Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Det eneste positive jeg reelt husker Ronaldo for i 2016 er hans hattrick mod Wolfsburg og 2-1 målet mod Barcelona.
I må endelig skrive hvis jeg har overset noget.
Ellers har han virket som en gammel mand der har var rigtig dygtig til at score mod skod modstandere (Espanyol, Malmø osv.).
Men folk husker hans mål og CHL-titlen og derfor venter formentlig en 4 ballon d'or til ham.
Han scorede i 2016 en masse mål mod "skod"modstandere, men sådan er nedesrte halvdel af La Liga jo, så dem kommer man jo ikke udenom ;)
Men han har været langt mere ærgerrig og tilstedeværende end i første halvdelen af sæsonen. Som sagt mener jeg ikke, at han er selvskrevet til en Ballon d'or, men han er i mine øjne med i kapløbet.
Af "store kampe" er der bl.a. kampen mod Bilbao, Roma x2, Celta Vigo, Sevilla, Barca, Wolsburg og Valencia, hvor han rent statistisk bød ind med scoringer. Flere af kampene spillede han som Ronaldo gør - er usynlig, men scorer alligevel, når han skal, og andre af kampene har han været en en-mands-hær.
Spiller han sig med Portugal i finalen til EM og starter han med et mål pr kamp i efteråret etc, så har han da haft en rimelig godt år? :P
Med jeg sidder også lidt og håber på en ny spiller til at tage den forpulede pris, så diskussionerne kan komme væk fra Messi-Ronaldo og i stedet gøre plads til, at vi kan sætte pris på spillere som Bale :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul7-2880 skrev: Det eneste positive jeg reelt husker Ronaldo for i 2016 er hans hattrick mod Wolfsburg og 2-1 målet mod Barcelona.
Ellers har han virket som en gammel mand der har var rigtig dygtig til at score mod skod modstandere (Espanyol, Malmø osv.).
Men folk husker hans mål og CHL-titlen og derfor venter formentlig en 4 ballon d'or til ham.
Du husker vidst ikke så godt ;) Real Madrid har ikke spillet mod Malmø i 2016 ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raúl 7
- Gæst
-
SR4 skrev: Tror også det at han igen blev topscorer med 15 mål i CL gør at han får en chance for at vinde den. Men i modsætning til de sidste mange år, så er kampen om ballonen stadig åben. Tror starten af sæsonen kan blive afgørende.
*16 :)
ChrillRM14 skrev:
Han scorede i 2016 en masse mål mod "skod"modstandere, men sådan er nedesrte halvdel af La Liga jo, så dem kommer man jo ikke udenom ;)
Statistisk set har Messi scoret flere mål mod "skod" modstandere (jeg går ud fra, at der henvises til den nederste tredjedel). Ronaldo har scoret mange mål mod "nogenlunde" modstanderne - dvs. den midterste tredjedel.
Men statistik er jo noget forfærdelig noget, der ikke kan bruges til meget herinde, så derfor har Messi selvfølgelig været bedst.
Så bliver argentineren dømt ude... Eller inde er det vel egentlig.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er naturligvis umuligt at kombinere tilværelsen som skatteunddragende fængsels-gæst med landskampe i Sydamerika.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Hans højde og moderate forbrug af hårvoks beviser nemlig, at han er alt for sympatisk til at skulle i fængsel - som man ellers normalt skal, når man svindler med 40 millioner.
Blev Alonso og Casillas ikke også dømt for skattevig, uden at komme i fængsel?
Barcelona fan :)
- Raúl 7
- Gæst
-
SR4 skrev: Der er noget med at han vil anke dommen. Kan han så ikke risikere at dommen stiger til over 24 måneder og i så fald SKAL afsone fængselsstraf?
Det ville være det sjoveste nogensinde.
Iøvrigt en vild regel, at alle domme under 2 år er betingede.
SR4 skrev: Der er noget med at han vil anke dommen. Kan han så ikke risikere at dommen stiger til over 24 måneder og i så fald SKAL afsone fængselsstraf?
I princippet, jo ;)
Raúl 7 skrev:
Det ville være det sjoveste nogensinde.
Iøvrigt en vild regel, at alle domme under 2 år er betingede.
Som jeg har læst det et sted i dag, så krævede anklagemyndigheden faktisk en strafudmåling på under 2 års fængsel, så på den baggrund har det jo slet ikke været aktuelt, at han skulle ind og ruske tremmer.