Om Vores Rivaler IX

10 år 1 måned siden #1813 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
www.psg.fr/en/News/003001/Article/76112/Grzegorz-Kychowiak

Krychowiak til PSG for angiveligt kun 26 mio. euro. Ærgerligt. Både at ligaen mister så god en spiller, men også at vi kan strege en potentiel 6'er af listen.

Krychowiak, Kanté og Verratti var/er mine bedste bedste bud på en ny defensiv midtbanespiller og nu er der kun én mulig tilbage. Kom så, Presi!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #1814 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev: www.psg.fr/en/News/003001/Article/76112/Grzegorz-Kychowiak

Krychowiak til PSG for angiveligt kun 26 mio. euro. Ærgerligt. Både at ligaen mister så god en spiller, men også at vi kan strege en potentiel 6'er af listen.

Krychowiak, Kanté og Verratti var/er mine bedste bedste bud på en ny defensiv midtbanespiller og nu er der kun én mulig tilbage. Kom så, Presi!

Hvorfor er Verratti udelukket?

Edit: Eller er det Kanté der er udelukket?
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved Raúl 7.

10 år 1 måned siden #1815 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Verratti forlængede sin kontrakt i løbet af foråret så vidt jeg husker

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #1816 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás skrev: Verratti forlængede sin kontrakt i løbet af foråret så vidt jeg husker

Noooo.

Men jeg vil også sige at Verratti er mere en løbestærk 8'er. En der bryder bolden, men ikke er decideret 6'er. Jeg har hvert fald begået fejlen i FM mange gange, at bruge ham som 6'er.

Mon ikke Zidane kan få overtalt sin landsmand Kanté.

10 år 1 måned siden #1817 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás skrev: Verratti forlængede sin kontrakt i løbet af foråret så vidt jeg husker

om jeg forstår, at man gider bruge så mange år i PSG og den liga med så lavt niveau... ikke for noget, men de er sikret en national treble hvert år og spiller mod hold, der kun liiiiige ville spille op med Sønderjyske... Det er sgu ærgerligt med dét talent, han har, at han ikke tager til Spanien :((( eller England eller Tyskland, ja, selv Italien????

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 1 måned siden #1818 af safari
Besvaret af safari på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan mener folk at Ronaldo allerede nu fortjener Balon d'or? Messi har da haft et bedre forår end Ronaldo har.

Barcelona fan :)

10 år 1 måned siden #1819 af ChrillRM14

safari skrev: Hvordan mener folk at Ronaldo allerede nu fortjener Balon d'or? Messi har da haft et bedre forår end Ronaldo har.

Det ved jeg faktisk ikke helt, om jeg synes. Ronaldos efterår var lort, men i 2016 har Ronaldo under Zidane været både afgørende og til tider endda sprudlende. Ronaldo har faktisk været ret så god, selvom EM og CHL-finalen har været under niveau. Men Messi er stadig med i det, måske endda foran. Bale og Suarez må være de to næste, der virkelig bør overvejes.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

10 år 1 måned siden #1820 af safari
Besvaret af safari på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

safari skrev: Hvordan mener folk at Ronaldo allerede nu fortjener Balon d'or? Messi har da haft et bedre forår end Ronaldo har.

Det ved jeg faktisk ikke helt, om jeg synes. Ronaldos efterår var lort, men i 2016 har Ronaldo under Zidane været både afgørende og til tider endda sprudlende. Ronaldo har faktisk været så god, selvom EM og CHL-finalen har været under niveau. Men Messi er stadig med i det, måske endda foran. Bale og Suarez må være de to næste, der virkelig bør overvejes.

Synes også selv de ligger virkelig tæt, tættere end min besked før ville kunne tolkes som. Synes det ville være lækkert med Bale i top 3, men mon ikke det er ønsketænkninger medmindre de rent faktisk vinder finalen

Barcelona fan :)

10 år 1 måned siden #1821 af ChrillRM14
SLET

Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved ChrillRM14.

10 år 1 måned siden #1822 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Det eneste positive jeg reelt husker Ronaldo for i 2016 er hans hattrick mod Wolfsburg og 2-1 målet mod Barcelona.
I må endelig skrive hvis jeg har overset noget.
Ellers har han virket som en gammel mand der har var rigtig dygtig til at score mod skod modstandere (Espanyol, Malmø osv.).

Men folk husker hans mål og CHL-titlen og derfor venter formentlig en 4 ballon d'or til ham.

10 år 1 måned siden #1823 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Tror også det at han igen blev topscorer med 15 mål i CL gør at han får en chance for at vinde den. Men i modsætning til de sidste mange år, så er kampen om ballonen stadig åben. Tror starten af sæsonen kan blive afgørende.

10 år 1 måned siden #1824 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Tror starten af sæsonen kan blive afgørende.

Og kampen mod Wales.
Måske en finale

Goal from you know who maybe maybe

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Leveret af Kunena Forum