Madridismo

13 år 9 måneder siden #349 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Madridismo
# 347

Er meget enig i dine udtagelser. Jeg ser dog denne opstilling for mig:

...............Iker................
...................................
Arbeloa....Ramos...Varane....Marcelo
...................................
........Khedira...Alonso...........
.............Modric/Di maria................
Callejon...........................
.............Benzema.......Ronaldo..

Pepe skal ud asap og ozil må til at indse at modric ikke kigger sig tilbage.

Pepe ude betyder:
Ingen direkte røde kort mere
Ingen åndsvage handlinger som koster mål
Meget bedre opspil fra bagkæden

I kan vist godt mærke mit syn på pepe, han skader meget mere end han gavner selvom han dog kæmper for sagen, men meget af det ender i hovedløse frispark og indgriben.

Håber på CHL titlen i år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 9 måneder siden #350 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridismo
Raul-Madrid

Jeg er da glad for, at du har det sjovt;)

Nu er det jo et tankeeksperiment, hvor jeg sætter et hold udelukkende med spillernes attitude og ånd i tankerne. Det skulle jeg måske have skrevet mere tydeligt, mend er er jo en grund til, at jeg skriver i tråden "Madridismo".

Jeg vil bestemt ikke sælge Benzema - der er ingen, som jeg hellere vil se i den hvide trøje frem for ham. Men jeg kunne godt ønske mig, at han f.eks. blev lidt mere verbal på banen. Benzema har masser af rutine, og en stor stjerne på Bernabeu. Han har efterhånden en status, hvor han godt måtte vise lidt lederskab til f.eks. Ozil og di Maria, når de savner en opsang.

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #351 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Madridismo

Han virker - for mig - ikke som den helt store ledertype, så det tror jeg ikke du skal forvente af ham lige foreløbigt, men det kan også være, han snart viser jeg tager fejl, og det håber jeg også, jeg gør. Han virker bare meget mere som en stille og rolig type end alle andre. Han har IMO heller ikke vist det på det franske landshold, hvor man regner med, at det er ham (og vel også Ribery) der skal løfte holdet, både spillemæssigt men også ift. det du savner. Han er kun gået forrest ift. det spillemæssige dér.

EDIT: Men det er jo ikke fordi han ikke har ånden og attituden med når han spiller, for det har han i den grad, så jeg forstår faktisk ikke, hvorfor du ikke har ham med. Det er jo heller ikke fordi Callejon eller Modric giver skideballer til deres holdkammerater for ikke at tage sig nok sammen..

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 9 måneder siden #352 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madridismo
#348: Raul-Madrid.

Haha hård type :D.

M_linding.

Du får sku aldrig Benzema til og gå forrest hehe :). Men forstår ikke helt hvor du vil hen med den opstilling. Jeg er sikker på, at hvis Mourinho udviser vrede og &quot;håner&quot; en spiller ved og råbe efter ham i en kamp, og derefter skifter ham ud efter en meget lad attitude, så vil der komme andre boller på suppen.
Træneren og anførerne skal jo gå forrest, når der er tider som denne. Og der synes jeg de flopper lidt.

Mourinho burde vise noget af den lidenskab han viste imod City. Det vil smitte af på spillerne i sidste ende. Og det får fansene op og støde, og dermed får man den intense og kogende stemning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 9 måneder siden #353 af M_linding
Dios

Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med din manglende forståelse for min opstilling(?);) Jeg siger jo ikke, at det skal være holdet i fremtiden, blot at vi her ville have 11 spillere, med den rigtige ånd. Derfra er jeg enig i det du skriver...

...stort set. For jeg tror ikke, at Benzema er så stille, som i får ham til at lyde som. Han skulle jo være en udadvendt og &quot;vild&quot; type i privatlivet, så den vildskab kunne han måske arbejde konstruktivt med... Hvem ved;) Om ikke andet, savner jeg skideballer til Ozil og di Maria. Af en konstruktiv slags selvfølgelig. Hvis Benzema ikke er manden, kunne Alonso, Khedira, Ramos eller måske endda Ronaldo tage ordet.

Det må da kunne lade sig gøre, at banke lidt gnist ind på holdet!

13 år 9 måneder siden #354 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridismo
&quot;Han skulle jo være en udadvendt og &quot;vild&quot; type i privatlivet, så den vildskab kunne han måske arbejde konstruktivt med.&quot;

Beskrivelserne af Benzema har altid gået på, at han er genert og indadvendt, men har en meget stor tro på egne evner. En leder bliver han dog aldrig.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #355 af Storken
Besvaret af Storken på emne Madridismo
@Raul 4 ever

Benzema må være noget helt specielt. Jeg er i hvert fald aldrig stødt ind i en &quot;genert og indadvendt&quot; franskmand :D Historien har samtidig vist, at de er opgivende ved det mindste syn af kamp :)

Just kidding...

Benzema er en rigtig dygtig fodboldspiller og en moderne angriber. Jeg må dog medgive, at jeg heller ikke ser ham som den store leder. Han virker som en medløber blandt gadedrenge.

Lederne i Real Madrid er Casillas og Xabi Alonso. Ramos har et kæmpe potentiale, men der er stadig lidt for meget gadedreng i ham. Han er dog uden tvivl fremtidens mand.

13 år 9 måneder siden #356 af M_linding
Okay, vi må konkludere, at Benzema ikke står til at rede. Han KAN åbenbart ikke sige noget, når han er på banen;)

...............................................................

Lidt opmuntring/påmindelser i en grå Real Madrid-tid:)

Se især fra 2,25 i link to, hvis lige vil mindes om, hvad Cristiano har gjort for den her klub. Uden ham, havde vi nok ikke vundet et eneste trofæ siden 2008.

13 år 9 måneder siden #357 af M_linding
www.marca.com/2012/12/07/en/football/rea...drid/1354868698.html

Jeg har næsten mistet lidt for Ronaldo, hvis det er sandt hvad der står i denne artikel...

I modsætning til i Barcelona, er der ingen som skal være over klubben i Real Madrid. Det lader til, at der er andre end Mopurinho som har misforstået den.

Når det så er sagt, så er det fint at Perez gør noget ved deres forhold. Jeg er træt af at læse om, hvordan parter skal skilles, pga. uenigheder med Perez...

13 år 9 måneder siden #358 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridismo
Jeg synes egentlig, at nedenstående video hører til i denne tråd, om end den kunne have været placeret i mange. Det er en længere video, som fortæller lidt om Real Madrids historie og legenderne i denne. Den er samtlige minutter hver.

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #359 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Madridismo
Nu skal man jo heller ikke stole på alt, hvad Marca skriver. Det har gang på gang vist sig for at være nogle tomme rygter. Man skal bare tilbage til i går, for at finde et &quot;rygte&quot; Da de skrev at Mourinho, var færdig i klubben osv. Så skriver de i dag, at Perez ønsker Mourinho at blive til 2016 (minimum).

13 år 9 måneder siden #360 af M_linding
359

Jeg skriver også; hvis det er sandt...:)

Leveret af Kunena Forum