret, hvis man er enig med Dios ;-)
Haha du har måske ret i noget :).
Raul Bravo var også en fast del af start 11'eren i Real Madrid, men det gjorde jo heller ikke ham god nok. Samme princip må vel gælde for Arbeloa. Mangel på bedre, og det ville overraske mig meget, hvis ikke Azpilicueta inden længe slog Arbeloa af på landsholdet.
Det der taler for Arbeloa er gentagende gange han er tidligere vinder med Spanien, men ikke hans niveau på banen. Var man ikke kritisk før, så er der en kæmpe grund til og være det nu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.