Om Vores Rivaler IX
- Raúl 7
- Gæst
-
ChrillRM14 skrev:
Siempre Madrid skrev: Nolito - næsten - på plads hos hykleren. Umtiti til Barcelona for 30 millioner €.
Umtiti er en spændende spiller, men synes ikke som sådan, at det er en handel, som efterlader mig med åben mund og arrig af misundelse... Men apropos forsvarsspillere, så ville det være rart, hvis RMs ledelse også begyndte at se realiteterne i øjnene og lede efter unge forstærkninger til denne post. Jeg er i så fald sikker på, at man vil kunne finde en bedre + yngre spiller end Umtiti, og det ville da være et stærkt statement.
Varane og Vallejo, hvad mere skal vi bruge? Det er begrænset hvem man kan lokke til, når udsigten er at sidde på bænken mens Pepe og Ramos spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Så skulle den være godt nok: Zlatan til Manchester United.
Uha, det bliver godt! Pep, Mou og Zlatan. I samme by!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Han er til gengæld virkelig det største lyspunkt på Portugals hold. Hårdtarbejdende, teknisk stærk, jo han træffer til tider forkerte beslutninger, men han har i nu 5 kampe til EM været den klart mest kreative spiller i offensiven på holdet.
Der er vist ingen som Bayern til den slags talentspoting
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge Neymars advokat bliver det historiens bedste kontrakt til en spiller.
Mon ikke Messi snart stiller sig op og skal have sin 9. kontrakt-forbedring i Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Som topklasse fodboldspiller er Ballon d'or den ultimative individuelle pris at vinde. For Neymar bliver det unægtelig svært da han kommer til at stå i skyggen af Messi i endnu flere år.
Hmm, ved altså ikke helt, om jeg synes den der holder... Det er i hvert fald en ret firkantet antagelse. Vi kunne jo også vende den om og sige, at Messi er så dygtig en fodboldspiller, at han gør spillerne omkring sig bedre. Den type er han også, vil jeg mene.
Suarez' overståede sæson må da netop være et bevis på, at det godt kan lade sige gøre for Messis offensive medspillere at stråle. Faktisk vil jeg mene, at dette års Ballon d'Or står mellem Suarez og Ronaldo, i et tæt parløb som altså ikke tæller Messi...
Altid Real Madrid.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Derfor bliver alt som det plejer at være: Messi og Ronaldo slås om prisen.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Trods hans skade i starten af Copa America, var Messi exceptionelt og sammen med Vidal, med afstand den bedste spiller i turneringen.
Jeg tvivl, i sær med Messis punktum på turneringen in mente, men vi får se. I hvert fald var Messis skygge i sidste sæson langt fra lige så tyk, som i forhenværende sæsoner.
Altid Real Madrid.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
FranciscoISCO skrev:
Raul7-2880 skrev: Trods hans skade i starten af Copa America, var Messi exceptionelt og sammen med Vidal, med afstand den bedste spiller i turneringen.
Jeg tvivl, i sær med Messis punktum på turneringen in mente, men vi får se. I hvert fald var Messis skygge i sidste sæson langt fra lige så tyk, som i forhenværende sæsoner.
Bale må og skal blande sig i den pris... Især, hvis holdet nu går hele vejen til finalen i EM ;)
EDIT: Vi får i hvert fald én RM-spiller i EM-finalen!! Det er da værd at bemærke! :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev:
FranciscoISCO skrev:
Bale må og skal blande sig i den pris... Især, hvis holdet nu går hele vejen til finalen i EM ;)
EDIT: Vi får i hvert fald én RM-spiller i EM-finalen!! Det er da værd at bemærke! :D
Det er så vildt!! Hvem sagde i øvrigt, at de små nationer ikke havde noget at gøre ved EM ;)
Altid Real Madrid.
Siempre Madrid skrev: Neymar forlænger med Barcelona. En ny kontrakt andetsteds ville sikkert også bare føre til nye skatteproblemer...........naturligvis opdigtet af Centralmagten.
Ifølge Neymars advokat bliver det historiens bedste kontrakt til en spiller.
Mon ikke Messi snart stiller sig op og skal have sin 9. kontrakt-forbedring i Barcelona.
Han skal først lige kalde sportsdirektøreren en idiot først ;)
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
... Ronaldo vinder den 100 procent ...
HALA MADRID Y NADA MAS!!!