Madridismo
Så det I/du mener syner bedst er det korrekte. Dette er skrevet fra en IPhone, så undskylder eventuelle fejl :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- figo2000
- Gæst
-
Man kan ikke kan andet end respektere den mand. Han har nok en af de mest fantastiske personligheder i hele fodbold historien.
- zizuzidane
- Gæst
-
- Pepe
- Gæst
-
Vildt at Ronaldo kun er 10 mål fra sin rekord. Vildt han på 3 sæsonner har scoret 96 liga mål. Ronaldo er verdens bedste fodbold spiller.
Ronaldo er i øvrigt ked af at scorer 40 mål på en sæson og ikke være mester, så hvorfor ikke bare gentage de 40 mål. Håber at han laver minimum 12 mål mere og tror på maximum 15.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Det her er essensen af Madridismo!
Det er den største forskel på Real Madrid og zombie-klubber som Manchester City (har ingen sjæl)...
Ganske simpelt rørende..:)
- Ruben Høgh
- Gæst
-
I øvrigt så sad jeg lige under kameravinklen på anden nederste række :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det gjorde han desværre.. Hvilket er ærgerligt, da han før har sunget på Bernabeu på smukkeste vis:)
Han er et levende bevis på, at man aldrig skal give op, uanset modstanden. Jeg glemmer aldrig nedenstående kamp. Real Madrid - Sevilla 06/07-sæsonen. Ene mand ændrede Guti kampen, med den ene smukke assist efter den anden. Magisk!
Jeg vil i øvrigt benytte lejligheden til at være mere nostalgisk, da youtube selv linkede til kampen. Denne kamp bevist, at man altid holder fast i håbet, kæmper til det sidste, og står sammen og dette. Smukkere kamp til at beskrive den smukke madridismo vi alle elsker, findes ikke!
Tak for alt, Guti!
Lever madridismo-ånden stærkt nok på det nuværende Real Madrid hold?
Vi ser lige for tiden, verdens, på papiret, bedste hold med en dertilhørende løn. Alligevel opfører flere af spillerne sig som aber uden for banen, og hovedløse høns på banen.
Det er frustrerende at se på spillere, som "bevidst" underpræstere fordi de har travlt med at dumme sig, og/give op. Di Maria og Pepe er et par tydelige eksempler på spillere, som bare ikke kan spille 90 min. med omtanke. Talentet er for dem begge skyhøjt, men de KAN bare ikke lære den simple kunst, at gøre noget fornuftigt hver gang man har bolden.
En anden spiller er Ozil, som ligner en der mangler kondition og selvtillid. Han er håbløs og se på, og ligner en kræftsvulst af fortvivlelse på banen. Senest i tirsdag, hvor han tre gange modtog en lidt skæv aflevering. I stedet for at samle bolden op eller generobre den, lavede Ozil sit karakteristiske "lad hovedet falde og slå ud med armene".... Og her snakker vi om en spiller, som fik en nem chance for at rede lidt af sin sæson. Men ikke engang mod et hold fra den 3. bedste række, kunne Ozil stille noget op. Suk...
I deres mest fortvivlende stunder, behøver spillerne kun kigge ud på bænken, for at samle ny inspiration. Skulla man tro.
Men nej - her sidder Mourinho, mere siddende og stille en nogensinde før. Han ligner en som, ligesom flere af spillerne, har for travlt med at tænke fremtidsplaner, i stedet for at kæmpe sig tilbage i kampen om at få en god sæson. Hvilket jo stadig kan lade sig gøre, hvis vi kan vinde CDR og CL.
Jeg savner fight, positive attituder, sammenhold, ansvar, underholdning og nådeløse slagtninger af modstanderen, med tro på egne evner og logoet på venstre bryst.
Prøv at forstille jer dette Real Madrid hold i samme krise (Spillere med Madridismo-ånd!):
...............Iker................
...................................
Arbeloa....Ramos...Agger....Marcelo
...................................
........Khedira...Alonso...........
.............Modric................
Callejon...........................
.............Falcao.......Ronaldo..
Yes, der røg Agger og Falcao lige på holdet. To spillere med alle de menneskelige og fodboldmæssige kvaliteter vi mangler;)
Så kan modstanderen heller ikke længere overlade opspillet til Pepe, som smadrer bolden direkte hen til ingenting.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
DU EN JOKE....
Bare fordi Real Madrid er nede en smule for tiden, så har det sku ikke noget at gøre med de ikke vil gør alt for den trøje..
Jeg husker KLART... den gang sidste sæson hvor du svinede real til både den gang vi tabte til Levante og efterfølgende da barca lukkede hullet i slutningen af sæsonen...OG ALLIGEVEL flækkede real alle rekorder..
Jeg er SIKKER på at real nok skal komme tilbage igen... og allerede mod Atletico...
Det er sygt at smide 2 af top 5 verdens bedste angribere ud.. fordi du ligenu tænder på Falcao..
jeg er 100% sikker på at havde Benz eller Higuain spillet i hvilken som helst anden klub, så ville det være ønske tænkning at have dem til klubben...
Real vinder Champions League og CDR og La Liga kan vi sagtes nå at hvis ikke vinde den så minimum nærme os Barca...
MARK MY WORDS!
RAUL!!!!