Madridismo

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #289 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Madridismo

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #290 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridismo
De spillere du nævnte er stadig ikke i Cristiano/Zidane klassen... Det er dem folk ønsker at se og det er dem som gør Real Madrid fantastiske. Nu har Perez et hold som ikke kun er stjerner men fyldt med spillere der giver holdet et ekstra løft.

Özil=sneijder
Di Maria=Robben

osv.

Men når det kommer til Cristiano og Kaka var der ingen af disse i perioden med Calderon og Mijatovic. Og i Uefa Chl er vi ikke kommet længere siden 2004. De to mesterskaber var fantastiske og dem vil jeg ikke kunne være foruden, men det var trods alt ikke godt nok for Calderon som fyrede både Capello og Schuster og kørte det sportslige projekt i sænk. Perez skabte et hold til at vinde CHL i 2002 og han kan gøre det igen i 2012 sammen med Mourinho og Zizou.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #291 af LosMerengues30
Raul4ever. Ret skal være ret, det var ikke engang Calderón der stod i spidsen for Real Madrid den maj måned i 2009, da han allerede blev afsat 16 januar samme år. Så i princippet formåede Calderon at vinde 2 mesterskaber på 2 sæsoner.

Den tvivlsomme ære skal en vis Señor Boluda have tilgengæld.

15 år 1 måned siden #292 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridismo
LosM

Nej jeg tager ikke pis på dig:)

Kig isoleret på Perez' arbejde de sidste 2 år... Ikke den sportslige ledelse, spillerne osv... KUN Perez arbjede og ansvarsområder (som selvfølgelig også er resultaterne over en længere periode)

Han er trods alt hverken på banen eller Valdebebas, og de arbejdsforhold han har givet Mourinho er jo optimale.

Perez har haft sin RIGTIGE træner i een sæson, hvor man vandt et trofæ (på flotteste vis!!!), sluttede 4 point ud af 114 mulige efter historiens bedste BARCELONA hold og kunne ha kommet i CL-finalen med en anden dommer...

Det er godt nok ikke mange ting, som ikke er blevet gjort rigtigt de seneste to år fra Perez side...

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #293 af LosMerengues30
Du forholder dig ikke til det jeg skriver Hugol. Det er ærgeligt for debatten. Først og fremmest er det igen et udokumenteret postulat du kommer med. &quot;Dem folk vil have&quot;? Hvem er disse folk? Jeg kan tilgengæld GARANTERE dig for, at det folk først og fremmest vil have er titler og godt spil og det fik vi altså det meste af tiden under Calderón. Også er det ligemeget om spilleren hedder Zidane eller Sneijder. Selv sæsonen med Capello, der muligvis ikke var den smukkeste, når det kom til spillestillen, men jeg har sjældent været så underholdt og jeg husker stadig alle de mange fantastiske comebacks med glæde.

Nej, men jeg prøver jo bare at få dig til at forstå, at dit indledende postulat om, at vi ikke kunne hente stjernespillere i perioden 2006-2009 ikke holder en meter.

Dernæst vil jeg stadig gøre dig opmærksom på, at det var Calderón og ikke Pérez der lukkede handlen med Ronaldo. Altså må stillingen være 1-1 mellem Calderón og Perez på det punkt (store indkøb), som åbenbart ifølge dig kun tæller 2 spillere (Zidane og Ronaldo). Men Calderón må blive vinderen, da det tog ham 2,5 år at hente denne type spiller, mens Pérez har brugt rundt regnet 8 år på at hente et tilsvarende antal (1).

Ja, det er meget muligt, at det ikke gik godt i CL i de 2 år Calderón sad ved roret (det er naturligvis ikke godt nok), men omvendt, så har Pérez jo også haft sine 4 år, hvor endestationen ligeledes var første knockout runde i CL. Så kritikken klinger lidt hult.

15 år 1 måned siden #294 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridismo
&quot;Det er dem folk ønsker at se og det er dem som gør Real Madrid fantastiske&quot;

Der har vi det sort på hvidt. Det er transfervinduet der er fantastisk ved Perez.

#291: LosMerengues30

Ja, der tog jeg fej.

Tilgengæld har jeg slået Clasico resultaterne op nu. Og Under Calderon var scoren 12-12 i ligaen. Under Perez hedder den 9-1 til Barca. Ja, der er virkelig forbedringer!!

Og så er det at være bedre end Calderon heller ikke nogen stor bedrift (hvilket Perez ikke har været endnu).

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #295 af LosMerengues30
M_Linding:

Det indlæg du har skrevet ovenover mit må du selv stå til ansvar for. Jeg kan kort sige, at jeg er dybt uenig og har skrevet hvorfor.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #296 af Hugol
&quot;Dem folk vil have&quot;? Hvem er disse folk?

Madrids fans vil have Cristiano og Kaka. Se på trøjesalget..

Stjerne spillere ja.. men stadig ikke i Zidane og Cristiano klassen.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #297 af LosMerengues30
Ja ok Hugol, det argument kan jeg ikke løbe fra....

Kunne det tænkes, at tendensen havde været den samme, hvis eksemepelvis Zlatan var blevet købt i stedet for Káka? Og du fortsætter åbenbart med at se bort fra, at det var Calderón der stod bag indkøbet af Ronaldo.

15 år 1 måned siden #298 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridismo
#292: M_linding

Perez har på flotteste vis formået at lave store ændringer i hans projekt hvert år. Først floppede hans strategi med at købe 3 stjerner på et år (den eneste der slog igennem var Ronaldo, som var købt tidligere), så fyrede han træneren og nu har han vendt hele den sportslige organisation på hovedet.

Det er stabilt arbejde må man sige.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #299 af LosMerengues30
Og prøv nu engang at læse noget seriøst emperi vedørende vores økonomi, f.eks. er The Swiss Ramble anbefalelsesværdigt. Når du har læst den artikel, som er ret omfattende, så vil du vide, at trøjesalgene af Ronaldo og Káka er en forsvinende lille andel af den samlede omsætning. Du skulle hellere takke La Ligas nuværende tv-aftale, som gør det muligt for Real Madrid og Barcelona at have en enorm fordel på transfermarkedet, foruden de naturlige fordele, såsom historie, beliggenhed, prestige, lønninger, det sporstlige osv.

Artiklen kan læses her i øvrigt:

swissramble.blogspot.com/2011/06/real-ma...ncial-fair-play.html

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #300 af Hugol
Ronaldo var kommet uanset om præsidenten hed jens, Calderon eller Perez. Perez har kunnet hente stort set alle spillere under sin præsident periode med undtagelse af få. Det var hans drøm at komme til Madrid.

Og hvis Nick Romano læser med her, så tæller Puyol ikke med.

´Calderon kunne ikke hente de spillere han ville have og som var Real Madrids fans ønsker, de sæsoner han ledede klubben og det fik han kritik for.

Hvor meget trøjesalget har dækket er jo stadig bedøvende. Det er ikke Carvalhos trøjer der bliver solgt, men Cristianos og Kakas.

igen.
ARtiklen er ligegyldig. navnene bag på trøjerne er kaka og cristiano. Det er dem folk vil se!

Leveret af Kunena Forum